מה הגבול....
שלום לכולם.
אשמח לעיצות והכוונה.
לצערי ותיקה בתחום הפוריות בת 36.5.
את ביתי הבכורה ילדתי בגיל 34 וחצי אחרי 6 ivfים ו 3 הזרעות. זה לקח שנים.
בגיל 35.5 חזרתי ל ivf.
לאחר 2 הפריות שלא הניבו ביציות כלל + fsh של 35 הרופא אמר לי שלדעתו צריכה ללכת לתרומת ביצית.
עברתי רופא.
שיניתי פרוטוקולים.
לקחתי dhea ו q10
עברתי החזרות של בין עובר 1 ל 2 עוברים
ואפילו פעם אחת הצליחו לגדל בלסטוציסט ולהקפיא
אבל שום דבר לא נקלט
איכויות העוברים - כאלה שמאפשרים הריון
לא ידועה בעיה כלשהיא
סהכ 8 סבבים כושלים ללא הריונות כלל.
הרופא הנוכחי אמר לי שהגיל שלי אמנם נמוך יחסית אבל לאור תוצאות הטיפולים אני צריכה לשקול אולי תרומת ביצית. הוא תזכר אותי שגם הדרך לבת הבכורה שלי היתה ארוכה, רק שהפעם אנחנו מתמודדים גם עם FSH גבוה.
רוצה שלבת שלי תהיה אח או אחות
לא רוצה להשאיר אותה לבד
אבל קשה לי עם תרומת ביצית.
המחשבה שזה לא מהגנים שלי לא מרפה...
קצת פירוט על הטיפולים שעברתי:
סבב 1:
טיפול בגונאל 400 + אורגלוטרן + אוביטרל - לא הייתה החזרה
סבב 2:
טיפול במונופור 450 וארגלוטרן - לא היתה החזרה (ביצית אחת לא היתה תקינה באותו היום ועובר אחד לא התחלק תקין)
-------------------עברתי רופא------------------
סבב 3:
מונופור 300 + צטרוטייד. E2 לפני ההחזרה 1633. 3 ביציות. 3 עוברים. דירוג העוברים 8 תאים דרגה 2, 5 תאים דרגה 2-3, 4 תאים דרגה 3. הוחזרו 2 עוברים והשלישי לא שרד.
סבב 4:
מונופור 300 + צטרוטייד. אלנובה החל מיום 2 של הוסת. E2 לפני ההחזרה 4973. 6 ביציות נשאבו מתוכן 5 הפריות ו3 עוברים. דירוג העוברים: 8 תאים 1-2, 5 תאים 2-3. העובר הפחות טוב גודל לבלסטוציסט והוקפא 4AC. הוחזרו 2 עוברים.
סבב 5:
החזרת העובר הקפוא מהשאיבה הקודמת. E2 לפני ההחזרה 870. בהפשרה איכות העובר היתה DRY (או FRY?). הביתא בטיפול הזה היתה 10 ועלה לאט לאט עד שצנחה. (היריון כימי?)
סבב 6:
אלנובה ביום שני של הוסת + מונופור 450 + צטרוטייד. E2 אחרון: 6836. 7 ביציות, הפריה בודדת. איכות העובר 5 תאים 2-3
סבב 7:
שילוב של דקא + מונופור 450 + צטרוטייד. E2 אחרון 4182. 4 זקיקים, 2 הפריות. דירוג 5 תאים 1-2 ודירוג 5 תאים 2.
בסבב 8:
היה אמור להיות פרוטוקול ארוך, אבל הגוף שלי מגיב מוזר (הניב זקיקים גדולים בזמן הדקא), ושאבו לי עובר אחד שהוחזר ביום 2 (2 תאים) .
כל הסבבים הללו לא הניבו הריון.
עברתי היסטרוסקופיה - תקינה
עברתי צילום רחם - תקין
עברתי PAP
FSH גבוה כפי שכבר תיארתי.
וזהו
אשמח לשמוע אפילו בפרטי ממי שהייתה בלבטים דומים לשלי.
באיזה שלב מחליטים שזהו. ועוברים לתרומה? כאמור הרופא אומר שיש לי סיכוי להכנס להריון. איך מגיעים להחלטה כזו?
