מה זה נצל"ש???>>>

goaguy

New member
אלירן איפה הימים .......

שהיינו יושבים בדירה והיית מסביר לי על הריזון.
 

dmt4me

New member
איזו הפתעה בנאדם >>>

מה איתך יא נקניק,דווקא פה אנחנו צריכים להפגש? חח וואלה הופתעתי..אני כבר עובד על נואנדו וקיובייס ושיניתי מ מינימל לפרוגרסיב וקצת פול און...אני יודע..מה איתך ספר קצת!
 
למעלה