מה דעתכם?

איל שחר

New member
איכשהו אני תמיד מסתייג ממאמרים כאלו ורואה

אותם כמוטים מסחרית.
עדיין לא בחנתי מאמר זה.
 

marceloros

Member
מנהל
אני באותו מצב ודעה

 

natyh

New member
"מומחי " הסקי מאתר למטייל .....

ויש להדגיש את מומחי....,מרסלו שים לב מדובר במאמר מומחה ....או מומחים ...
וורבייר קורשוול .... המומחים לא יודעים שנהרגו בקורשוול אנשים לפני יומיים ...
ואין בבאנסקו שלג ?

עליק מומחים ...
לא עדיף שיעברו לאופניים ...?
 

marceloros

Member
מנהל
תסלח להם זו סקירה כללית

עם פרסום סמוי?
ולא משהו שנכון לרגע זה או עונה זו.

עדיף שימליצו על באקירה בכלל, או שבכלל עדיף שלא יביאו לשם את כל עם ישראל?
 

natyh

New member
גם כסקירה כללית זה לא שוה.

לכתוב במאמר שסנובורד זה הכי מגניב זה לא מאמר זה קשקוש , או שאתה מסביר או שאל תכתוב ...
אתה לא מסביר משהו למי שלא מכיר בקשקושים רגשיים אבל מה אתה מצפה מעיתון צהוב ?
 

marceloros

Member
מנהל
עכשיו כבר קראתי

סתם סקירה שטחית של אתרים, לא ממש מוסיף משהו ודי נקי מפרסומת סמויה.

הקדישו לך גם פסקה:

מצנחי רחיפת סקי: דמיינו את עצמכם גולשים על המדרון וברגע אחד מתעופפים לגובה של כמה עשרות מטרים ונישאים על גבי הרוח מעל המסלולים המושלגים. כשיימאס לכם מהגבהים והנופים הפנורמיים, פשוט צנחו חזרה לשלג והמשיכו בסקי.
 

natyh

New member
אבל למה שאנשים שלא מוטים מסחרית יכתבו ?

מה יצא להם מזה כל העיתון הזה הוא מסחרה אז למה לכתוב שם מאמר אם אתה לא בענין מסחרי ...., מישהו שלא אוכל סלט יכתוב מאמר על עגבניות ?
העיתון הזה הוא שוק ...זה הכל .
 

marceloros

Member
מנהל
בידיוק דיברנו על משהו דומה באוכל

המצב של עם ישראל כרגע כנראה במצב אכזבה מתמיד וחוסר אמונה בכל.

למשל ראש הממשלה עושה מה בא לו, בניגוד לרצון העם, והעם לא יוצא לרחוב כי אין אמונה שזה יזיז משהו.
מאה איש שרובם מהמשפחות השכולות לא יעצרו שחרור מרצחים, זו דוגמה לא הבעת עמדה, אבל כולם בוכים שמשחררים את המנוולים האלה, כולם בוכים שמתקפלים מול האמריקאים במקום לדרוש את פולרד לפחות.

אותו דבר לגבי כתבות ופרסומי סקי, כולם רק רוצים לעשות עלינו קופה.
 

marceloros

Member
מנהל
וחייב לך תשובה

למה לכתוב?
מתוך אהבה לכתיבה, מתוך כוונה טהורה לעזור לזולת ולפרסם את דעתך.
אחרת אין הסבר לזמן שאנשים כאן משקיעים לדיווחים מהחופשות שלהם ובכלל.
 
למעלה