מהם הקווים העמוסים ביותר במדינת ישראל

מצב
הנושא נעול.

darkshadow1

New member
לפעמים יש אוטובוסים נוספים באותו נתיב.

אבל למה עד פיתוח הרכבות, אי אפשר לתגבר מיידית
כלומר אם קו שיוצא כל 5 דקות הנו עמוס, אז שייצא כל 3 דקות.
לפעמים יש אוטובוסים נוספים באותו נתיב.
יש גבול לקיבולת של תחנות אוטובוס. תחנות אוטובוס שעוברים בהן יותר מדי אוטובוסים הופכות להיות מאוד עמוסות, והעומס גורם להתארכות העצירה- מצב שבו עצירה בתחנה לוקחת 5 דקות ויותר הוא לא דבר נדיר בקווים שעוצרים בתחנות עמוסות במיוחד.
 

טנק2

New member
עיין ערך 29 באזור השרון

לפעמים יש אוטובוסים נוספים באותו נתיב.
יש גבול לקיבולת של תחנות אוטובוס. תחנות אוטובוס שעוברים בהן יותר מדי אוטובוסים הופכות להיות מאוד עמוסות, והעומס גורם להתארכות העצירה- מצב שבו עצירה בתחנה לוקחת 5 דקות ויותר הוא לא דבר נדיר בקווים שעוצרים בתחנות עמוסות במיוחד.
עיין ערך 29 באזור השרון
תחנה אחת שבה גם 501, גם 29, גם קווים פנימיים וגם איזה 572 מזדמן, ולעתים הם באים בשלישייה, ואם אתה לא מספיק לרוץ ולנפנף לנהג של 572 שבדיוק רצה לנסוע כבר אז אתה חייב לחכות לאוטובוס הבא...
 

טנק2

New member
יש גם תחנה שיש גדר המיועדת לאוטובוסים

עיין ערך 29 באזור השרון
תחנה אחת שבה גם 501, גם 29, גם קווים פנימיים וגם איזה 572 מזדמן, ולעתים הם באים בשלישייה, ואם אתה לא מספיק לרוץ ולנפנף לנהג של 572 שבדיוק רצה לנסוע כבר אז אתה חייב לחכות לאוטובוס הבא...
יש גם תחנה שיש גדר המיועדת לאוטובוסים
ובה יש שני פתחים לדלת קדמית ואחורית. כאשר נהג בא למפרץ (שלא גדול במיוחד) בקו 29, ומיד אחריו בא נניח 504/505/501 או כל קו אחר, אנשים צריכים לעבור את כל הגדור או לעבור בסכנת נפשות בין הגדר לאוטובוס.
בנוסף, אם הנוסע הוא קשיש/אם ותינוק/עיוור שאפילו לא יודע שבא עוד אוטובוס, והנהג שמאחור לא ראה שנופפת לו אז הוא כבר מעבר להרי החושך( זה לא כל הנהגים, אבל חלקם כנראה לא רואים/הנוסע לא רואה את הקו מרחוק).
 

גלי צהל2

New member
גלצ

עיין ערך 29 באזור השרון
תחנה אחת שבה גם 501, גם 29, גם קווים פנימיים וגם איזה 572 מזדמן, ולעתים הם באים בשלישייה, ואם אתה לא מספיק לרוץ ולנפנף לנהג של 572 שבדיוק רצה לנסוע כבר אז אתה חייב לחכות לאוטובוס הבא...
גלצ
הי כאן מיכל מיהיה בסדר בגלי צהל- אשמח לשמוע על הקווים הצפופים שדברת עליהם 0545991555 או [email protected]
 

טנק2

New member
רוב הקווים האלה לא צפופים מאוד,

גלצ
הי כאן מיכל מיהיה בסדר בגלי צהל- אשמח לשמוע על הקווים הצפופים שדברת עליהם 0545991555 או [email protected]
רוב הקווים האלה לא צפופים מאוד,
הבעיה היא רק גודל המפרץ, והעצירה הממושכת של אוטובוס ראשון כשהשני (לא בהכרח מאותו קו!) מגיע, מנסה לעקוף את הראשון וכך לא כל הנוסעים יכולים לראות את/לעלות על האוטובוס השני.
 

