מה נשים מחפשות, ואיך זה נתפס אצל גברים?

S h a r k 1 8

New member
את משקיעה בהופעה שלך כי *לך* זה חשוב

חלק מהעניין זה כדי למצוא בן זוג שזה אינטרס אישי שלך.
&nbsp
את לא עושה טובה לאף אחד. זה בטח שלא צעד של השקעה לטובת בן הזוג. הבחירה היא שלך כמה להשקיע בהופעה שלך. בטח ובטח שבן הזוג/הדייט שלך לא צריך לפצות אותך כספית על זה, כמו שהמנהל שלך לא משלם לך על ההשקעה בבוקר לפני שאת יוצאת לעבודה וכמו שסבתא שלך לא משלמת לך עבור הזמן שאת משקיעה בהכנה לפני שאת באה לפגוש אותה.
&nbsp
רוצה להיות מוזנחת? בבקשה. את לא עושה טובה לאף אחד.
צאי מהסרט.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

superorti

New member
מה נשים מחפשות, ואיך זה נתפס אצל גברים?

לאחורנה עלה פה המון הנושא שגברים מרגשים שנשים רק מחפשות לנצל אותם, או התחושה שהם מרגישים שנשים מחפשות ספונסרים או נהגים. ולכן החלטתי לפתוח את הנושא לדיון.
בתחילת הקשר אני כן מצפה שגבר ישקיע בקשר וכן יהיה גנטלמן. זה לא אומר שהוא צריך לממן אותי או להיות הנהג שלי!!! ממש לא! אני בחורה עצמאית עם רכב ועובדת קשה מאוד והמון שעות כדי להגיע למשכורת מכובדת. תודה לאל יש לי את כל מה שאני רוצה ואין לי שום צורך או רצון לנצל מישהו. אני לא מחפשת ספונסרים או שוגר דדי.
אני כן מחפשת מישהו שיכבד אותי ויעריך אותי ולפעמים זה גם נמדד בכך שמישהו מזמין אותי לאנשהו. האם יש בזה משהו פסול? במהלך הקשר אני גם מזמינה/קונה/עושה נוסעת בשביל הבחור. זה נקרא הדדיות בקשר. אני לא מצפה משום דבר שיהיה חד צדדי. אין לזה זמן או חוקיות אחרי כמה זמן זה קורה. אחד נותן השני מקבל ולהפך.
אם מישהי רוצה להרגיש חשובה ומוערכת האם זה דבר פסול?
אני אולי חיה בסרט אבל כן בא לי להרגיש שגבר מחזר אחריי. לא מבינה למה זה לא בסדר? במיוחד שהרבה פעמים אני גם בצד הנותן ואני בעד קשר הדדי שבו שני הצדדים מרווחים ומאושרים. לא מקובל שרק צד אחד עושה למען האחר.
בקיצור, די לקחת הכל קשה, פשוט תקלילו ותזרמו. אם משהו לא נראה לכם, בצורה מנומסת ונעימה תמיד אפשר לעבור הלאה ולהגיד לא מתאים.

כל אחד מוזמן להביע את דעתו, כמובן אין צורך לתקוף. זה לא משהו ספציפי. הרעיון הוא באופן כללי.
חג שמח לכולם
 
בעיסקה הזאת יש גם צד לאישה -

היא מוציאה כספים על בגדים, טיפוח, איפור, בושם, וכו' שהיא משתמשת בהם לצורך הדייט - זה החיזור שלה בתרבות שלנו (וחיזור דומה מצוי בשבטים מסוימים בצד הגבר שמתאפר וכו'). וזה ממש לא עולה פחות מההוצאות של הגבר עליה... גבר שאישה התקשטה כך לכבודו יודע שהיא עושה את זה עבורו וזה הפן של החיזור בדברים. גם אין שום קשר למשרת, כי הגבר לא אמור לעשות דברים של משרת, אלא אם כבר מלך ומלכה.

אגב, אם יש איזשהו ספק - אני לא מתקשטת ולא התקשטתי כך - לא מחזרת ולא מעוניינת בחיזור מהצד השני. אני מתקשטת רק לאירועים (חתונות, בת מצווה, וכו') ומקשטת גם את בנותיי כדי לכבד את המעמד של החוגגים, וזהו (בדיוק היינו באירוע ווידאתי מראש אם חוגגים משהו כדי להתלבש בהתאם - לא חגגו, אז התלבשנו רגיל). מבחינתי החיזור משני הצדדים מיותר - גם מהצד של האישה וגם מהצד של הגבר. ברור שצריך לבוא לפגישה נקיים ובבגדים שלמים ולא בלויים כדי לכבד את הצד השני - אבל אין צורך ללבוש שמלה, עקבים, איפור, בושם, וכו' מבחינתי ואין צורך שהגבר יעשה דבר כלשהו שנחשב חיזור.
 
