m i c h a l i
New member
מה קורה אנשים?
התעלפתם מהחום? החופש כבר התיש אתכם? מה עם ההכנות לשנת הלימודים הבאה? התחלתם כבר או שאתם משאירים הכל לרגע האחרון כמו כל עם ישראל ששועט על החנויות ב 31 באוגוסט? אצלנו התחיל ה"חופש" היום ויסמין אצל הדודה המקסימה שלה ( מתחנפת)
היום אחר הצהריים היא מתחילה בחוג אמנות לילדים להורים גרושים( כפי שהתפרסם פה ע"י אור הנפש) מקווה שזה יעזור לה להיפתח קצת יותר והיא תוכל לדבר על מה שעובר עליה בחודשיים האחרונים ללא אבא שלה ובכלל...
התעלפתם מהחום? החופש כבר התיש אתכם? מה עם ההכנות לשנת הלימודים הבאה? התחלתם כבר או שאתם משאירים הכל לרגע האחרון כמו כל עם ישראל ששועט על החנויות ב 31 באוגוסט? אצלנו התחיל ה"חופש" היום ויסמין אצל הדודה המקסימה שלה ( מתחנפת)