מה נשים מחפשות, ואיך זה נתפס אצל גברים?

את לחלוטין מציגה סוג של הדדיות

המתלוננים והתלוננות שהיו פה לאחרונה הציגו תמונה שונה לגמרי שלא כללה שום הדדיות אלא ציפיה שהגבר יהיה נהג וספונסר לזמן לא מוגבל.
 

superorti

New member
וזה מה שגרוע.

גם גברים נופלים על קומץ שמוציא שם רע לנשים. וגם גברים שיודעים את זה מצד שני ינסו רק להכניס מישהי למיטה כדי לנצל... זה מעיין גלגל שכזה. ניצול יכול לבוא מכל כיוון אפשרי,ובאסה לפול על מצב שכזה.
כנראה ששני המינים נופלים על האנשים הלא נכונים.
מאחלת לכולנו אהבה טהורה, אהבת אמת!
 

tal902

New member
כמה דברים....

איכשהו הרבה מהנשים שמחפשות ג'נטלמן ומאוד בעד שיוויון ועצמאיות מאוד ומרוויחות ולא רוצות/מחפשות גבר שיממן אותן (לכאורה), אבל איכשהו הכל מתמסמס ברגע האמת כשמגיעים למימון בילויים משותפים.
&nbsp
(מזכיר לי ניסוי חברתי שעשו פעם אורלי וגיא בטלוויזיה. פתחו דוכן החתמה בשכונה יוקרתית והחתימו אנשים על עצומה על האם הם בעד שילוב בעלי מוגבוליות בקהילה (באופן כללי). כולם חתמו. הם באו שבוע אחרי כן לאותו מקום (כניסה לסופרמרקט) הפעם עם עצומה שבשכונה שלהם ישתלבו בעלי מוגבוליות וייפתח הוסטל. הפעם כבר לא כולם חתמו. כמעט אף אחד למעשה. בקיצור דיבורים לחוד ומעשים לחוד).
&nbsp
המקרים שנכתבו כאן לא היו של תחומים אפורים אלא ניצול פר אקסלנס של הנשים.
&nbsp
רוצות גבר ג'נטלמן? קודם תתנהגו כמו ליידיס. ולא כמו נשים שחושבות שהשמש זורחת להן מהתחת...
&nbsp
ואגב, אם את באה עם סט מחשבות/ערכים של נניח עד הדייט השלישי הגבר משלם תגידי את זה לבחור בשיחת הטלפון או בשלב כלשהו. טרום היציאה. הוא לא צריך לנחש ואולי הגיע עם סט מחשבות/ערכים אחר (שהוא גם לגיטימי גם אם הוא שונה משלך). של נניח פגישה ראשונה עליו ואחר כך חלוקה או השתתפות כלשהי עם הבחורה.
 

שילת281

New member
היי

קודם כל אחרי התגובה שלי ברור לי שהגברים פה בפורום יתלהמו חח.. אבל זה בסדר, אני לא מחפשת אישורים.
בואו לא נתיפייף. גבר שבאמת מעוניין באישה לא יתחשבן איתה בדייטים הראשונים. כל גבר שממש היה מעוניין בי דאג שלא יהיה לי ספק בכך על ידי חיזורים בדייטים הראשונים. אם זה להזמין אותי, אם זה לאסוף אותי, אם זה לתכנן טיול מגניב. אחרי הדייטים הראשונים, נגיד דייט שלישי הבחורה (לדעתי האישית) צריכה גם כן להזמין את הגבר, לשלם, וכו'. כל עניין התשלום בדייטים זה אקט של חיזור ושכל הגברים פה יפסיקו לבכות ולהתיפייף... ואני בטוחה שהם בעצמם עושים את זה.
מה שכן בחורה לא צריכה להיות גרידית ודווקא לבקש מקומות יקרים בדייטים הראשונים. אפשר לחלוק סלט, אפשר לשתות כוס יין/ בירה או ללכת לסרט. אף גבר שממש רוצה אותך לא יתחשבן איתך בדייטים הראשונים על 50 שקל.
הבחור ההוא שכתבתי עליו כנראה לא היה רציני מספיק או שאני לא הטיפוס שלו (וזה בסדר). כי כבר אחרי הדייט השני הוא הראה סימנים של בחור לא רציני. ואם זה בגלל שהפריע לו שנתתי לו לשלם בדייט השני אז באמת עדיף שאנחנו כבר לא בקשר.
 

