צריך דעות:ביום חמישי האחרון,יצאתי עם 5 חברים למועדון חשפניות(זה אחרי 4 שנים של נשואים בלי לצאת לבד)לאישה אמרתי שהייתי בפאב רגיל.זה נקרא בגידה???עליי לספר לה?? תודה ולילה.
לא כל כך העובדה שהיית במועדון חשפניות. אם לא עשית שם שומדבר אסור, אשתך עשויה להבין שאתה יוצא עם חברים וצריך מדי פעם להזין את הטסטוסטרון. הענין הוא יותר העובדה שאתה משדר רגשות אשמה. אם אתה בא אל האשה ואומר לה את זה בצורה כזו שמשדרת "אני פוחד לומר לך, יש לי רגשות אשמה" היא בטוח תתרגז, גם אם בעצם אין לה על מה. פשוט כי זהו התגובה הטבעית של בני אדם לרגשות אשמה שמקרינים אנשים אחרים.