מה ה"גול" בחיים ?

TopSound

New member


 
וואלה אני מצוין תודה ששאלת

האמת היא שהשבוע לא הרגשתי שחשבת עלי מספיק
בדרך כלל אני מרגיש את זה בפריקוונסי גבוה רוב היום
בשבוע האחרון רק בלילה ככה זה היה מורגש

מה קרה חיים שלי, רוצה לתת לדוד סוקי חיבוקי ?
חחחחחח
 

puma141

New member
*חיבוק*

ועכשיו? אתה....מרגיש אותי?

ועכשיו.............?












סוק, ועכשיו?!
 
אין הבדל בין להצליח לבין לנצח

כל משפט עם אחת מהמילים הללו, ניתן לנסח למשפט עם המילה השניה, תוך שמירה על משמעות דומה.

הקושי אולי מתחיל רק אם אתה מחליט שההגדרה של הצלחה חייבת להיות אבסולוטית לכולם. אבל זה ממש לא מתחייב.
 
אפשר לחשוב על זה כך...

למרות שאפשר לדבר גם על דברים קטנים: הקבוצה ניצחה במשחק, או הקבוצה הצליחה במשחק...
 
מעניין....

ניצחתי בחיים, או הצלחתי בחיים ?

איך לעזעזל מודדים את זה?
מה הקריטריונים ?
 
לפי האדם הדתי:

כמה מצוות הצלחתי לקיים.

לפי האדם החילוני:
כמה נהניתי בחיים.
 
את המצוות שמכו לתהליך של הנשמה

את הכיף שמכו להתהליך של הבהמה

רוצה לשמוע משמעו חמוד שאני הורדתי לעולם
אם תגיד(דגש על בקול) את המילה כיף הפוך יצא לך "פייק" (מזויף)

איך זה בשביל גוד נייט סליפ ?
 
הצלחה בחיים

בעיני אדם מצליח זה אדם שנקראים בפניו הזדמנויות והוא מצליח לעשות על הצד הטוב ביותר אותם!
הצלחה היא בהקשר של ניצול החיים הנאה מהחיים ומימוש יכולות!

נושא אישה מקים בית ומצליח בעסקיו אלו הם השגעה צמודה מהבורא ומה שמוכתב לו בעקבות זכות אבותיו או מעשיו,לאדם שאין לו את זה זה לא אומר שאין לו השגחה אלא שבמסלול חייו וייתכן ויעזב לנפשו וייתכן שזה יבוא מאוחר יותר,וייתכן שבכלל לא יזכה!
 
למעלה