Som30ne

New member
כן, ולא

תלוי בתחושה שיצרת אצלו לגבי העניין הזה.
יכול להיות שמסיבה כלשהי התחושה שנוצרה אצלו היא של ניצול ו/או דרישה/חיוב.
אצל רוב האנשים, תחושה שהם "חייבים" לעשות משהו, שאין להם בחירה בעניין
(ואני לא מדבר כאן על נורמות כמו "לא תרצח"), גורמת להתנגדות אוטומטית, ואנטגוניזם.

ו(גם אני אבחר כאן להשתמש בניסוח שיש סיכוי שלא תאהבי) -
יכול להיות שהוא החליט שאת "לא שווה את ההשקעה" - מטעמיו הוא,
או שהוא מצא מישהי שיצרה אצלו יותר עניין.
 

שילת281

New member
בהחלט יכול להיות

וזה בסדר גמור. ייתכן ואין התאמה, אולי אני לא "הטיפוס" שלו.
 

superorti

New member
הייי לך

כתבתי לך פה תגובה מאוד ארוכה ומפורטת ומשום מה הדף החליט לרענן את עצמו והכל נמחק. אז אכתוב לך בקצרה שזה שגבר מזמין אותך או משלם עלייך לא מראה דבר ולא חצי דבר על היותו רציני. וזה מנסיון!!!!
זה נחמד ומראה תחושה של חיזור שמישהו בא לאסוף אותך ואת מרגישה כמו מלכה אבל לכל דבר יש מחיר ושומדבר לא לנצח. הגברים רוצים שנבוא לקראתם, ובצדק, העולם לא קל וימי הביניים עברו. אז תתקדמי בראש ובמחשבות. האביר על הסוס הלבן לא קיים. הוא מקסימום נוסע בטוסטוס או באוטובוס.
 

שילת281

New member
אולי לא הבנת מה שכתבתי

תקראי שוב...
לא אמרתי שהתנהגות ג'נטלמנית בלבד מראה על רצינות של הגבר. אבל זה חלק מהעניין. רצינות של גבר מתבטאת בדרכים נוספות ובעיקר בעקביות.
צר לי שאת חושבת ככה ש"אבירים לא קיימים". הכרתי הרבה גברים ג'נטלמנים מקסימים ואיכותיים, שחיזרו וגם אני מצידי אוהבת לתת מעצמי והרבה ! חיזור ורומנטיקה לא שייך רק לימי הביניים!!!
כמובן כל אחת תעשה מה שטוב לה
בהצלחה
 

superorti

New member
כמובן

רצינות שלא גבר לא מתבטאת רק בגנטלמניות..אבל מכל הפוסטים והתגובות שלך כאן,כך זה משתמע. לא אני זו שתשפוט אותך ותגיד לך איך להתנהג אך ברגע שאת כותבת/מגיבה פה ומצפה לתגובה בחזרה אל תצפי שכל אחד לא יכתוב לך פה את דעתו. גם אם זה לא מקובל עלייך.
אני הכי בעד גבר שידע לכבד ויתן לאישה את הכבוד הראוי לה. שיקראו לזה איך שרוצים פה. כמובן שלכל דבר יש מחיר ויש תמורה.
חיזור ורומנטיקה לא שייך לימי הביניים אבל הגברים שאת מצפה להם כנראה קיימים רק באגדות.
כי לפי העבודות בשטח ופה זה רק מדגם קטן..את רואה מה זה גברים. אני בטוחה כשלא הסכימו איתך פה קיבלת את השוק שלך
 

שילת281

New member
האמת שלא קיבלתי שוק

ברור לי שיש מגוון דיעות שונות משלי, כאילו... כך העולם בנוי, לאנשים יש דיעות שונות זה מזה אז אני ממש לא בשוק
על כך מתבסס הפורום, שאנשים יביעו את דעתם. אפילו מצחיק בעיני שאנשים מתלהמים ומתמרמרים כשמישהו מגיב ויש לו דיעה שונה שהם לא מסכימים איתה.
אני יכולה להבטיח לך שהגברים האלו לא קיימים רק באגדות... זה בדיוק סוג הגברים שאני יוצאת איתם

בהצלחה
וחג שמח
 

שילת281

New member
ועוד דבר:

