עמוד השדרה
New member
קווי המטרונית הם קווים מאספים בסופו של דבר
(למרות המסלולים הבלעדיים ולמרות מהירותם היחסית) שמשרתים הרבה מאוד נקודות מוצא ויעד לאורך מסלוליהם.
כשמדובר בחיבור אזורי קצה של קווי המטרונית, לקווים מהירים עם מעט תחנות בדרך יהיה יתרון על פני קווי המטרונית.
כך 101 עדיף לנסיעה בין מרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ על פני קו 1 של המטרונית וכך קו מהיר שיסע בין מרכזית המפרץ לצפון הקריות ו/או למרכזית הקריות דרך עוקף קריות יהיה עדיף על קווי 1 ו-3 של המטרונית וגם יוריד מהם עומס.
קו 1 של המטרונית לא מבטל את הצורך ב-101 וקווים 1 ו-3 של המטרונית לא סותרים את הצורך בקישור מהיר בין צפון הקריות, עכו, נהריה וכרמיאל למרכזית המפרץ בעיקר בשעות העומס.
קווי המטרונית הם קווים מאספים בסופו של דבראז בשביל מה המטרונית?
(למרות המסלולים הבלעדיים ולמרות מהירותם היחסית) שמשרתים הרבה מאוד נקודות מוצא ויעד לאורך מסלוליהם.
כשמדובר בחיבור אזורי קצה של קווי המטרונית, לקווים מהירים עם מעט תחנות בדרך יהיה יתרון על פני קווי המטרונית.
כך 101 עדיף לנסיעה בין מרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ על פני קו 1 של המטרונית וכך קו מהיר שיסע בין מרכזית המפרץ לצפון הקריות ו/או למרכזית הקריות דרך עוקף קריות יהיה עדיף על קווי 1 ו-3 של המטרונית וגם יוריד מהם עומס.
קו 1 של המטרונית לא מבטל את הצורך ב-101 וקווים 1 ו-3 של המטרונית לא סותרים את הצורך בקישור מהיר בין צפון הקריות, עכו, נהריה וכרמיאל למרכזית המפרץ בעיקר בשעות העומס.