אז ככה: מכיוון שכמו שאנחנו לא נולדנו הורים
ולמדנו את זה ברגע שנולדו לנו ילדינו, כך גם להיות סבתא/סבא זה לא משהו שיש לנו באופן טיבעי. אנחנו קיבלנו מתנה מילדינו שזיכו אותנו באושר הזה שנתן לנו את התואר
סבתא וסבא וההבדל הוא גדול. בתור סבתא/סבא אנחנו ראשית נהנים עד בלי קץ מהנכדים המקסימים שלנו, אנחנו מבלים איתם, מכייפים איתם, קונים להם, מטיילים איתם, אבל לא מחנכים אותם, לא קובעים את דרך חייהם ובסוף היום או השבוע או החודש שהם איתנו , אנחנו מחזירים אותם
להורים שלהם
עד לפינוק הבא....זאת הפריוילגייה של היותנו סבתא/סבא. אז אין לנו את זה באופן טיבעי, אנחנו היינו צריכים תקופת הסתגלות ל"תואר" הנהדר הזה , אצלי לפחות תקופת ההסתגלות היתה של שניות בודדות כי
התאהבתי ממבט ראשון