גלי צהל2

New member
יצירת קשר- גלי צהל

עיין ערך 29 באזור השרון
תחנה אחת שבה גם 501, גם 29, גם קווים פנימיים וגם איזה 572 מזדמן, ולעתים הם באים בשלישייה, ואם אתה לא מספיק לרוץ ולנפנף לנהג של 572 שבדיוק רצה לנסוע כבר אז אתה חייב לחכות לאוטובוס הבא...
יצירת קשר- גלי צהל
הי אשמח ליצור איתך קשר בהקדם - 0545991555 או [email protected]
 

קו 415

Active member
עיין עברך

לפעמים יש אוטובוסים נוספים באותו נתיב.
יש גבול לקיבולת של תחנות אוטובוס. תחנות אוטובוס שעוברים בהן יותר מדי אוטובוסים הופכות להיות מאוד עמוסות, והעומס גורם להתארכות העצירה- מצב שבו עצירה בתחנה לוקחת 5 דקות ויותר הוא לא דבר נדיר בקווים שעוצרים בתחנות עמוסות במיוחד.
עיין עברך
תחנת בר אילן-חכם בירושלים
 

droriko

New member
זה לא קשור

לפעמים יש אוטובוסים נוספים באותו נתיב.
יש גבול לקיבולת של תחנות אוטובוס. תחנות אוטובוס שעוברים בהן יותר מדי אוטובוסים הופכות להיות מאוד עמוסות, והעומס גורם להתארכות העצירה- מצב שבו עצירה בתחנה לוקחת 5 דקות ויותר הוא לא דבר נדיר בקווים שעוצרים בתחנות עמוסות במיוחד.
זה לא קשור
לא מתגברים או שאין מספיק נהגים או שאין מספיק אוטובוסים. גם ל-51 ו-66 יש תחנות עמוסות(נניח במכון מור) אז מה תוריד להם אוטובוסים?
 

droriko

New member
או שאין=או כשאין

זה לא קשור
לא מתגברים או שאין מספיק נהגים או שאין מספיק אוטובוסים. גם ל-51 ו-66 יש תחנות עמוסות(נניח במכון מור) אז מה תוריד להם אוטובוסים?
או שאין=או כשאין
 

darkshadow1

New member
לא טענתי שזה חד משמעי.

זה לא קשור
לא מתגברים או שאין מספיק נהגים או שאין מספיק אוטובוסים. גם ל-51 ו-66 יש תחנות עמוסות(נניח במכון מור) אז מה תוריד להם אוטובוסים?
לא טענתי שזה חד משמעי.
ברור שבלא מעט מקרים הסיבה לעומס לא ברורה (הרי זה אמור להיות האינטרס של משרד התחבורה דווקא בקווים עירוניים עמוסים), סך הכל ציינתי שלפעמים זה המצב. וכן, כשיש קווים שעוברים בנתיבים עמוסים במיוחד- לפעמים צריך לחשוב פעמיים לפני שמוסיפים נסיעות נוספות על אותו נתיב שגם ככה בקושי עומד בעומס.
 

droriko

New member
אם יש עומס בנת"ץ

לא טענתי שזה חד משמעי.
ברור שבלא מעט מקרים הסיבה לעומס לא ברורה (הרי זה אמור להיות האינטרס של משרד התחבורה דווקא בקווים עירוניים עמוסים), סך הכל ציינתי שלפעמים זה המצב. וכן, כשיש קווים שעוברים בנתיבים עמוסים במיוחד- לפעמים צריך לחשוב פעמיים לפני שמוסיפים נסיעות נוספות על אותו נתיב שגם ככה בקושי עומד בעומס.
אם יש עומס בנת"ץ
אז תוציא משם את המוניות והמוניות שירות,לא אוטובוסים. איזה מן סדר עדיפויות זה?
 

משה9

New member
אז שיחזירו את אוטובוסי הקומתיים ויהיה מקום...

לפעמים יש אוטובוסים נוספים באותו נתיב.
יש גבול לקיבולת של תחנות אוטובוס. תחנות אוטובוס שעוברים בהן יותר מדי אוטובוסים הופכות להיות מאוד עמוסות, והעומס גורם להתארכות העצירה- מצב שבו עצירה בתחנה לוקחת 5 דקות ויותר הוא לא דבר נדיר בקווים שעוצרים בתחנות עמוסות במיוחד.
אז שיחזירו את אוטובוסי הקומתיים ויהיה מקום...
 

olli3

New member
מנהל
לא נראה לי. אבל יותר חשוב מכך

אין מפרקית שהיא גם קומתיים?
לא נראה לי. אבל יותר חשוב מכך
נראה לך שזה יהיה יעיל? עד שהנוסעים עולים ויורדים מהתחנות, האוטובוס מבזבז המון זמן בכל תחנה, במיוחד בתחנות עתירות נוסעים.
 

