ילדונת שקטה
New member
מה עושים...?
מה עושים כשלבד? כשאין אוזן קשבת ומשום מה כל העולם לא הוגן,ואתה אשם. ואז נמצאים במצב של בדידות,בלי אף אחד בצד. כשכבר אין כוח לבכות לכרית. ופשוט מתסכל,הכל. :/
מה עושים כשלבד? כשאין אוזן קשבת ומשום מה כל העולם לא הוגן,ואתה אשם. ואז נמצאים במצב של בדידות,בלי אף אחד בצד. כשכבר אין כוח לבכות לכרית. ופשוט מתסכל,הכל. :/