מה עושים כשמגלים בדיעבד שלא ניהלת דיווחי שעות כמו שצריך?

ידידי1122

New member
אני בעלים של בר לאירועים – עסק שהקמתי מכל הלב. בהתחלה התעסקתי רק בשיווק, מכירות ואירועים – לא היה לי מושג אמיתי על כל מה שקשור לדיני עבודה, דיווחי נוכחות או זכויות עובדים.


כשהתחילו להגיע טענות מצד עובדים על חישוב שכר לא מדויק, הבנתי שאני מסתבך בלי להבין. בדקתי, למדתי, וניסיתי כמה מערכות – אבל רובן היו מסובכות או לא התאימו לעסק קטן כמו שלי.


בסוף הגעתי ל־EZtime, מערכת שעון נוכחות בענן שמתחברת לכל עובד דרך הטלפון, שומרת הכל בזמן אמת, כולל מיקום, ומפיקה דוחות מוכנים לשכר. אני משתמש גם במערכת סידור עבודה שלהם – הכל פשוט, בעברית, ויש שירות לקוחות תותח.


אם אתם בדיוק בשלב שבו אתם מתלבטים אם להכניס מערכת או לא – אל תחכו. זה מציל זמן, כסף ובעיקר שקט נפשי.
https://www.eztime.co.il
 
למעלה