מה דעתכם?
מה דעתכם על שפעם או פעמים בשבוע יבחר(מי שירצה)כותב פה בפורום שיכתוב על חיו עד כפי שהוא רוצה. יספר לנו מתי הוא גילה שהוא הומו,מה הוא עושה עם הנטיה הזו,מה הוא חושב על זה לגבי העתיד,מה שאיפותיו וכדומה ואנחנו,כותבי הפורום,נוכל לשאול שאלות לעומק. בסה"כ,המטרה היא שכל כותב אשר ירצה יוכל לכתוב את סיפור חיו ונתעמק כמה שנוכל בחיו על מנת שנוכל לשתף אחד את השני בהרגשות,להביע הזדהות והרבה הבנה וכבוד. לדעתי,זו דרך טובה להכיר אחד את השני,ליצור גיבוש ובטח גם לדעת להתמודד עם נושאים כאלו,כי כששומעים על אדם עם בעיה כלשהיא ובדיוק גם לנו ישנה אותה בעי'ה תמיד אפשר להפיק לקחים. אז מעוניינים? מי שירצה פשוט יעשה
וכך פעמים בשבוע יבחרו הגולשים שעשו
וישתפו אותנו.. שנתחיל?
מה דעתכם על שפעם או פעמים בשבוע יבחר(מי שירצה)כותב פה בפורום שיכתוב על חיו עד כפי שהוא רוצה. יספר לנו מתי הוא גילה שהוא הומו,מה הוא עושה עם הנטיה הזו,מה הוא חושב על זה לגבי העתיד,מה שאיפותיו וכדומה ואנחנו,כותבי הפורום,נוכל לשאול שאלות לעומק. בסה"כ,המטרה היא שכל כותב אשר ירצה יוכל לכתוב את סיפור חיו ונתעמק כמה שנוכל בחיו על מנת שנוכל לשתף אחד את השני בהרגשות,להביע הזדהות והרבה הבנה וכבוד. לדעתי,זו דרך טובה להכיר אחד את השני,ליצור גיבוש ובטח גם לדעת להתמודד עם נושאים כאלו,כי כששומעים על אדם עם בעיה כלשהיא ובדיוק גם לנו ישנה אותה בעי'ה תמיד אפשר להפיק לקחים. אז מעוניינים? מי שירצה פשוט יעשה