מה אחרי שיפתחו בעוד כשנה כל הקווים החדשים של רכבת ישראל?
מה אחרי שיפתחו בעוד כשנה כל הקווים החדשים של רכבת ישראל?
אחרי שנפתח הקו לכרמיאל ובעוד כשנה יסתיימו העבודות ויפתחו את הקו המהיר לירושלים ואת רכבת השרון, אין עוד קווים אחרים שנמצאים בביצוע או אפילו קרובים להיות לקראת מכרז.
יש דיבורים על קווים לקרית שמונה, לטבריה, לאילת, אבל אם לוקחים בחשבון את משך הזמן שלוקח בארץ להוציא מכרז, להפקיע אדמות ולדון בהתנגדויות לפרויקט בבית המשפט, כנראה שלא יפתח שום קו רכבת חדש ב 10 הקרובות (מינימום 10 שנים).
אז האם אחרי תנופת הפיתוח הנוכחית שהסתיימה, זה אומר שתם לקיצו עידן הפיתוח של רכבת ישראל ושחוץ מפרויקט החשמול, לא צפוי בעשור הקרוב משהו דרמטי ברכבת ישראל?
מה אחרי שיפתחו בעוד כשנה כל הקווים החדשים של רכבת ישראל?
אחרי שנפתח הקו לכרמיאל ובעוד כשנה יסתיימו העבודות ויפתחו את הקו המהיר לירושלים ואת רכבת השרון, אין עוד קווים אחרים שנמצאים בביצוע או אפילו קרובים להיות לקראת מכרז.
יש דיבורים על קווים לקרית שמונה, לטבריה, לאילת, אבל אם לוקחים בחשבון את משך הזמן שלוקח בארץ להוציא מכרז, להפקיע אדמות ולדון בהתנגדויות לפרויקט בבית המשפט, כנראה שלא יפתח שום קו רכבת חדש ב 10 הקרובות (מינימום 10 שנים).
אז האם אחרי תנופת הפיתוח הנוכחית שהסתיימה, זה אומר שתם לקיצו עידן הפיתוח של רכבת ישראל ושחוץ מפרויקט החשמול, לא צפוי בעשור הקרוב משהו דרמטי ברכבת ישראל?