מה דעתכם?
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4462996,00.html
לדעתי הגיע הזמן ש-"מומחי סקי" שלא קשורים לגוף מסחרי יכתבו מאמרים, למשל מישהו מפורום תפוז.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4462996,00.html
לדעתי הגיע הזמן ש-"מומחי סקי" שלא קשורים לגוף מסחרי יכתבו מאמרים, למשל מישהו מפורום תפוז.