הקשיים..שאלה ענקית.
הי בר, הי כולם, אכן שאלה שכוללת בתוכה המון, לפחות לגבי. מבחינתי , לאחר 4 שנים של מערכת יחסים עם אחד שהיה אהבת חיי..(החבר שהיה לי לאחר 5 שנים של הלבד אחרי הגירשים..) שהמצב הכלכלי קשה מאוד, ואני ממשיכה להלחם את המלחמה של " החד הורית " -מבחינה כלכלית, ואין לי שום עזרה מהבן זוג שלי , שממש ממש אוהב אותי(אני ה "אהבה של החיים שלו "..), אז מה אגיד לכם ..זה ליהיות עם ולהרגיש בלי..ואני לא חומרנית, ואין לי דרישות מיוחדות..ולא אהיה עם מישהו רק בגלל הכסף שלו..ממש לא אני , מבחינתי ליהיות אחד עם השני...בבית..בפוך..נרות...וכוווו....בהחלט מספק אותי..וזה יפה ונחמד ורומנטי ...ו "האהבה בשחקים " ... אבל בחיים האמיתיים..ביום יום..שאני נקרעת עם המינוס, השכ"ד , תשלומים, קניות, עבודה קשה, והבן זוג שלי , שכאמור יש ביננו " אהבה בשחקים ", לא יכול לעזור לי בכלום(לא בתשלום חשמל, לא בקנייה במכולת..) כי " אין לו "..לא יכול שנצא קצת מידי פעם(סרט/ מסעדה /הופעה) / לקנות לי איזה משהו קטן / איזה צימר -זול לא יקר... ואם אני כל כך רוצה ליהיות איתו באילת..אז אני מזמינה אותו..(" כביכול מתנת יום הולדת ממני לגיל 40 שלו.. בתשלומים של 12 חוד'....וגם שם לא קנה לי כלום..)אז מה אגיד לכם.....בסוף זה גם הורס את אהבה.....כי במצבים כאלו..כל האנרגיות שלי יורדות..ואז שנמצאים ביחד ורע לי..אז כבר הביחד הופך ללא כיף..כבר אין חשק לכלום.. אצלי המצב הכלכלי שובר אותי.. מבחינת אהבה ....ואוווווווו, אני מאוד רוצה, אבל אחת כזו שתעלה אותי למעלה...שארגיש שיש מישהו בצד השני .ולא רק בדיבורים, אלא בעיקר במעשים. וגם שנצא קצת, טיולים בטבע.. נבלה, נחייה!!!!! וגם שיעזור בקטנות...שילוב של השניים..וכמובן שיהיה בן אדם.....(זה החלום שלי.מה מוגזם????? ) עם כל שאר הדברים אני מסתדרת לא רע (אני מגדלת את הבן שלי לבדי מהרגע שנולד..אז מן הסתם כבר יש ניסיון של 9 שנים.. גם שהיה קטן יותר, חולה בלילה, 40 חום, אמבטיות קרות,הקאות וכווווווו לא קל..אבל הסתדרתי...). תמיד , עשינו חיים משוגעים..פעילויות מטריפות..ואפשר לאמר שלמרות ה" לבד " , היה כיף. (ועדיין כיף לנו ויש לנו תחביבים רק שלנו..ודברים שאנחנו אוהבים לעשות ביחד -משחקים -פאזלים ,חשיבה , מחשב וכו' / סרטים / מבשלים / רולר/ שרים / רוקדים וכו' וכו' . ושרק נמשיך!!!!! וזהו.שרק יהיה טוב לכולנו, וסליחה על האורך......