מה דעתכם

עשיתי לעצמי סידור באילו קווים אני יטיל בצפון אני הולך להיות שם מתאריך 27 עד ה30 ואני היה במעלות תרשיחא 83977.jpg
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה