מה עושים...?

מה עושים...?

מה עושים כשלבד? כשאין אוזן קשבת ומשום מה כל העולם לא הוגן,ואתה אשם. ואז נמצאים במצב של בדידות,בלי אף אחד בצד. כשכבר אין כוח לבכות לכרית. ופשוט מתסכל,הכל. :/
 
מחפשים את פורום "מתמודדים עם החיים" ומשתפים

במה שמעיק. מניסיון לי זה מאוד עוזר וגם לאחרים. את מוזמנת לשתף אותנו ובשמחה ננסה לעזור ולהוות לך אוזן קשבת
.
 
מתחילים לאסוף חברים ורטואלים

ומתחילים לכתוב בפורום ומכירים אנשים נחמדים, אחר כך עוהברים לדבר במסרים ומהסרים עוברים לפון ואפשר כבר להפגש לקפה או נכנסים לצאטים ומדברים עם אנשים, תבחרי שם טוב שילווה אותך תמיד כך שתיווצר המשכיות לאט לאט תכירי את האנשים ויש מפגשים בכל חדרי הצט ומשם יתפתחו חבסרים שאוהנים לשוחח אבל בזהירות כי יש גם נוכלים בצט
 
למעלה