מה זה נצל"ש???>>> אני יודע ש צל"ש זה צלחת שועית..
G goaguy New member 10/10/05 #2 אלירן איפה הימים ....... שהיינו יושבים בדירה והיית מסביר לי על הריזון.
D dmt4me New member 10/10/05 #3 איזו הפתעה בנאדם >>> מה איתך יא נקניק,דווקא פה אנחנו צריכים להפגש? חח וואלה הופתעתי..אני כבר עובד על נואנדו וקיובייס ושיניתי מ מינימל לפרוגרסיב וקצת פול און...אני יודע..מה איתך ספר קצת!
איזו הפתעה בנאדם >>> מה איתך יא נקניק,דווקא פה אנחנו צריכים להפגש? חח וואלה הופתעתי..אני כבר עובד על נואנדו וקיובייס ושיניתי מ מינימל לפרוגרסיב וקצת פול און...אני יודע..מה איתך ספר קצת!