מה הייתם עושים?
אם היה לכם שיעור ואף תלמיד לא היה רוצה להשתתף והייתם עושים שיעור רק ל- 2 תלמידים...איך הייתם מרגישים? אני לא נרדמתי כל הלילה והיה לי קשה נפשית להתמודד עם המצב. מה אתם הייתם עושים במצב כזה? זה קרה לי בשיעור ספורט, אף תלמיד לא הקשיב וכולם שיחקו כדורגל ועשיתי שיעור רק ל- 4 תלמידים שהקשיבו. וואלה לא יודע מה לעשות במצב כזה? איך פותרים את הבעייה? מה אפשר לעשות? מה אתם הייתם עושים? אני פשוט התעלמתי, המשכתי בשיעור, לאחר השיעור נגשתי לציון בתעודה והורדתי לכולם את הציון משמעותית...וזהו.
אם היה לכם שיעור ואף תלמיד לא היה רוצה להשתתף והייתם עושים שיעור רק ל- 2 תלמידים...איך הייתם מרגישים? אני לא נרדמתי כל הלילה והיה לי קשה נפשית להתמודד עם המצב. מה אתם הייתם עושים במצב כזה? זה קרה לי בשיעור ספורט, אף תלמיד לא הקשיב וכולם שיחקו כדורגל ועשיתי שיעור רק ל- 4 תלמידים שהקשיבו. וואלה לא יודע מה לעשות במצב כזה? איך פותרים את הבעייה? מה אפשר לעשות? מה אתם הייתם עושים? אני פשוט התעלמתי, המשכתי בשיעור, לאחר השיעור נגשתי לציון בתעודה והורדתי לכולם את הציון משמעותית...וזהו.