מה דעתכם על צורת הענישה הבאה

מ י כ

New member
מה דעתכם על צורת הענישה הבאה../images/Emo4.gif

לעמוד בעמוד עם הפנים לעמוד ולשלב ידיים..?(גן טרום חובה וטרום טרום חובה) בגן כמובן,לא בבית. ככל שצור נהיה יותר ורבלית אני מראה יותר סימני חרדה מהגן... (ושוב אני מזכירה שכבר היתה לנו תצפית בגן ולא נרשמו ארועים חריגים כיו"ב.
 

bobi2525

New member
אני מתה! דייייי!

מה זה?! שאולי הגננת תנסה את זה בעצמה ותגיד אם זה נעים לה עונש כזה! מה זה ההשפלה הזאת? אני בהלם! ממש לא נראה לי עונש הולם מה היא השיגה בזה? מה עשית? איך גילית את זה?
 

MAMALY

New member
../images/Emo46.gifמה זה???????????

גם אני היית מראה סימני חרדה מהגן
 

לבנה123

New member
אוי ווי.

מה דעתי? דעתי היא שזה משפיל, לא משיג מטרה, ומיותר. מה אני אגיד לך? הגן הזה נשמע יותר ויותר לא משהו. חשבתי עלייך בדיוק הבוקר, כשילד מהגן של נועה שלח סנדוויץ' עם פסטרמה לגן, לארוחת הבוקר, לצד גבינת קוטג' במגש. אנחנו בגן חילוני לחלוטין, פרטי, וכשאספתי את נועה שמעתי את הגננת אומרת לאמא שאין לה שום בעיה עם האוכל, אבל שיש בגן ילדים שבאים מבתים ששומרים כשרות וזה יכול להפריע, ולכן היא מבקשת להמנע מאוכל בשרי בארוחת הבוקר. פייר אינף. איכשהו אחרי זה חשבתי לעצמי שהייתי מצפה מהגננת אצלכם גם סביב ענייני הכשרות והיומולדת להיות הרבה יותר ברורה ותקיפה. חבל שהיא כזו מול הילדים (להעמיד מול עמוד? אלוהים אדירים), ולא מול ההורים.
 

חמניה1

New member
צורת ענישה מזעזעת

באיזה עולם חיה הגננת? זו צורת ענישה שמתאימה לדור הקודם.
 

מ י כ

New member
../images/Emo202.gifאזעקת שווא!?

צור סיפר לי על העונש הזה בשבת,חזרתי ווידאתי איתו שהעונש הוא כזה 3 פעמים שונות והוא תמיד חזר על אותו סיפור בצורה חד משמעית.אני "התבשלתי" עם זה כל השבת ומה שעוד החמיר את המצב היה שכבר שאלתי אותה איך היא מענישה והיא אמרה שהיא מושיבה על הכיסא בצד... היום באתי אליה ודיברתי איתה על הכל,על איך צור השתנה ועל החששות שלי ועל הסיפור של העונש,היא אמרה שאין בגן צורהכזו של ענישה בשום אופן.מבחינתה השינוי(שבגן הוא לא בא לידי ביטוי) נובע בגלל שינוי בגיל,במעבר לגן חדש,בזה שאחיו תופס יותר מקום.ושבכלל בגן הוא לא ...לדעתה צור שמע את זה מילדים אחרים שבאו ממסגרות אחרות. מאיפה צור הביא את הסיפור הזה??בגן הקודם זה בטוח לא היה,שם ראיתי מספיק סיטואציות דרך החלון. מצד שני קשה לי להאמין שהגננת משקרת,מצד שלישי צור ממש מדגים לי את העונש... מה אתם אומרים? לזכות הגן יאמר-שא.איתמר תיצפת והיו לו רק מילים טובות לומר, ב.צור רץ לגן בשמחה ויוצא בשמחה-אם כי עייף... ג.צור-שבגן הקודם בקושי בקושי דיבר בקול-כבר היה חזן שם בתפילה(וזו היתה חויה מוצלחת לו וגם מבחינת הגננת)-בעיני זה השג עצום!(גם לנו ולקלינאית אבל גם אומר מילה על הגן) ד. בגן צור נפתח וקיבל ביטחון,יש לו חברים וחברות שהוא מספר עליהם בבית,בהחלט אני מתרשמת שיש לו את "המקום" שלו.. אבל אז בא סיפור כמו זה על העונש ואני עוד פעם נאכלת מדאגה....
 
לי זה נשמע שהגננת מנסה לטייח

היא לא מצפה שההורים ידעו מזה ואולי היא מכחישה... לא יודעת. אם את אומרת שצור חזר על זה 3 פעמים, אז אני בכל זאת חושדת, אחרת מאיפה יעלה לו הרעיון הזה בכלל?? הוא הרי לא רואה סרטים כאלה או סדרות בטלויזיה עם כאלה מסרים. טוב שדיברת איתה ופתחת את זה איתה. שהיא תדע שכל מה שהיא עושה בגן יכול להגיע להורים דרך הילדים. אם אכן היה או לא היה אולי לא תוכלי לדעת עכשיו, אבל היא כבר יודעת שאת בודקת אותה וזה טוב. וטוב לדעת שלצור טוב שם והוא הולך לשם בשמחה. מידי פעם תמשיכי לשאול אותו ולדובב אותו מה קורה שם בגן.
 

מ י כ

New member
מידי פעם?

