מה קורה לו??

shubina

New member
מה קורה לו?? ../images/Emo2.gif

טוב, אז הנסיך שלי גדול והגיע לגיל שנתיים (פלוס) ובזמן האחרון הוא עושה קונצים ממש מעליבים (שאני אעלב מזזאטוט?? מסתבר שכן...
) כשאנחנו מרדימים אותו הוא רוצה רק את אבא, וכשאני חלילה נכנסת לחדר כשהוא מתחיל לקטר, הוא פשוט יוצא מהמיטה, דוחף אותי בכוח החוצה ובוכה "לא... לא... אבא..." אין לי ספק שהוא אוהב אותי מאוד וביחד אנחנו עושים המון כייף, אבל תמיד היה לי ברור שהוא יותר מחובר לאבא שלו וזה היה בסדר גמור. אבל ככה?? לא יפה... מה עושים?
 
נהנים מהרגע?../images/Emo8.gif

אצלינו זה בא בתקופות פעם אמא פעם אבא.. הכי טוב שזה אבא ככה לי יש שקט
וחוץ מזה ברוכה הבאה לגיל שנתיים הנפלא
 

shubina

New member
תודה לכולכן ../images/Emo24.gif

באמת עודדתן אותי חשבתי שרק אצלי זה ככה...
 

petit choux

New member
תנצלי את זה כי זה יעבור ../images/Emo6.gif

אצלנו לפני שנולג הקטן , הבת האמצעית הייתה דבוקה לאבא שלה ברמות ואים שהקטן נולד היא לא רצתה אף אחד חוץ ממני אבל ממש בצורה "מעליבה" ולי זה היה מאד מאד קשה ובעלי ממש נעלב ממנה כי היא גם הייתה ממש תקפה וכו' וזה נמשך תקופה ארוכה ולאט לאט קיבלה בברכה שוב את אבא שלה ועכישו זה קורה פעם אבא פאם אמא אבל אין כל כך מה לעשות עם זה פשוט להנות .
 

mgie

New member
נכון שזה מעליב?! אבל באמת תנצלי את זה

אותו סיפור, בלילה הוא קורא לאבא ואם אני באה הוא צועק עלי "לא אמא! אמא לך מפה!!!" לילה אחד חטפתי עליו עצבים וסיננתי לו "אתה רוצה שאני אלך אז תפסיק לבכות ותירגע" אז הוא הפסיק לבכות
! מה זה אומר?? זה אומר שכל דבר שעובד בסדר מבחינתי
ועוד מעט גם ככה יהיו שניים באזור, עדיף לי שיצמד אליו מאשר אלי
 
למעלה