מה דעתכם??

ליאור8

New member
מה דעתכם??

צריך דעות:ביום חמישי האחרון,יצאתי עם 5 חברים למועדון חשפניות(זה אחרי 4 שנים של נשואים בלי לצאת לבד)לאישה אמרתי שהייתי בפאב רגיל.זה נקרא בגידה???עליי לספר לה?? תודה ולילה.
 

ליאור8

New member
יופי../images/Emo24.gif

אז אפשר עוד פעם,לא???
 

ליאור8

New member
לא מסכים!!

לעשות כל דבר שבן הזוג מתנגד לו,זה לא בגידה. אלא זה כפייה מהצד השני.(אני לא אומר ללכת וזיין כל אחת,בגבול ההיגיון...)
 

שייכת

New member
ספר לה... מה כבר יכול להיות?!

הכי הרבה תעבור לפורום "גרושים גרושות"...
 

גששבלש

New member
../images/Emo24.gif

שיכוייייייי אופו אתתתתתתתתת געגעגעגעגעגעתיייייייי
 

שייכת

New member
וווווווווווווווווווואוווווווווווווו

תקרא לקיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייימת... יצאו עליכם שמועות באגף... אני באה לשפוט!!!
 
וואלה פנטה,,

באמת הוא שם,, האמת,, כבר ירד לו המוניטין,, וכבר הציעו לו פרישה,,
 

nightroll

New member
הענין הוא

לא כל כך העובדה שהיית במועדון חשפניות. אם לא עשית שם שומדבר אסור, אשתך עשויה להבין שאתה יוצא עם חברים וצריך מדי פעם להזין את הטסטוסטרון. הענין הוא יותר העובדה שאתה משדר רגשות אשמה. אם אתה בא אל האשה ואומר לה את זה בצורה כזו שמשדרת "אני פוחד לומר לך, יש לי רגשות אשמה" היא בטוח תתרגז, גם אם בעצם אין לה על מה. פשוט כי זהו התגובה הטבעית של בני אדם לרגשות אשמה שמקרינים אנשים אחרים.
 
למעלה