מה זה הדבר הזה

X ר ת ו ר

New member
מה זה הדבר הזה

צאט למשתמשי FF ? אשכרה הממשק הבסיסי, רק למתקדם, כאילו אומרים לכל הבסיסי, תתקינו FF,לכו למתקדם, הכל אותו דבר :S למה עשו את זה בכלל? עם הטאב הזה של הIE לFF, היה אפשר להכנס למתקדם
בכל אופן,יפה,אבל מכוער.
 

X ר ת ו ר

New member
אה..

למה לא רואים נשים\גברים ? למה לא רואים את מי שבניהול ? והאם זה יהיהP: ?
 
למעלה