אני יכול להגיד שהאפקטיביות של בונג'יקן מעולה!
לפני כשנה רכשתי קטנוע מאחד המאמנים שם, על הקטנוע הין מודבקות מספר מדבקות של השיטה, שלא "טרחתי" להוריד.
אני יכול להעיד שהקטנוע חונה לפעמים בלי כיסוי ומנעול בשכונות הפחות מוצלחות של נתניה, ועדיין ללא שריטה, אפילו החתולים מפחדים לישון עליו.
לצערי אין לי משהו אינטלגלנטי להגיד על אקבן.