תודה רבה!
שלום לכולם.
אשמח לעיצות והכוונה.
לצערי ותיקה בתחום הפוריות בת 36.5.
את ביתי הבכורה ילדתי בגיל 34 וחצי אחרי 6 ivfים ו 3 הזרעות. זה לקח שנים.
בגיל 35.5 חזרתי ל ivf.
לאחר 2 הפריות שלא הניבו ביציות כלל + fsh של 35 הרופא אמר לי שלדעתו צריכה ללכת לתרומת ביצית.
עברתי רופא.
שיניתי פרוטוקולים.
לקחתי dhea ו q10
עברתי החזרות של בין עובר 1 ל 2 עוברים
ואפילו פעם אחת הצליחו לגדל בלסטוציסט ולהקפיא
אבל שום דבר לא נקלט
איכויות העוברים - כאלה שמאפשרים הריון
לא ידועה בעיה כלשהיא
סהכ 8 סבבים כושלים ללא הריונות כלל.
הרופא הנוכחי אמר לי שהגיל שלי אמנם נמוך יחסית אבל לאור תוצאות הטיפולים אני צריכה לשקול אולי תרומת ביצית. הוא תזכר אותי שגם הדרך לבת הבכורה שלי היתה ארוכה, רק שהפעם אנחנו מתמודדים גם עם FSH גבוה.
רוצה שלבת שלי תהיה אח או אחות
לא רוצה להשאיר אותה לבד
אבל קשה לי עם תרומת ביצית.
המחשבה שזה לא מהגנים שלי לא מרפה...
קצת פירוט על הטיפולים שעברתי:
סבב 1:
טיפול בגונאל 400 + אורגלוטרן + אוביטרל - לא הייתה החזרה
סבב 2:
טיפול במונופור 450 וארגלוטרן - לא היתה החזרה (ביצית אחת לא היתה תקינה באותו היום ועובר אחד לא התחלק תקין)
-------------------עברתי רופא------------------
סבב 3:
מונופור 300 + צטרוטייד. E2 לפני ההחזרה 1633. 3 ביציות. 3 עוברים. דירוג העוברים 8 תאים דרגה 2, 5 תאים דרגה 2-3, 4 תאים דרגה 3. הוחזרו 2 עוברים והשלישי לא שרד.
סבב 4:
מונופור 300 + צטרוטייד. אלנובה החל מיום 2 של הוסת. E2 לפני ההחזרה 4973. 6 ביציות נשאבו מתוכן 5 הפריות ו3 עוברים. דירוג העוברים: 8 תאים 1-2, 5 תאים 2-3. העובר הפחות טוב גודל לבלסטוציסט והוקפא 4AC. הוחזרו 2 עוברים.
סבב 5:
החזרת העובר הקפוא מהשאיבה הקודמת. E2 לפני ההחזרה 870. בהפשרה איכות העובר היתה DRY (או FRY?). הביתא בטיפול הזה היתה 10 ועלה לאט לאט עד שצנחה. (היריון כימי?)
סבב 6:
אלנובה ביום שני של הוסת + מונופור 450 + צטרוטייד. E2 אחרון: 6836. 7 ביציות, הפריה בודדת. איכות העובר 5 תאים 2-3
סבב 7:
שילוב של דקא + מונופור 450 + צטרוטייד. E2 אחרון 4182. 4 זקיקים, 2 הפריות. דירוג 5 תאים 1-2 ודירוג 5 תאים 2.
בסבב 8:
היה אמור להיות פרוטוקול ארוך, אבל הגוף שלי מגיב מוזר (הניב זקיקים גדולים בזמן הדקא), ושאבו לי עובר אחד שהוחזר ביום 2 (2 תאים) .
כל הסבבים הללו לא הניבו הריון.
עברתי היסטרוסקופיה - תקינה
עברתי צילום רחם - תקין
עברתי PAP
FSH גבוה כפי שכבר תיארתי.
וזהו
אשמח לשמוע אפילו בפרטי ממי שהייתה בלבטים דומים לשלי.
באיזה שלב מחליטים שזהו. ועוברים לתרומה? כאמור הרופא אומר שיש לי סיכוי להכנס להריון. איך מגיעים להחלטה כזו?
תודה רבה!