darkshadow1
New member
לפעמים יש אוטובוסים נוספים באותו נתיב.
יש גבול לקיבולת של תחנות אוטובוס. תחנות אוטובוס שעוברים בהן יותר מדי אוטובוסים הופכות להיות מאוד עמוסות, והעומס גורם להתארכות העצירה- מצב שבו עצירה בתחנה לוקחת 5 דקות ויותר הוא לא דבר נדיר בקווים שעוצרים בתחנות עמוסות במיוחד.
לפעמים יש אוטובוסים נוספים באותו נתיב.אבל למה עד פיתוח הרכבות, אי אפשר לתגבר מיידית
כלומר אם קו שיוצא כל 5 דקות הנו עמוס, אז שייצא כל 3 דקות.
יש גבול לקיבולת של תחנות אוטובוס. תחנות אוטובוס שעוברים בהן יותר מדי אוטובוסים הופכות להיות מאוד עמוסות, והעומס גורם להתארכות העצירה- מצב שבו עצירה בתחנה לוקחת 5 דקות ויותר הוא לא דבר נדיר בקווים שעוצרים בתחנות עמוסות במיוחד.