מה מלמדים אותם?

מה מלמדים אותם?

כיום היה לנו שיעור אקטואליה עם המורה, במקום שיעור היסטוריה. התחלנו לדבר על 11 הארוגים. אני אמרתי "מתו 11 חיילים שלנו וגם הרבה אזרחים פלסטינים, עלינו לנצח את הטרור ולצאת מעזה. החמאס האלה חיות, כל עוד נישאר שם הם יהרגו לנו חיילים - אלינו לצאת ולפתוח במו"מ, עכשיו", אז ילד אחד אמר "צריך להשמיד את כולם, עד האחרון", אני עניתי לו "שמעתי משהו דומה לפני 60 שנה. לא כל הערביים תומכים בטרור, יש גם ערבים מתונים. אלינו להילחם נגד הטרוריסטים, אבל לא נגד אלה שבאמת רוצים שלום", ואז הוא אמר לי "שמאלן מסריח אחד, כדי להיפתר מהטרוריסטים אני מוכן להשמיד גם את המתונים" - ורוב הכיתה תמכו בו ופתחו בצעקות כמו "מוות לערבים".
 

המפרץ

New member
בפתח דבריי

אציין שתמיד נחמד לראות שמאלן, שאינו יודע כיצד להביע את עצמו, ואת עמדותיו, ולכן נאלץ להשתמש בסלוגנים ובססמאות מצוצות מהאצבע כמו "לנצח את הטרור ולצאת מעזה", תשמור את זה למערכת בחירות. מסתבר שזה אפילו לא עובד על ילדים בני גילך. ומדוע זאת? כי אתה עצמך אינך בטוח בעמדותיך, דעותיך אינן בשלות במוחך. רגע, אולי, אולי זאת משום שברצונך להשאיר פתח לעבור עוד מפלגה? ואתה עוד בא, מציג מקרה בפנינו....מה אתה מצפה לשמוע איתנו????
 
למעלה