זאת התגובה שלך לפוסט שלי מי משלם על הדייט:
"קבלי את זה איך שבא לך ואל תעשי חשבון לאף אחד. תעשי מה שאת מרגישה.
ודרך אגב, המון שפטו אותי כאן,אבל אני דיי חושבת כמוך."
הייתי אומרת ששינית את דעתך די מהר.....
לא מבינה למה את עונה בעוקצנות. סבבה את לא מסכימה עם הדיעה שלי (או כן מסכימה לא יודעת את קצת סתרת את עצמך)
זה רק פורום שכל אחד מביע את דעתו , אנשים תשתחררו וחג שמח לכולם !!!!
 

superorti

New member
חג חירות שמח מתוקה

מסכימה איתך בקטע של הרצון להרגיש מחוזרת(ועל זה כן שפטו ולא הבינו את כוונתי) לא מסכימה בקטע של לעשות חשבונות של מי מרוויח וכמה כל אחד ישלם. יצאתי עם לא מעט בחורים והכרתי המון גברים שהם אלו שהזמינו אותי למלא דייטים ומעולם לא נתנו לי להוציא שקל מהארנק. להגיד לך שזה מה שעשה לי את זה? ממש לא.
מקווה שתמצאי את מי שהתכוונת אליו... שתחררי, זה חג החירות.
 

S h a r k 1 8

New member
בואי תסבירי לי מדוע לכבד אותך שקול ללשלם עליך?

יש אינסוף דרכים אחרות להראות כבוד לבת הזוג.
&nbsp
ושוב, האם את לא חושבת שגם הבחור ראוי שיכבדו אותו? האם את חושבת שכאשר את מצפה מגבר שיוציא כסף עליך זה מראה כבוד כלפיו?
&nbsp
לא ברורה לי מאיפה הציפייה שיכבדו אותך, כשאת לא מוכנה לכבד בצורה הבסיסית ביותר את הצד השני.
&nbsp
 

superorti

New member
בוא תסביר לי למה לשכב איתך כדי שתשים עליי?

וזו בדיוק התבטאות בוטה כפי שאתה הפגנת פה. אם היית קורא את כל השרשורים והתגובות היית מבין מהי עמדתי הפרטית ואיך אני תופסת את העיניינים. ואם אתה לא מעוניין לעבור על הכל אז אקצר ואומר שמבחינתי הדדיות זה שם המפתח ואותי לא קונים בכסף. יש דרכים רבות להתנהג כדי לתת תחושה של הערכה וכבוד, משני הצדדים.
 
תשובה

קודם כל, אם לא תציעי לו להזמין אותך אולי לא ידע שזה מה שרצית. בנוסף כעיקרון אני מאמין שכל אדם צריך לדאוג לעצמו ורשאי להחליט אם לעזור לאחר, ואם יחליט לעזור יהיה יפה ונדיב מצדו ויכול לתרום לקשר. צריך לתת לקשר הרגשי להתפתח, אולי הוא יתגלה כאדם טוב ונחמד ואז תאהבו ויהיה קשר יפה.
 

