המספר לא קשור ישירות למסת הרוכב
או למסת האופנוע. המספר הוא קבוע הקפיץ: יחידת כוח חלקי יחידת אורך. קפיצים עם קבועים שונים מתאימים לאותו אופנוע - לצרכים שונים, ולמשקלים שונים. למשל - המזלג שלי - הגיע במקור לאופנוע כבד ממרוץ פריז דאקאר - עם קפיצים עם קבוע קפיץ גבוה. לא התאים לרכיבת אנדורו אצל הבעלים הקודם, שהיה גם קל ממני באיזה 15 ק"ג. הוחלפו לקפיצים עם קבוע הרבה יותר קטן. קח אופנוע נתון - לסוג שימוש מסויים ולרוכב ממשקל מסוים יתאים קפיץ עם קבוע שונה מאשר אותו אופנוע עם אותו רוכב, לשימוש אחר. דוגמא קלאסית: מוטוקרוס. לספיגת נחיתות מטריפלים או פריסטייל דרושים קפיצים עם קבוע גבוה. אנדורו - דרושים קפיצים עם קבוע נמוך - לספיגת כל הדברים הקטנים בסינגל-טראק. ולשניהם ניתן באופן כללי להשתמש באותו אופנוע. הבעיה עם החלפות קפיצים היא: 1. עלות 2. לדעת מראש מה הקבוע הנכון 3. בכל פעם צריך להתאים את השיכוכים. סעיף 3 עשוי להיות בעייתי אם נדרשת בניה מחדש של השימסים. זה עוד יותר בעייתי אם אין כלל מחסנית שימסים אלא DAMPER. בקיצור - לא משהו שכדאי להתעסק איתו סתם ככה. כן משהו שכדאי להתעסק איתו אם מזהים בוודאות סוג רכיבה מסויים ורוצים להתאים את האופנוע לסוג רכיבה זה ולמשקל הרוכב.