מה עם גלידה? חם כל כך..בחוץ..
ש שמים1 New member 3/7/06 #2 יו ערו לא מתאים , כאשר ילדה קטנה מסתכלת לא אהבתי את התמונה. יש לך אולי בטעם תות וניל ומוקה בגביע רגיל?
יו ערו לא מתאים , כאשר ילדה קטנה מסתכלת לא אהבתי את התמונה. יש לך אולי בטעם תות וניל ומוקה בגביע רגיל?
P paloma blanca New member 3/7/06 #3 ../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif איפה ההורים של הילדה הזאת
../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif איפה ההורים של הילדה הזאת