מה קורה לחנויות ספרים היום :(

מיכאל ג

New member
בסניף דיזנגוף 109 (או משהו כזה)

בתל אביב דווקא יש שני ארונות שלמים של מד"ב (וזה סניף גדול באופן כללי). זה לא הסניף בסנטר, זה ליד הקאמרי. ואם אתה באזור אפשר לקפוץ לקדמת עדן (אותו צד של דיזנגוף אבל יותר קרוב לכיכר) ולבדוק את המשומשים, יש להם די הרבה באנגלית בזמן האחרון.
 

zmir2003

New member
כן אבל אני לא נמצא הרבה ליד תל-אביב

ולפי דעתי הסטימצקים האחרים צריכים לישר קו בנושא המדע בידיוני והפנטסיה...זה נכון שלא צריך להתלונן על כל דבר קטן וזה קטנוניות לשמה. אבל אני שומר לעצמי את הזכות להיות קטנוני בדברים שחשובים לי. ואם כבר מדברים על תל-אביב זה תמיד פרוייקט למצוא חניה..יש בתשלום אבל תמיד רחוק וזה תמיד יוצא כבר לא משתלם.. אני רוצה להיכנס לכל סניף של סטימצקי ולדעת שתמיד יהיה לי מה לקנות..לא רוצה להסתמך על פוקסים ועל ספרים בודדים שיש להם שם... זה כל העניין.
 

מיכאל ג

New member
אז, נו, בעסה לך.

אולי תצליח לשכנע את עדי סטימצקי ששווה לו להחזיק סטוק יקר מאוד בכל סניף וסניף בגלל איש אחד שאולי יבוא לקנות איזה ספר באחד מהם. לי אישית לא נראה שהסיכויים גדולים. בנתיים נאלץ כולנו להסתפק באמזון.
 

adiavn

New member
לא מרשים מאוד

נסו למצוא ספר אחד שאינו סטנדרטי לכלל חנויות סטימצקי (טולקין/ג'ורדן/גודקינד/הרברט), ושאו שאינו חלק מסדרה או שיש שם את כל הסדרה. אני די נכשלתי בנסיון הזה...... מדובר בבעייה עקרונית של הרשת, מאחר ובמחסן הספרים שלהם ניתן לראות את אותו המצב - מחזיקים סדרות חלקיות ומבחר מצומצם יחסית של סופרים.
 

מיכאל ג

New member
נסה למצוא ספר שאינו חלק מסדרה...

הכל סדרות היום, goddamnit. דווקא קניתי בסטימצקי ספרים של אלסטייר ריינולדס (את כלבי יהלום ימי טורקיז בכריכה קשה), צ'יינה מיאוויל, רוברט צ'רלס ווילסון ועוד כל מיני.
 

CorA Line

New member
אוקי סתם עברתי פה ויש לי להגיד

ש... בתור עובדת של סטימצקי, אני יכולה להגיד לך שיש ספרים שפשוט נגמרים, או מחליטים בהוצאה לא להוציא אותם עד למהדורה חדשה, או שחסרים כרגע. ואין הרבה מה לעשות. ואני יודעת שמחזקים שם את טרי פרצ'ט ואת דאוגלס אדמס
 

zmir2003

New member
סליחה על הטעות הייזל :) בלי כוונה

בכל אופן בתור לקוח של שנים ברשת סטימצקי לא התרצתי..זה לא פעם ראשונה שאני מקבל יחס של חייזר (תרתי משמע) מעובדות של סטימצקי (או עובדים)... כמעט אף פעם אין להם את מה שאני מחפש וכמעט אף פעם אין גם להזמין. סטימצקי הם רשת מצליחה בגלל שהם עובדים לפי הנוסחה של אנחנו מחזיקים מה שמוכר..זה לא שהם לא מביאים ספרים בזאנר המדע בידיוני והפנטסיה זה שהם לא מביאים מספיק וגם אי אפשר להזמין הרבה מהמקרים..אז למה לטרוח... מעבר לעובדה שנכון שהם חנות נגישה ואופציה לא רעה בכלל למי שאין לו כרטיס אשראי. אני מאד נעלבתי הפעם הזאת וכנראה שאני יחשוב פעמיים בפעם הבאה שאני נכנס...אני לא בא ללכלך עליהם דווקא אלא לההביע עמדה עקרונית בתור לקוח לא מרוצה. ובתור לקוח שכזה מעבר לזה אין לי מה לעשות בנידון חוץ מלחפש ספרים במקום אחר. (לא אומר שאף פעם אני לא יכנס..כי ברור שאני יעשה את זה)
 

CorA Line

New member
טוב אם זה היחס שלהם אתה צודק.

