מה אתם אומרים??

X Ripper

New member
?

ג'ונו ריקאטור אחלה הרכב מוזיקלי ואחלה הופעה חיה(הרכב ותיק מאוד של 15 שנה) מידימיליצ זה שניים מגרמניה שגם שותפים לפרוייקטים עם אקס דרים הסגנון-מינימל טקטראנס וטקטראנס...עם הרבה חושך בפנים
 
למעלה