משה9

New member
שיוסיפו כרטיסן באוטובוסים אלה...

לא נראה לי. אבל יותר חשוב מכך
נראה לך שזה יהיה יעיל? עד שהנוסעים עולים ויורדים מהתחנות, האוטובוס מבזבז המון זמן בכל תחנה, במיוחד בתחנות עתירות נוסעים.
שיוסיפו כרטיסן באוטובוסים אלה...
 

cwen

New member
189 בשעות העומס

מהם הקווים העמוסים ביותר במדינת ישראל

אין זה משנה אם מדובר על קו עירוני, פרברי או בין עירוני. אני מעוניין לדעת מניסיונכם מהם הקווים שיש בהם עומס חריג עד כדי כך שהאוטובוס מדלג על תחנות או במקרה הטוב יש מקום לכולם אבל על הדלתות.

כמובן שידועים קווי פתח תקווה, בת ים וחולון (כאלו ואחרים), אותי מעניין גם קווים שיש עליהם עומסים חריגים בשעות השיאף כמו 164 שאני יודע שהוא עמוס לעייפה בשעות השיא אבל לא הכי יודע עד כמה כי פעם ב... אני משתמש בו. גם קווים כמו 405/480/470 ידועים לי כעמוסים בימי ושעות העומס וכך גם קווים בין עירוניים אחרים.

אז מהם הקווים העמוסים שאתם מכירים, האם בכל יום מסביב לשעון או בשעות/ימים ספציפיים?
189 בשעות העומס
זה אומר בבוקר לכיוון עתידים. אחרי הצהריים לכיוון חולון. בזכות התגבורים המצב בבוקר בין הרכבת לעתידים השתפר, אבל מי שעולה באבן גבירול אומר ששם קטסטרופה. האוטובוסים האלה גם מגיעים מפוצצים לרוקח, אבל לפחות ברוקח כבר יש עוד אלטרנטיבות כמו 12 ו 189 שיוצאים מהרכבת עד קצת אחרי תשע בבוקר וקו 89 שעושה סיבוב אבל מגיע לוולנברג בסוף.

אחרי הצהריים האוטובוס מתפוצץ כבר בתחנה השלישית שלו ולפעמים מפסיק לאסוף נוסעים עד רוקח. (זאת אומרת, לא מעלה נוסעים בברזל, שזו תחנה עם הרבה נוסעים). אם אוסף נוסעים בכל זאת, אז הוא דחוס מאוד, אלא אם יש מזל ובאה מפרקית, שיכולה להתמודד עם המספרים או אם קו 12 עובר בדיוק לפניו ומשחרר אותו מהנוסעים לרכבת. אבל גם אז הוא מתמלא. היום פחות מחצי מהנוסעים צריכים לרכבת, והשאר יורדים לאורך אבן גבירול, שם הוא מתמלא בנוסעים חדשים.
 

olli3

New member
מנהל
אני מניח שאם 12 היה פועל בתדירות יותר גבוהה

189 בשעות העומס
זה אומר בבוקר לכיוון עתידים. אחרי הצהריים לכיוון חולון. בזכות התגבורים המצב בבוקר בין הרכבת לעתידים השתפר, אבל מי שעולה באבן גבירול אומר ששם קטסטרופה. האוטובוסים האלה גם מגיעים מפוצצים לרוקח, אבל לפחות ברוקח כבר יש עוד אלטרנטיבות כמו 12 ו 189 שיוצאים מהרכבת עד קצת אחרי תשע בבוקר וקו 89 שעושה סיבוב אבל מגיע לוולנברג בסוף.

אחרי הצהריים האוטובוס מתפוצץ כבר בתחנה השלישית שלו ולפעמים מפסיק לאסוף נוסעים עד רוקח. (זאת אומרת, לא מעלה נוסעים בברזל, שזו תחנה עם הרבה נוסעים). אם אוסף נוסעים בכל זאת, אז הוא דחוס מאוד, אלא אם יש מזל ובאה מפרקית, שיכולה להתמודד עם המספרים או אם קו 12 עובר בדיוק לפניו ומשחרר אותו מהנוסעים לרכבת. אבל גם אז הוא מתמלא. היום פחות מחצי מהנוסעים צריכים לרכבת, והשאר יורדים לאורך אבן גבירול, שם הוא מתמלא בנוסעים חדשים.
אני מניח שאם 12 היה פועל בתדירות יותר גבוהה
העניין היה דיי נפתר.