כל ערב בסגנון דורה עם שפצורים לשני הילדים:ממה הכי נהנית? ממה הכי לא נהנית? אבל בהחלט אני מעבירה לה מסר מאוד ברור שאני עם היד חזק על הדופק,אפילו אמרתי בהקשר אחר היום בגן שהייתי מתה להיות זבוב על הקיר בגן-אמנם עם חצי חיוך...אל רק חצי...!
 

מרב.

New member
מיכל, זה גיל של דמיון חזק,

ואני לא מאמינה שהגננת תשקר לך במצח נחושה. סביר יותר להניח שצור המציא משהו שיכול להיות שקרה לילד אחר, שנשען על פרט מידע אמיתי או השד יודע מה. את יודעת מה? יש איזו אמא בגן שאת סומכת עליה ושתוכלי לברר איתה אולי, דרך הילד, מה היא יודעת על סוגי ענישה בגן?
 

לבנה123

New member
צר לי. אני מאמינה לצור.

ולא חושבת שהוא היה יכול להגות רעיון כזה של ענישה. מה שבהחלט יכול להיות זה שהוענש ככה ילד אחר, אבל את הרעיון הבסיסי, הוא קיבל מאיפושהו. סורי.
 

מ י כ

New member
מנסה לענות לשתיכן ביחד(אם תפוז יתן לי..)

בררתי קצת,שמענו הרה גרסאות של ענישה,חלק עמדו בצד,חלק ישבו על כיסא,חלק ישבו במטבח,אף אחד לא הזכיר עמוד.. צור והגננת שניהם אומרים-שצור אף פעם לא נענש בכלום,צור פשוט סיפר ש"ככה זה עובד"...אין לי ספק שהוא שמע את זה או ראה את זה אבל לצור יש חברים רבים ולא רק בגן,וגם בגן יש ילדים שממשיכים לצהרון ושם המשמעת עוד יותר קשוחה(כי זה עד כיתה ב')אז זה יכול לבוא ממקורות אחרים ואפרופו גיל-זה באמת גיל שהילד משתנה בו,נניח-מרגוע לבכיין או משהו כזה?(הגננת אמרה..) ואגב צרוף מקרים מעניין היום היא פנתה אליי ואמרה שהיא עבדה עם צור אופן פרטני ושצריך לעבוד איתו על יצירה והדבקה..אני אומרת את זה כי איפשהו מנקר לי אם היא לא עושה את זה בגלל השיחה של אתמול....
 

לבנה123

New member
מיכ - זה לא גיל שילד הופך בו להיות בכיין

כ"גיל" שהוא כזה . צר לי. ילד שהופך להיות בכיין - יש לו סיבה בד"כ (אצלנו - אחות בדרך...
) שוב אומרת לך שהסיפורים שלך על הגן עושים לי קצת כאב בטן. כדאי לעקוב מקרוב מאוד מאוד.
 

מ י כ

New member
השאלה,או אחת מהשאלות היא

אם אפשר להסביר את השינוי במעבר מגן פינוקי-שכשמו כן הוא-לגן עירוני שהוא סמי בי"ס.או שזה מעיד ספציפית על הגן הזה? היא אומרת שגיל ארבע הוא גיל מעבר ומאופיין בשינויי התנהגות,וכיוון שצור מתקדם לגילו(
) הוא כבר עכשיו מתחיל... יש עוד רעיונות איך לעקוב יותר מקרוב אחרי הגן המבוצר הזה?
 

לבנה123

New member
המעבר היה לפני 3 חודשים.

בתור התחלה. דבר שני - המעבר למסגרת גדולה יותר הוא בוודאי לא קל. אבל זה שהוא מוגדר ככה מטריד אותי. אני אישית בשלב הזה הייתי מקליטה בטייפ את מה שקורה שם. לא חוקי, אבל אני משערת שהייתי עושה את זה בכ"ז.
 

מ י כ

New member
לא כ"כ הבנתי

מה ז"א זה שהוא מוגדר ככה מטריד? מעבר היה לפני 3 חודשים אבל השגרה החלה לפני פחות מחודשיים.. טייפ,האמת היא שאני גם חושבת על זה אבל אין לי איך-התיקים בחוץ,גם בגשם,על צור אני לא אשים..
 

גוליגל

New member
מה שאני לא אוהבת

זה שיש לה כזה הסבר זמין - "צור שמע את זה מילדים שבאו ממסגרות אחרות". אם היא כל כך תמימה היא היתה פשוט יכולה להגיד שהיא לא יודעת מאיפה צור הביא את הסיפור הזה. נשמע לי שהיה לה דחוף לארגן "אליבי". ואיכשהו בגיל של צור (וגם של אלה משנה מעליו) לא נראה לי שהם מחליפים דעות על ענישה בגן... אני באמת לא יודעת מה הייתי עושה במקומך.
 

מ י כ

New member
האמת היא שצור מביא הרבה משפטים שאני בטוחה

שלא היא אמרה: למשל דוגמא שאבא ישן כל לילה אצל אימא אחרת(כן הוא אמר את זה,לא זה כמובן לא נכון,ולא נראה לי שזה מהגננת) כשהיא אמרה "מסגרות אחרות" היא הראתה עם היד(במודע ואו לא במודע) על הצהרון שפועל במבנה הסמוך ואכן ידוע בקשיחותו הרבה,כך שבהחלט יש לה הסבר זמין עם מוניטין מתאים לתת לי. צור אומר שהוא לא נענש,לא ככה ולא בשום דרך("אריה טוב לא מקבל עונש"..)
 
למעלה