מה דעתכם על סאקי?

לא חיב לקרוא

וחוץ מזה לא נתתי מידע על מה שעוד לא היה, שאלתי על מה שעדיין לא היה. קבלתי תשובה על מה שהיה. ומי שלא רוצה לדעת שלא יקרא!
 

TVlover

New member
הוא התכוון שענית בכותרת. יצאת טיפשה בקיצור

ובמקום להודות את מתווכחת. יכולת לענות בהודעה ולא לכתוב "סאם??? הבוס של סוקי?" שזה דרגה אחת פחות מלכתוב "אה, אז הכלב הוא סאם הבוס של סוקי".
 
../images/Emo58.gifא-נ-י ל-א י-ד-ע-ת-י

שהכלב הוא סאם הבוס של סוקי, לכן שאלתי השאלה הייתה ספוליריט, אתה לא חייב לקרוא. אבל כדי שכולם יהוי מרוצים אני יסמן ספוילר בפעם הבאה. זהו די נגמר אין לי סבלנות יותר לוויכוח הזה.
 

Keren 104

New member
סוקי ../images/Emo3.gif

בהתחלה ממש הפריע לי המבטא הדרומי שלה אבל עם עם הזמן התרגלתי אליו ואפילו למדתי לאהוב אותו :) הרווח שלה בשניים דיי מפריע לי אבל זה משהו שאני יכולה לחיות איתו
בהתחלה גם ממש שנאתי אותה אבל לקראת סוף העונה התאהבתי
 

Over My Head

New member
../images/Emo42.gif

אני לא הכי סגורה עליה. לפעמים היא מתוקה וחמודה ולפעמים היא ממש מעצבנת. הקטע שהכי זכור לי עשכיו היה בפרק 3 (אאל"ט) שהיא הייתה במשרד של סאם(הבוס שלה..זה השם שלו נכון?
)והוא אמר לה שהיא יכולה לקורא את המחשבות שלו מתי שהיא רוצה ובלהבלהבלה...ואז היא קפצה ואמרה שהיא צריכה לחזור לעבודה. היא ממש עצבנה אותי שם, אל תשאלו אותי למה:p אבל בעיקרון היא חמודה, אני מחכה לראות מה יהיה בהמשך. אה,וכן, השיניים שלה קצת מציקות
=]
 

Devils Pet

New member
סוקי ../images/Emo99.gif

על הדרך, חדש :) גל, 14, צפון. סוקי היא הצד השפוי בסדרה לדעתי. תמימה חיצונית לעומת הסקרנות שלה והדברים שהיא שמעה. המבטא שלה רק עושה את הדמות יותר מיוחדת.
 

Xx Haley xX

New member
../images/Emo15.gifחרמנית עם רווח בשינים.

XDDDDDD חח,חמודה כזאתי. אבל חצי התחברתי עליה ,איך שהיא מקבלת ערפדים,אבל לאומתה לא הייתי מפחדת בכלל XD דא" חדשה:) היילי\ליהי\היילז.
 

Xx Haley xX

New member
../images/Emo15.gifאז זה וש...

לא בזמן הקרוב,אבל אולי יום אחד מין הימים,שאני אחליט לנוסוע למקום הנכון.
 

Xx Haley xX

New member
../images/Emo15.gifחחח לא.

ערפדים נכחדו,עם הם באמת היו ,כמובן. אבל בכול זאת יש סרידים,אבל אנשים לוקחים את זה כשיגעון של צימאון לדם,בקיצור משוגעים. נמנמ,איך אני אסביר לך. XD יש כמו קט,אני פשוט לא מוצאת מילה אחרת כרגע. של"ערפדים" יש להם ניבים הם שותים דם,אני חושבת של אחד השני. אבל לא באמת ערפדים. יש כאלה שלוקחים את זה רחוק מעיצוב השינים לניבים ועושים קרניים על הראש. יש כול מיני,ויש רגילים כאלה:) בכול מקרה יהיה מעניין לראות אותם או לפגוש אחד כזה.
 
לא חושבת שהיו ערפדים.

יש אבל עתלפים ששותים דם. לגבי מי שרוצה להיות ערפד. למה שירצה, החברה מפחדת ממי ששונה ממנה ולכן דוחה אותו, זה יכול להיות ממש קשה. קחי לדוגמא את דם אמיתי, כולם שם פחות או יותר לא רוצים ערפדים עצלם בעיירה. היחידה שכן מוכנה לקבל אותם היא סוקי היא היחידה שאשקרה נהלה עם אחד מהם סיחה. היא גם היחידה שמתיחסת אליהם כמו לבני אדם.
 

Xx Haley xX

New member
../images/Emo15.gifובגלל זה החברה היא ממש חרא S:

לא מסוגלים לקבל את השונה מהם><. אבל יש,שמעתי שיש בני יורק גם וברוסיה אני יודעת שיש. טוב שמעי,הסדרה זאת לא דוגמא ממש טובה. כי כיום הדברים קצת שונים בכול זאת. ויש יותר אנשים שמקבלים שוני, מאשר פעם.
 
למעלה