שאלה טובה!../images/Emo6.gif
העתקתי הכל מאותו שאלון בפורום מארון 5: ראשון- אין לי שומדבר מיוחד. רק לסיים את העבודה שלי באזרחות. שני- מועד הגשה לעבודה שלי באזרחות [עבודה ענקית, אגב] וחלוקת תעודות. שלישי- מועד אחרון להגשת המנילה שלי [למרות שכבר הגשתי אותי. הווו צה"ל]. רביעי- צילומים כיתתים לספר מחזור. הידד! [מריחים את הסוףףף] חמישי- מבחן מסכם על ספר שלם בסוציולוגיה. שישי- אם אני לא אתאבד אחרי המבחן בסוציולוגיה, יש לי חזרות למסיבת סיום.. שבת- שבת, יום מנוחה: לשבת, לרבוץ ולחכות שיקרה איזשהו נס שיגרום לי לקום מהמיטה..