מה הוא רוצה???
בעבר כתבתי כאן על ידיד מאוד מאוד טוב שלי. שאני אישית חושבת שהיינו יותר מידידים. הקשר כלל מפגשים כל שבוע עד השעות הקטנות של הבוקר... שיחות בהודעות בשעות הלילה המאוחרות... שיחות עמוקות לא של ידיידים אלא מעבר. תמיד אמרנו כמה אנחנו מרגישים קרובים אחד לשני אחרי כל פגישה אמר לי כמה כיף לו איתו... דאני לא סתם בשבילו וואחרי כל זה... פתחתי בפניו שאני חושבת שהתקרבנו מאוד בתקופה האחרונה אך קיבלתי ממנו תשובה שלילית. הייתי שבורה הרבה זמן כי לא הייתי מוכנה לזה הוא הראה דברים אחרים לחלוטין..
הוא אמר לי אחרי זה כמה שהוא לא רוצה שזה ישפיע שאני חשובה לו והוא לא רוצה שנתרחק וכל זה.
מפה לשם הייתה תקופה קצה של נתק רגעי אחר כך ניסינו לעבור הלאה... כאילו כלום לא קרה... בהתחלה הייתה אי נעימות אבל זה עבר. היום אנחנו שוב ידידים טובים כמו בעבר. אומנם מאז לא נפגשנו רק מדברים לפני כמה זמן הוא הציע אבל לא יצא בסוף. התחושה שלי שחזרנו להייות ידידים טובים, הכל בסדר לא קרה כלום אני כבר לא חושבת עליו מעבר לידיד ויודעת שאנחנו לא נהייה יחד. אבל לפני כמה ימים הייתה לנו שיחה שמאוד בילבלה אותי דיברנו שיחה ארוכה מאוד עד ארבע בבוקר. במהלכה הוא שוב אומר כמה אנחנו קרובים בהכל, ותמיד הכל היה הדדי בינינו חוץ מנושא אחד הנושא האנטימי. והשיחה התגלגלה והוא רק שאל שאלות .. אני אמרתי לו שלא הכל הוא צריך לדעת והוא אמר שהוא כן צריך לדעת (בביטחון כזה לא יודעת מאיפה) הוא אמר שהוא מצפה שאני ארגיש איתו פתוחה ואחרי שאמרתי לו שלא הכל הוא יודע עליי והוא אמר שזה לא תקין ושהוא ישמח לדעת עליי מעבר. וכל מיני כאלההה!
ועכשיו אני שואלת-- מה הוא רוצה ממני??? הרי הבן אדם בסך הכל ידיד שלי.. לא יהיה בנינו כלום גם ככה אז למה הוא שואל אותי את הדברים האלה ? מה זה מעניין?
למה הוא רוצה שאני ארגיש איתו פתוחה גם בנושאים האלה?? כל המצב הזה מאוד מבלבל אותי .. למה הוא מנסה להתקרב אליי מעברר???????
אני יודעת שלהבין גברים זה קצת בלתי אפשרי .. אבל אני באמת אשמח לדעת אם מישהו מבין את הבן אדם הזה כי אני לא..
תודה מראש..
.
בעבר כתבתי כאן על ידיד מאוד מאוד טוב שלי. שאני אישית חושבת שהיינו יותר מידידים. הקשר כלל מפגשים כל שבוע עד השעות הקטנות של הבוקר... שיחות בהודעות בשעות הלילה המאוחרות... שיחות עמוקות לא של ידיידים אלא מעבר. תמיד אמרנו כמה אנחנו מרגישים קרובים אחד לשני אחרי כל פגישה אמר לי כמה כיף לו איתו... דאני לא סתם בשבילו וואחרי כל זה... פתחתי בפניו שאני חושבת שהתקרבנו מאוד בתקופה האחרונה אך קיבלתי ממנו תשובה שלילית. הייתי שבורה הרבה זמן כי לא הייתי מוכנה לזה הוא הראה דברים אחרים לחלוטין..
הוא אמר לי אחרי זה כמה שהוא לא רוצה שזה ישפיע שאני חשובה לו והוא לא רוצה שנתרחק וכל זה.
מפה לשם הייתה תקופה קצה של נתק רגעי אחר כך ניסינו לעבור הלאה... כאילו כלום לא קרה... בהתחלה הייתה אי נעימות אבל זה עבר. היום אנחנו שוב ידידים טובים כמו בעבר. אומנם מאז לא נפגשנו רק מדברים לפני כמה זמן הוא הציע אבל לא יצא בסוף. התחושה שלי שחזרנו להייות ידידים טובים, הכל בסדר לא קרה כלום אני כבר לא חושבת עליו מעבר לידיד ויודעת שאנחנו לא נהייה יחד. אבל לפני כמה ימים הייתה לנו שיחה שמאוד בילבלה אותי דיברנו שיחה ארוכה מאוד עד ארבע בבוקר. במהלכה הוא שוב אומר כמה אנחנו קרובים בהכל, ותמיד הכל היה הדדי בינינו חוץ מנושא אחד הנושא האנטימי. והשיחה התגלגלה והוא רק שאל שאלות .. אני אמרתי לו שלא הכל הוא צריך לדעת והוא אמר שהוא כן צריך לדעת (בביטחון כזה לא יודעת מאיפה) הוא אמר שהוא מצפה שאני ארגיש איתו פתוחה ואחרי שאמרתי לו שלא הכל הוא יודע עליי והוא אמר שזה לא תקין ושהוא ישמח לדעת עליי מעבר. וכל מיני כאלההה!
ועכשיו אני שואלת-- מה הוא רוצה ממני??? הרי הבן אדם בסך הכל ידיד שלי.. לא יהיה בנינו כלום גם ככה אז למה הוא שואל אותי את הדברים האלה ? מה זה מעניין?
למה הוא רוצה שאני ארגיש איתו פתוחה גם בנושאים האלה?? כל המצב הזה מאוד מבלבל אותי .. למה הוא מנסה להתקרב אליי מעברר???????
אני יודעת שלהבין גברים זה קצת בלתי אפשרי .. אבל אני באמת אשמח לדעת אם מישהו מבין את הבן אדם הזה כי אני לא..
תודה מראש..
.