מה עושים במקרה שיש עיקול מעיריה ואין כל אפשרו

מה עושים במקרה שיש עיקול מעיריה ואין כל אפשרו

שלום, עירית ב"ש, צוות הגבייה של העיריה, העביר עיקול לחשבוננו בבנק. אנו לא גרים כבר 12 שנה בעיר. העיקול הוא מיידי - תוך 5 ימים. פנינו לצוות העיקולים בעיריה אך המזכירה אומרת שתעביר את מספר הטלפון שלנו לפקידים ואין עונה, אף אחד לא חוזר. מה עושים במקרה כזה? איך עוצרים את תהליך העיקול? בתודה, אורן נוטוביץ
 

צוות Gov

New member
מה עושים במקרה שיש עיקול מעיריה

אורן שלום, צר לי, אך פורטל gov.il לא מטפל בנושאים ספציפיים של אזרחים, עליהם אמונים משרדי הממשלה השונים, אלא רק מביא את המידע באופן מרוכז. המלצתי שתפנה ישירות למוקד עירוני באר שבע: מנהל: שמעון קריאף טלפון מרחבי העיר: 106 טלפון מחוץ לעיר: 08-6463777 מטלפון סלולרי: 10670* פקס: 08-6281911 אימייל: [email protected] עיקר תפקידו של המוקד העירוני: לשמש כתובת מרכזית לפונים בכל תחום עירוני שהוא, לנתב את הפניות למחלקות המתאימות ולבצע מעקב עד גמר טיפול. באופן זה, נחסך מהתושב החיפוש אחר עובדי המחלקות השונות, עיכובים בירוקרטיים וכו'. צוות המוקדניות היעיל מפנה את הטיפול לגורמים שונים בהתאם לסוג הבעיה ודחיפותה. בנוסף ניתן לפנות למחלקת גבייה גלית פחימה או סימה אלמליח רחוב הרצל 32, באר שבע (בניין השופליין) טלפון: 08-6205137/ 08-6205143 פקס: 08-6205126 קבלת קהל: ימים א',ב',ד',ה' בין השעות 08:30-13:30 ביום ג' בין השעות 08:30-13:30, 16:00-18:30 תחומי אחריות ועיקר פעולות המדור: -מתן שרותי גביה לקהל הפונים באגף. -הפעלת מרכז גביה בגין חובות עבר חניה, שילוט, גזרי-דין וכיו"ב. -פיקוח ובקרה אחר פעילות חברת גביה, הכוונה וייעוץ. -הפעלת שרותי תשלום נוחים ומתקדמים לרווחת קהל הפונים, קליטת תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי מול קופאי וקליטת תשלומים באמצעות טלפון - מענה אנושי ואינטרנט . בברכה, רעות
 
למעלה