מה קשר אותנו? שאנחנו זוג אנשים

שנמשכים זה לזה ואוהבים זה את זה ונהנים זה בחברתו של זה? לדעתך מה שמגדיר קשר הוא אי השוויוניות שבו וזה מה שקושר את שני האנשים בו? עדיין אין לך ספק שעשינו כל מיני דברים שאין לי מושג מה את חושבת שהם. לא עשינו כלום. החזקנו ידיים (שימי לב לשוויוניות פה) והפלגנו אל עבר השקיעה (ובדרך נולדו לנו שלוש בנות, וכו׳. כמו שקורה לפעמים...).
 

superorti

New member
נכון!!!

אני מממש לא בשום סרט!! להפך, אני לגמרי מסכימה איתך. זה בדיוק מה שהכווונתי לכתוב, שאני משקיעה לכל מקום שאני הולכת אליו בהתאם למקום שבו אני נמצאת.
לי חשוב להרגיש טוב עם עצמי בכל מקום ובכל שעה. כמו שאמרתי אני לא עובדת בסופרפארם ולא עם שכבות של איפור. אני בחיים לא אצא מוזנחת מהבית ומעולם לא העלתי על דעתי להגיד למישהו שישלם לי על הוצאות הטיפוח הביגוד או האיפור. זה הדבר הכי מגוחך,הזוי,מוזר,ביזארי ששמעתי בחיי!!!!!!

אם כבר שהגברת שחייבת להגיב תצא מהסרט. תכף פרסומות יש לה הזדמנות.
 

S h a r k 1 8

New member


 
לרגע לא טענתי שהדייט מפצה כספית על זה.

טענתי שזה חלק מהחיזור הנשי בחברה שלנו, כמו שלהזמין לדייט ולשלם בדייטים הראשונים זה חלק מהחיזור הגברי בחברה שלנו.
 

S h a r k 1 8

New member
אבל זה מה שהסבירה לך superorti

טיפוח נשי זה ממש לא פונקציה של חיזור. זה פשוט אורח חיים שמקדש את המראה החיצוני. גם נשים נשואות משקיעות לא מעט בטיפוח. אז? הן מחזרות אחרי מישהו?
&nbsp
 
היא לא הסבירה כלום.

היא אמרה שלכל מקום היא מתלבשת בהתאם למקום ולמטרה. זה בהחלט לא סותר את זה שלדייט היא מתלבשת בהתאם למטרה שהיא חיזור. האם לדעתך היא מתלבשת (זו מתאפרת וכו׳) להליכה בערב על חוף הים עם אחותה כמו שהיא מתלבשת להליכה על חוף הים עם הדייט שלה? או כמו שהיא תתלבש להליכה על חוף הים עם בעלה? בכל המקרים מדובר בדיוק באותו מקום, אבל המטרה שונה.

להגיד ״גם נשים נשואות משקיעות בטיפוח״ זה כמו להגיד ״גם נשים נשואות מתלבשות״. זה לא אותו טיפוח ולא אותו לבוש. יש להם חלקים משותפים, כמובן - אבל זה לא אותו דבר - אביזרי הטיפוח שונים, מידת השימוש בהם שונה, ההוצאות שונות, המטרה שונה וכו׳.


ואם תקראו את מה שכתבתי, דיברתי על ההוצאות של הידידות שלך רק לצורך דייטים - כלומר הטיפוח שהיא הייתה עושה ממילא והאיפור שהיא שמה כדי ללכת לבקר את סבתא שלה לא כלולים בסיכום ההוצאות, אלא רק החלק ששימש בדייטים בפועל - ואם אפשר היה להוריד בדיוק את החלק של הטיפוח שהיא הייתה משתמשת בו לו הייתה נשואה זה היה מעולה. גם אם נוריד את העניין שגם בני זוג נשואים ממשיכים ״לחזר״ זה אחרי זה, הפער יישאר גדול לטובת איך היא נראית היום כשהיא נמצאת עם דייט (מבחינת לבוש, טיפוח ואיפור) לבין איך היא תיראה כשהיא תהיה נשואה לו (מאותן בחינות).
 

superorti

New member
מיוחדת במינה

אינ אוהבת הרבה אנשים ונהנת בחברתם. זה עדיין לא מגדיר קשר זוגי!!! אין ספק שאת לא מסכימה איתי ועם עוד כמה אנשים פה וכמובן שזה גם לגיטימי. אני מרגישה שאת מנסה להצטדק ולהיות מיוחדת. שהקשר שיש לך הוא שיוויני ונפלא, הכל קסום והציפורים מצייצות. יופי. שמחה מאוד שאת מאושרת וטוב לך. אבל הדיון שפתחתי פה נפתח באופן כללי וכל אחד כותב את מה שנראה לו. לא חייבים להסכים או לבקש חשבונית בסוף.
 
אני לא מנסה להצטדק ולהיות מיוחדת - את אמרת משהו

על מה שכל הנשים רוצות, ואני בסך הכל טוענת שזה לא נכון שכל הנשים רוצות את זה, ולדוגמא, אני לא. אם תטעני שרוב הנשים רוצות את זה - לא יודעת מה האמת ולא יודעת מה רוב הנשים רוצות - אבל לגבי הטענה שכל הנשים רוצות, אני יודעת בוודאות שזה לא נכון.
 
