מה זה סביח?

מה זה סביח?

קרן תשאלי אותי אגיד לך מה זה, בכל מיקרה זה סוג של מאכל הנאכל בבוקר היינו " על הסובוח ",,,,,, עוז לרשותך תמיד
 
חחחחחחח עוז

על הסובוח? יאלה אני בדרך לסביח ! שבת שלום מדליקה
 
למעלה