tal902

New member
אני חושב שזה הרבה יותר עמוק מקטע של דייטים

הסכיתו: יצא לי לדבר עם מישהי שהחלטנו שאנחנו לא מתאימים לזוגיות. כלומר לכאורה אין צורך במבחן המי משלם בדייט ראשון או שני לצורך "הוכחת" רצינות או יכולת כלכלית להמשך (אגב, מקווה שברור שאין פה שום הוכחה לכלום שלא לדבר שהגברים מסוג המשלמים בלי בעיה ומה פתאום שהאישה תשלם לשיטתי הם מזן מסויים מאוד שאחר כך האישה תשלם פי כמה על זה שהוא יצר את מצב של "בעל המאה הוא בעל הדיעה" והיא תשלם כפליים לעניין שאר ההתנהלותץ בקשר, אבל מי שזה טוב לה שיבושם לה.
&nbsp
&nbsp
בכל אופן אותה בחורה גם ניסתה להכיר לי מישהי אחרת ונשארנו בתקשרות פעם ב....
&nbsp
באחת ההזדמנויות התגלגל לידי כרטיסים להצגה. הצעתי לה לבוא איתי . שוב לא דייט לא זוגיות.
&nbsp
אתם חושבים שהבחורה הציעה לשלם? או שאלה אפילו מתוך נימוס? ממש לא.
&nbsp
כשהערתי לה על כך בהמשך, הבחורה נכנסה להלם. ומחקה אותי מהפייסבוק (כאילו שזה הזיז לי....)
&nbsp
אז מה תאמרו עכשיו? אני אומר לכם זה יותר עמוק יותר אצל נשים מקטע של מבחן להשקעה/לרצינות או וואט אבר לקראת זוגיות.
&nbsp
אני יודע מה תגידו לי: נפלת על אחת כזאת. או יש גם אחרות עם מחשבה אחרת. אני יודע.
אבל לצערי יש יותר מהזן הראשון. הרבה יותר מדי. ויעידו פה גברים על מה אני מדבר.
&nbsp
&nbsp
אגב, באופן אישי אני יכול לומר על עצמי בכל אופן, שאולי הנשים כאן עושות לנו "מבחן" אבל בת'כלס לפחות אצלי אני הוא זה שעושה להן מבחן בדייטים הראשונים. מבחן ההוגנות. רק אומר שיש לי כסף ומי שתהיה בת זוג שלי תהנה ממנו לא מעט ובכלל תחיה ברווחה. אבל לפני זה אני צריך לראות שהיא באה בידיים נקיות. והוגנות. או אז גם אם תשתתף/תשלם X (ואני לא מדבר על הדייט הראשון' אלא על הבאים בתור, כשהקשר יימשך) היא תקבל פי שתיים אם לא יותר ממה שהשתתפה. ובכלל כשאראה שהיא לא מחפשת את הארנק שלי והוגנת אזי בלב חפץ אני אוציא כסף עליה.
 
מה זה אומר ש"התגלגלו לידך כרטיסים להצגה"?

כשהיה לי מנוי לתיאטרון מסוים, למשל, נהגתי להזמין ידידים - וברור שלא ביקשתי תשלום על הכרטיס, והם גם לא הציעו. מה פתאום? רק אם משלמים בקופה ברור שכל אחד משלם על עצמו. ברגע שהכרטיסים נמצאים אצל אחד הצדדים (ולא שהוא קנה אותם במיוחד לצורך הבילוי - נניח, הוסכם שיילכו ואז הוא שילם באינטרנט או משהו - אז זה כמו לשלם בקופה) - ההנחה היא שהוא מזמין, אלא אם היה סיכום אחר מראש. זה בכלל לא קשור לעניין של המינים.
 

tal902

New member
רכשתי כרטיסים במחיר אטרקטיבי יחסית

היא לא באדיז שלי. אולי הייתי צריך להבהיר לה שזאת לא הזמנה על חשבון הברון. לא שכשאני הולך גם עם באדיז שלי למשהו שהם מציעים לי אני לא שואל כמה אני צריך לשלם לו? את יודעת הוגנות שכזאת. אבל זה אני.
 
טוב, הבאדיז שלי לא שאלו, וזה ממש לא הפריע לי.

ובוודאי שלא הייתי נוזפת בהם בדיעבד... אבל זאת אני.

לדעתי הכל תלוי באיך בדיוק הצגת לה את העניין. נניח, אם אמרת לה שיש לך שני כרטיסים להצגה, ואם היא רוצה לבוא איתך (כמו שאני אמרתי לידידים שלי שיש לי מנוי, ושאלתי אם הם רוצים לבוא), אני אישית הייתי מבינה מזה שאתה מזמין (ולכן כאמור לא הייתי מופתעת מכך שזה מה שהידידים הבינו). רק אם הרכישה הייתה מתרחשת אחרי ההזמנה, או אם היית שואל אותי אם אני רוצה לבוא להצגה, כרטיס עולה כך וכך, או משהו בסגנון, הייתי מבינה שאתה מצפה שאני אשלם על הכרטיס.
לדעתי זו פשוט אי הבנה, ולא ניצול או משהו בסגנון. ושוב, בכלל לא קשור לעניין של גבר ואישה, ויכול היה לקרות לך גם עם גבר.
 

tal902

New member
יכול להיות שהייתי צריך להציג את זה אחרת

בכל מקרה הרעיון וההיגיון שלי אומר שאף אחד לא חייב לי שום דבר ולא צריך לשחד אותי בלהתצטרף אליו או אליה בדמות הזמנה חינם. אם ארצה להיות בחברותו או להצטרף אליו סה לא בגלל שזה חינם או לא. אם אני שואל כמה עלה והוא אומר שזה עליו. סבבה. אם לא גם סבבה. לא נעלב לא נכנס להלם ולא נעליים.
 
למעלה