אגב, מה ״אמור" לייחד קשר בעינייך

ולקשור את שני בני הזוג? זה שהוא הביא לה פרח הופך את זה לקשר ״אמיתי״ בניגוד לקשר בין ידידים?
 

superorti

New member
ככה זה אצלי

קשר הרי מתחיל ממשיכה ראשונית,אין להתעלם מזה. מעבר לכך יש חברות,הבנה,כבוד הדדי. לכל זוג יש את מה שייחד אותו ואת מה שהוא מוצא טוב אחד אצל השני. שיויון מעולם לא שפט אצלי מקום ולא היה הקרטריון שלי למציאת מישהו. ברגע שיש כבוד והבנה הדדית וכמובן אהבה ומשיכה זה זורם. אני לא מחפשת משהו שייחד את הזוגיות שלי עם מישהו, אם טוב לי איתו ואני רואה עתיד עם אותו בנזוג אז יופי לי. ואם לא, ממשיכים הלאה.
את מתבטאת כאילו שיש משהו שצריך לייחד ואת מנסה להבליט בכל השרשור שיש אצלך משהו שונה ומיוחד וכל כך שיווני.
 
אני אמרתי ששוויון היה הקריטריון שלי

למציאת מישהו? זו את שאומרת שברגע שיש שוויון אין קשר מאיזו סיבה עלומה, לא אני שאומרת שחייב להיות שוויון כדי שיהיה קשר. השאלה שלי היא למה את מתכוונת - איזה אי שוויון חייב להיות כדי להפוך את מה שאני כתבתי (משיכה, אהבה, ליהנות יחד) מהידידות שזה נראה בעינייך למה שמהווה קשר בעינייך. את זאת חושבת שיש משהו שאמור להפריד ידידות מקשר, ומתבטא איכשהו באי שוויון שלא היה בקשר שלנו. אני מבקשת להבין למה בדיוק הכוונה.
 

superorti

New member
לך חשוב שיויון ולי דברים אחרים.

אצלי אם אין שיויון זה לא פוסל קשר. זה לא הדיל ברייקר שלי ואצלך כן. אני מחפשת הדדיות כבוד והבנה בקשר. איפה שמעת שאמרתי שחייב שיהיה אי שיויון בקשר?
אני חושבת שמעצם היותנו נשים וגברים אין דבר כזה שויון מוחלט כמה שנתאמץ תמיד יהיה שוני. לא צריך לעשות מזה כזה עניין גדול (שגם אם לא תרצי הוא קיים למשל בצבא, במשכורת, במקומות עבודה שגם אם לא יודו בכך זה נכון!!!)
 
איפה אמרתי שאי שוויון

הוא דיל ברייקר אצלי? גם לא ברור לאיזה שוויון ואי שוויון את מתייחסת. ולמה תמיד יהיה אי שוויון במשכורת ובמקומות עבודה? אני מאוד מקווה שאת טועה, כי אין איזו סיבה אינהרנטית שנשים תתקבלנה שכר נמוך יותר או שתהיה אפלייה במקומות עבודה - זה עניין חברתי שצריך ויכול להשתנות.
אולי את מתכוונת לעניין שאמרתי שחיזור דוחה אותי? אכן, אם הקשר לא מתחיל בעניין הדדי משני הצדדים אלא צד אחד צריך לחזר אחרי השני ו"לשכנע" אותו לבחור בו חיזור לא יעבוד מבחינתי וידחה אותי ולעולם לא אוכל להתאהב באותו אדם, ואילו כששני הצדדים מעוניינים הוא מיותר, אבל לא מהווה דיל ברייקר מבחינתי.
 

superorti

New member
.תמשיכי לחיות בעולם משלך

אם לא ידעת שקיים אי שיויון במשכרות,במקומות עבודה או בצבא אני באמת לא יודעת באיזה עולם את חיה. אנחנו אמנם בשנת 2017 אבל הדברים האלו עדיין קיימים. כמו שעדיין קיימת הגזענות ועוד הרבה דברים מכוערים אחרים.

בנושא השני אני מפסיקה לדון כי אני מרגישה שאת פשוט לא מנסה להבין ואני חושבת שזה הופך למסטיק ולמיותר.
תודה שבוע מקסים.
 
תקראי שוב את ההודעה שהגבת אליה.

לא אמרתי שלא קיים אי שוויון במשכורות ובמקומות עבודה, אלא אמרתי שאין סיבה להניח שכך זה יימשך לנצח, אלא זה עניין חברתי שצריך ויכול להשתנות.
 

S h a r k 1 8

New member
אני מצטער להגיד לך

אבל גם גבר "מתקשט" לפני דייט. גם אנחנו שמים משהו בשיער, בושם, מגלחים וכו'...
ובכלל, טיפוח זה דרך חיים. זה לא משהו שקורה רק לפני דייטים. אישה מטופחת תהייה מטופחת גם בעבודה וגם כשהיא יוצאת עם חברים, וכך גם גבר.
&nbsp
מאיפה בכלל התפיסה הזאת שגבר צריך לתת לאישה החזר הוצאות על הטיפוח שלה?
 
למעלה