אורית של רוני
New member
מה הייתם עושים אם....
האישה החדשה של האקס היתה קוראת לילד שלכם בכינוי גנאי ומעליבה אותו מאוד (בנוכחות האבא שלא מתערב). אבל הילד שלכם לא מוכן שתגידו לאבא ולאשתו כלום (כדי שלא יכעסו עליו שסיפר...). אז להיות נאמן לילד ולהתפוצץ??? (זה מה שאני עשיתי).
האישה החדשה של האקס היתה קוראת לילד שלכם בכינוי גנאי ומעליבה אותו מאוד (בנוכחות האבא שלא מתערב). אבל הילד שלכם לא מוכן שתגידו לאבא ולאשתו כלום (כדי שלא יכעסו עליו שסיפר...). אז להיות נאמן לילד ולהתפוצץ??? (זה מה שאני עשיתי).