מה יהיה עם החום??
היי לכולם/ן,
אני חדשה כאן, כבר 4 שנים עם לופוס קל ופיברומיאלגיה.
בסך הכל מסדרת, יש ימים טובים ויש ימים שאני "שורדת"...
לפעמים מרגישה כאילו מישהו כיבה לי את הכפתור, אבל משתדלת להיות אופטימית ולחייך
אני חייבת לדעת האם אני היחידה שסובלת מהחום הזה, או שעוד מישהו עם פיברו מרגיש החמרה של הכאבים והעייפות?
שבת שלום!
היי לכולם/ן,
אני חדשה כאן, כבר 4 שנים עם לופוס קל ופיברומיאלגיה.
בסך הכל מסדרת, יש ימים טובים ויש ימים שאני "שורדת"...
לפעמים מרגישה כאילו מישהו כיבה לי את הכפתור, אבל משתדלת להיות אופטימית ולחייך
אני חייבת לדעת האם אני היחידה שסובלת מהחום הזה, או שעוד מישהו עם פיברו מרגיש החמרה של הכאבים והעייפות?
שבת שלום!