סטימצקי לא שייך לי, ואני בהחלט לא שולטת על כולם, אבל חבל כי דווקא ספרי פנטזיה מזמינים אצלנו המון, ואני יותר משמחה להזמין אותם בעיקר אם לא שמעתי, עלהם בתור חובבת פנטזיה מושבעת שכמותי.
 

zmir2003

New member
אפילו ניל גיימן היה להם רק ספר אחד

בקושי...מאד יכול להיות שבגלל המבצע שהולך אצלהם עכשיו אזלו הרבה ספרים ואם כך אני מתנצל על מה שאמרתי..אני זוכר רק חנות אחת קטנה שלהם בשדה התעופה נתב"ג שהיה להם מלא ספרים של טרי פראצאט..אני חושב שקניתי שם מעל ל10 ספרים בכל הנסיעות שלי באופן כולל כך שהם לא ממש רעים וחס וחלילה לא באתי להפוך אותם למפלצת...אבל בשנים האחרונות הם מידרדרים לפי דעתי וחבל..במיוחד שהיום יש אופציות אחרות.
 

CorA Line

New member
../images/Emo6.gifזה ממש מצחיק.

את החנות בנתב"ג הם הפכו לחנות מתנות בלבד אין שם ספרים יותר. בקיצור לא נעלבתי בכלל וכמו שאמרתי אתה צודק וכל סניף לגופו אני אישית צריכה לפעמים ללכת לצומת ספרים כי אין להם הכל.
 

adiavn

New member
יחס מחפיר בחנות בקניון הזהב

נכנסתי כדי לקנות ספר במתנה, כשהכוונה הייתה בכיוון של ספר תחביב באנגלית (גם לאור המבצע החודש). לאחר בחירה מבין הספרים בחנות (ספרי התחביב יקרים מאוד) בחרתי ספר שעלה 89 ש"ח. צירפתי אליו (מתוך המבחר העלוב של מד"ב/פנטזיה אנגלית) את הספר השלישי בטרילוגיית הג'יהאד של בריאן הרברט, שעלה 89.3 ש"ח. וכאן התחילה הבעייה. הספר הבדיוני עלה יותר (ב-30 אגורות), ולכן היו מוכנים לתת לי את ההנחה רק על השני, שהיה אמור להיות מתנה (ולכן היה אמור להיות במחיר מלא). בסופו של דבר הם איבדו מכירה של 130 ש"ח בגלל 30 אגורות, ואני ביצעתי את הקנייה בצומת ספרים.....
 
פהא! סטימצקי! פויה!

היה לפני כמה זמן מבצע של הנחה על מד"ב ופנטזיה, אבל הם לא עשו לי הנחה על Interesting Times של טרי פראצ'ט (אגב, כותבים את שמו בעברית ככה ולא פראצאט) ועל לעולם לא עולם של ניל גיימן כי, כך הם טוענים, זה לא מד"ב ולא פנטזיה אלא סיפורת. אתה צודק, בכלל מדפי המד"ב ופנטזיה בארץ עלובים ומעליבים, מכילים כמה עותקים של שר הטבעות, הארי פוטר, אסימוב, ובזה מסתכם העניין. טרי פראצ'ט בכלל לא כל כך ידוע בארץ, ולא סופרי מד"ב ופנטזיה אחרים, לדעתי זו אכן בושה וחרפה.
 

zmir2003

New member
אם המזל טוב כוון אליי

(כי הייתה לי יומולדת מזמן אבל אני לא עושב מזה ביג גיל
) אז תודה
 
למעלה