לגבי קו שמגיע מחולון ואוסף באבן גבירול ושם נוצר עומס, אני יכול לחשוב רק על חלופה שתתחיל בלונדון מינסטור. אחרת, הגברת תדירות מחולון אומרת בזבוז משאבים משווע, שלא בטוח שכל כך יעזרו. כי אם יש קטעים במסלול שהם אל עתירי נוסעים, יווצר מצב שהקווים יסעו שם מהר ואז יגיעו לאיזור אחר שעמוס ופשוט יצמדו האחד לשני ויסעו בזוגות ובשלשות.
 

cwen

New member
העניין בהחלט היה משתפר

אני מניח שאם 12 היה פועל בתדירות יותר גבוהה
העניין היה דיי נפתר.

לגבי קו שמגיע מחולון ואוסף באבן גבירול ושם נוצר עומס, אני יכול לחשוב רק על חלופה שתתחיל בלונדון מינסטור. אחרת, הגברת תדירות מחולון אומרת בזבוז משאבים משווע, שלא בטוח שכל כך יעזרו. כי אם יש קטעים במסלול שהם אל עתירי נוסעים, יווצר מצב שהקווים יסעו שם מהר ואז יגיעו לאיזור אחר שעמוס ופשוט יצמדו האחד לשני ויסעו בזוגות ובשלשות.
העניין בהחלט היה משתפר
אבל בעית העומס היא לא רק עד הרכבת או מהרכבת אלא עד אבן גבירול.
ואני לא יודעת מה קורה בשאר המסלול. יש תחלופת נוסעים באבן גבירול, אבל אולי הוא עמוס עוד קודם (או אחר כך, תלוי בכיוון).

גם בבוקר וגם אחרי הצהריים יש אוטובוסי תגבור מ/אל הרכבת - והיה יעיל בהרבה אילו הם היו יוצאים מאבן גבירול, כי הרי קו 12 הוא כבר סוג של תגבור לרכבת.
 
קו 289 בשעה 7:00 בבוקר

189 בשעות העומס
זה אומר בבוקר לכיוון עתידים. אחרי הצהריים לכיוון חולון. בזכות התגבורים המצב בבוקר בין הרכבת לעתידים השתפר, אבל מי שעולה באבן גבירול אומר ששם קטסטרופה. האוטובוסים האלה גם מגיעים מפוצצים לרוקח, אבל לפחות ברוקח כבר יש עוד אלטרנטיבות כמו 12 ו 189 שיוצאים מהרכבת עד קצת אחרי תשע בבוקר וקו 89 שעושה סיבוב אבל מגיע לוולנברג בסוף.

אחרי הצהריים האוטובוס מתפוצץ כבר בתחנה השלישית שלו ולפעמים מפסיק לאסוף נוסעים עד רוקח. (זאת אומרת, לא מעלה נוסעים בברזל, שזו תחנה עם הרבה נוסעים). אם אוסף נוסעים בכל זאת, אז הוא דחוס מאוד, אלא אם יש מזל ובאה מפרקית, שיכולה להתמודד עם המספרים או אם קו 12 עובר בדיוק לפניו ומשחרר אותו מהנוסעים לרכבת. אבל גם אז הוא מתמלא. היום פחות מחצי מהנוסעים צריכים לרכבת, והשאר יורדים לאורך אבן גבירול, שם הוא מתמלא בנוסעים חדשים.
קו 289 בשעה 7:00 בבוקר
מגיע מפוצץ כבר בכניסה לת"א. עפ"י האתר של דן הוא אמור להגיע כל 10 דק' ובפועל מגיע כל 20 דק'.
יצא לי כבר לעלות בשעה 7:00 על 289 מפוצץ ואחכ להגיע לאבן גבירול ולראות 289 ריק עוקף אותו. השבוע החלטתי לתת ל-289 העמוס לעבור ולעלות על ה-289 הריק. להפתעתי לא הגיע בכלל 289 נוסף ובשעה 7:15 עליתי על 189 מפרקי מפוצץ עד 0 מקום. בדרך בגין, ראיתי את אותו 289 ריק שאני רואה כל יום ראשון עוקף את האוטובוס שלי. לא זכור לי שהוא עבר בתחנה שלי, כי אחרת הייתי עולה עליו. המסקנה: הנהג של אותה נסיעה חותך את המסלול באמצע. מבדיקה באתר דן אין כל איזכור לחלופה או שינוי מסלול כלשהו של נסיעה זו. בהחלט מתסכל מאוד! כל יום ראשון אני צריך לנסוע באוטובוס כמו סרדין, ואחכ מתפלאים שאנשים לא מוכנים להשאיר את האוטו בבית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה