מה נשים מחפשות, ואיך זה נתפס אצל גברים?

זה לא שוחד. לפעמים חברים מזמינים זה את זה.

כמו שיש אנשים שעושים מסיבה וקונים הכל לבד ולא דורשים מהחברים להביא כלום, ויש אנשים שעושים מסיבה וכל אחד נדרש להביא משהו, או שמחלקים את ההוצאות, וכו'. שני הדברים בסדר - כל אחד ומה שנראה לו.
 

tal902

New member
בסדר

אבל לא צריך להיכנס להלם אם מישהו ביקש השתתפות. גם בין ידידים (להחריג כמובן אם צד אחד הזמין את השני 5 פעמים בחינם ואז בפעם אחת שהשני מזמין הוא מבקש כסף. אבל לא זה המקרה המתואר כאן. ולא למצב כזה התייחסתי.
 
אבל התיאור שלך לא ביקשת השתתפות,

אלא נזפת בדיעבד על אי השתתפות. התנהגות כזאת בהחלט מצדיקה ניתוק יחסים - זה לא שאפשרת לה לשלם במקום, אלא אחר כך האשמת אותה שלא שילמה.
 

tal902

New member
הציפייה שלי

היא שאישה תהיה הוגנת ותישאל. ביוזמתה. אם זה מוגזם מבחינתה, היא לא בת הזוג פוטנציאלית שאני מחפש. וגם לא ידידה פוטנציאלית (לא שאני מחפש ידידות, כן?).
&nbsp
שתנתק. אין לי בעיה עם זה כלל. וגם מעיד על ילדותיות. וואו חסמה אותי בפייסבוק. איך אמשיך לחיות בלעדיה....
 
סבבה. אין שום בעייה

שתקבע אילו כללים שבא לך לגבי מי יהיו בנות הזוג, הידידות והידידים שלך.
 

superorti

New member
ממש לא

הצגת את זה כמו שצריך ממה שהבנתי. היא לא דייט, כולה הזמנה ידידותית.ויודע מה, גם אם היא דייט זה עדיין לא מקנה לה את הזכות לחשוב שהיא לא צריכה להציע להשתתף.יש רמת נימוס בסיסי בין בני אדם ואנשים פשוט לא קולטים את זה בהרבה תוחמים וזה ממש מעצבן.
הרי אם היית רוצה להזמין על חשבונך היית מציג את זה בצורה שלא משתמעת לשתי פנים לא?
ואם מישהו היה מציע לי להצטרף לאירוע ואומר שיש לו כרטיסים ( אולי קיבל במתנה אולי בהנחה אין לדעת) אבל מתוך נימוס לפחות הייתי שואלת האם הכרטיסים בתשלום? מה המחיר? כמה עולה וכו?
למה להניח מראש שיתנו לך משהו בחינם? זה נקרא לקחת בנאדם כמובן מאליו וזה בכלל לא מקובל עליי.
 

superorti

New member
סך הכל נשמע הגיוני

אולי בעצם הבעיה שכל צד מנסה ״לבחון״ את השני?
הרי אי אפשר לצפות מכל בחורה שתציע לשלם בדייט הראשון או בכלל.
כמו שאמרתי היחס הוא 60 אחוז או 50 אחוז מהסוג הזה ואמרו פה שזה מספר מפחיד. חשבתי שהגזמתי במספר הזה אבל אולי אחרי הכל הוא נכון.
הבנתי שדובר פה לא בדייט אלא בהזמנה ידידותית להצגה וזה באמת מעצבן שאנשים או נשים לוקחים כמובן מאליו שאתה זה שמזמין.

בנוגע לכך שאתה זה שבוחן את האחשה בדייטים אם היא תציע לשלם או לא, וכתוצאה מכך אתה ״מבטיח שהיא תבוא על שכרה בהמשך״..זה בדיוק כמו שאני בוחנת גבר שאם הוא יתנפל עליי בדייט הראשון ויכוון לכיוון סקס אני אעיף אותו מייד.
כל אחד יראה התנהגות שבוטה בעיניו כדיל ברייקר וכאי רצון להמשיך את הקשר.זה הדבר הכי לגיטימי בעולם!
 

tal902

New member
לא דיברתי על דייט ראשון כלל ועיקר. ראשון אני משלם.

גם בדייטים הבאים לא דיברתי על חצי חצי אלא על השתתפות. זה נראה לי הוגנות אנושית של בין בני אדם. אם בן אדם שלא מכיר אותי ואני לא אותה, ושנינו באים במטרה להכיר על מנת לנסות לבנות קשר זוגי מתוך מקום חיובי הגון והדדי, מרשה לעצמו לבוא עם גישה של "אתה צריך לשלם עלי" מבחינתי זה דיל ברייקר. ושוב לא מדבר על דייט ראשון. וגם במקרים שהועלו כאן בפורום אף גבר לא התלונן או כתב על הדייט הראשון.
 
למעלה