sagy agamy
New member
מה נהוג?
אצלכם במשחקים אם הש"הם שוכח משהוא שיכול היה לגרום למותם של חלק מהדמויות מה עושים אצלכם הוא הורג אותם או ממשיך כי זו בעיה שלו שהוא שכח? (אורי אני אספר לך במשחק הבא)
אצלכם במשחקים אם הש"הם שוכח משהוא שיכול היה לגרום למותם של חלק מהדמויות מה עושים אצלכם הוא הורג אותם או ממשיך כי זו בעיה שלו שהוא שכח? (אורי אני אספר לך במשחק הבא)