קומבינת המספרים
New member
מה החוקים של ה FACEBOOK???
כן, אני צעיר...... לא נעים בכלל, אני משרת כמנהל רשת(מחשבים). ובמשך חודשים מטיף לאנשים לא להיגרר לשטות הזו. ועכשיו גם אני נפלתי ופתאום מישהוא מעלה תמונות שלי שאני לא יכול לראות. או שגיליתי על הדרך חבר שנמצא שם. אז איך פותחים FACEBOOK בלי להראות צעיר ובלי להשקיע זמן בזה (כי אין לי)?? וגם- - מה החוקים? איזה חברים מוסיפים? מישהוא שלא ראייתי שנה נחשב? מישהוא שראיתי לפני שנתיים אבל יש מצב שהוא אפילו לא זוכר אותי? מישהוא שאני יודע בוודאות שאני אפילו לא אכתוב לו משהוא? ואם לא בא לי לעדכן כל דבר.... (אפילו תמונות) זה לא קצת מטופש להרכיב פשוט "רשימת חברים"?
כן, אני צעיר...... לא נעים בכלל, אני משרת כמנהל רשת(מחשבים). ובמשך חודשים מטיף לאנשים לא להיגרר לשטות הזו. ועכשיו גם אני נפלתי ופתאום מישהוא מעלה תמונות שלי שאני לא יכול לראות. או שגיליתי על הדרך חבר שנמצא שם. אז איך פותחים FACEBOOK בלי להראות צעיר ובלי להשקיע זמן בזה (כי אין לי)?? וגם- - מה החוקים? איזה חברים מוסיפים? מישהוא שלא ראייתי שנה נחשב? מישהוא שראיתי לפני שנתיים אבל יש מצב שהוא אפילו לא זוכר אותי? מישהוא שאני יודע בוודאות שאני אפילו לא אכתוב לו משהוא? ואם לא בא לי לעדכן כל דבר.... (אפילו תמונות) זה לא קצת מטופש להרכיב פשוט "רשימת חברים"?