מה זה הדבר הזה צאט למשתמשי FF ? אשכרה הממשק הבסיסי, רק למתקדם, כאילו אומרים לכל הבסיסי, תתקינו FF,לכו למתקדם, הכל אותו דבר :S למה עשו את זה בכלל? עם הטאב הזה של הIE לFF, היה אפשר להכנס למתקדם בכל אופן,יפה,אבל מכוער.