מה אגיד לכם

הוא טוב

New member
מה אגיד לכם

יצא לי פעם לשמוע מאחד החברים שמי שפתח בהייד פארק בחדרי חרדים חב``ד עשה שלא כהוגן . כשאני מסתכל על כמה הודעות בפורום הזה אני מבין היטב את דבריו. צר לי לראות כאן אנשים המעלים נושאים כואבים , מהם צר לי עוד יותר כמובנ, בצורה שלגמרי לא מתאימה לחסידי חב``ד
 

הוא טוב

New member
המשך

ומלכלכים על אנשים בהזכרת שמותיהם . יש בכך לשון הרע . אנחנו צריכים הזהרות על לשון הרע? אנחנו שנשיאנו החמישי כ``ק אדמו``ר הרש``ב לא נתן ל`חפץ חיימ` הסכמה בגלל שבתניא כתוב `ואיש את רעת רעהו אל תחשבו בלבו כלל` ? רבותי אם יש לכם נושא לדיון בואו נדון <
 

הוא טוב

New member
המשך

נדון עליו בכובד ראש ובצורה שמכבדת את כותבה. חז``ל ציוו ובמקום שאין אנשים תשתדל להיות איש. אז בקשה לי אליכם .
 

משיח now

New member
תסלח לי על ההערה האולי ילדותית משהו, אבל אם

תעלעל טיפה בכל השרשורים בפורום של השבוע האחרון, תוכל להיווכח בנקל עד כמה האוירה פה הייתה נעימה וידידותית, עד שהופיע "בן הצבי" וכל מחרחרי הריב שבאו בעקבותיו. כך שעם כל הכבוד- אני באמת מעריך ביותר ומכבד אותך על הרצון הטוב, אבל אנא ממך, תבוא בטענות למי שצריך!
 

shaulig

New member
אנחנו מחרחרי ריב??

מדהים!! אנחנו מדברים על דברים אמיתיים ונכונים ואם אין לך תשובות אז אל תענה בסילופים משיחיים של זימורני ציק ושאר החולים.
 

הוא טוב

New member
תגובה

לפי דעתי, אנא הרשה לי להביע אותה, אתה אחד מאנשים שהיו יכולים להתבטאות בצורה יותר עדינה ומכובדת. גם בהודעה עליה אני כותב תגובה.
 

משיח now

New member
אני לפחות לא כותב ביטויי נאצה כמו ע"ז שאלה

כותבים כל הזמן, בדיוק אגב כמו שונאי חב"ד המובהקים ביותר מבני ברק וכיו"ב. אני אכן מביע את דעתי הלגיטימית על רבנים כמו גולוכובסקי וירוסלבסקי שאני פשוט לא מעריך כי אין על מה, ועדיין לא השתמשתי בביטויים המתקרבים בכלל למה שבעלי המחלוקת פה הכניסו לפורום!
 

בן הצבי

New member
אין לי איתך שום מחלוקת.

יש לי רבי, יש לי חסידות אליה אני שייך. אתה מעולם לא הצטרפת לחסידות הזאת, ומעולם לא הפכת לחסיד של הרבי הזה. חסיד של רבי, מקבל את מינוייו של הרבי ללא עוררין וללא ויכוחים, גם אם אלה שמינה הרבי לא מצא חן בעיניו. מי שמתווכח עם מי שהרבי מינה, מודיע בעצמו שאינו חסיד של הרבי הזה. בקשר לאמונותיכם - תלמד הסטוריה, ותראה במה האמינה הנצרות בכמאתיים שנותיה הראשונות.
 

הוא טוב

New member
משיח נאו יש לי שאלה

אתה באמת חושב שכמה רבנים לא ממלאים כנדרש את תפקידם ? באיזה ענינים ? ומה אתה מציע לעשות ?
 

הוא טוב

New member
הגבתי לשאולין .

אך לא נראה לי שיש קידוש ה` גדול במיוחד להביע דעה על בן אדם מסויים וכו` במקום שמסתובבים אנשים ש..אממם מחפשים הצדקה לאורח חייהם החילוני הבלתי נכון . היה הרבה יותר טוב לדבר במופשט על תקרית או בעיה.
 

bluestar 777

New member
תתרגל לשמוע גם דעה אחרת משלך

לא כל אחד שלא סובר כמוך הוא מחרחר ריב..
 

משיח now

New member
לא דיברתי על דיעות אלא על צורת התבטאות!!!

תסתכל לבד איך הם מדברים על רבנים וחסידים גדולים כמו הרב וולפא והרב פיזם, ותבין לבד על מה דיברתי. ולדעתי האישית- הויכוח של משיחיסטים או לא-משיחיסטים בכלל לא היה אמור לעלות, וכבר לפני שבוע ביקשתי מ"בן הצבי" לא לעסוק בנושא, כי ניסיתי להסביר לו שמטרת הפורום הוא לקרב יהודים לחב"ד, וידעתי היטב שכאשר הנושא יעלה האנשים האלה יתחילו עם כל הניבולי פה שלהם! אבל אז עוד לא ידעתי שאני מדבר לקיר- מדובר באדם חסר מצפון שלא אכפת לו כלל להרוס את הפורום הזה! הוא צריך לחזור לפורום "חרדים" ולכתוב שם את כל ניבולי הפה המכוערים שלו.
 
למעלה