מה אתם אומרים?? על juno reactor? איך המוסיקה שלו? דרך אגב מישו מכיר את MIDIMILIZ איך הוא?
ג גולשבסטלה 17 New member 11/10/05 #1 מה אתם אומרים?? על juno reactor? איך המוסיקה שלו? דרך אגב מישו מכיר את MIDIMILIZ איך הוא?
X X Ripper New member 11/10/05 #2 ? ג'ונו ריקאטור אחלה הרכב מוזיקלי ואחלה הופעה חיה(הרכב ותיק מאוד של 15 שנה) מידימיליצ זה שניים מגרמניה שגם שותפים לפרוייקטים עם אקס דרים הסגנון-מינימל טקטראנס וטקטראנס...עם הרבה חושך בפנים
? ג'ונו ריקאטור אחלה הרכב מוזיקלי ואחלה הופעה חיה(הרכב ותיק מאוד של 15 שנה) מידימיליצ זה שניים מגרמניה שגם שותפים לפרוייקטים עם אקס דרים הסגנון-מינימל טקטראנס וטקטראנס...עם הרבה חושך בפנים