מהי הפרוצדורה ?
מהי הפרוצדורה ?
מהי הפרוצדורה להגשת צו ירושה עם הסתלקות של יורשים רק מחלק מהעזבון. (אין הסתלקות מלאה מכל העזבון). האם יש צורך לפנות לבימ"ש לענייני משפחה, או שניתן לעשות זאת ברשם הירושות. מהו התהליך שעוברים בכל אחד מהם? האם יש דיון או רק בדיקת מסמכים שהוגשו? תודה מראש.
מהי הפרוצדורה ?
מהי הפרוצדורה להגשת צו ירושה עם הסתלקות של יורשים רק מחלק מהעזבון. (אין הסתלקות מלאה מכל העזבון). האם יש צורך לפנות לבימ"ש לענייני משפחה, או שניתן לעשות זאת ברשם הירושות. מהו התהליך שעוברים בכל אחד מהם? האם יש דיון או רק בדיקת מסמכים שהוגשו? תודה מראש.