מהי הפרוצדורה ?

מצב
הנושא נעול.

tzofnat

New member
מהי הפרוצדורה ?

מהי הפרוצדורה ?
מהי הפרוצדורה להגשת צו ירושה עם הסתלקות של יורשים רק מחלק מהעזבון. (אין הסתלקות מלאה מכל העזבון). האם יש צורך לפנות לבימ"ש לענייני משפחה, או שניתן לעשות זאת ברשם הירושות. מהו התהליך שעוברים בכל אחד מהם? האם יש דיון או רק בדיקת מסמכים שהוגשו? תודה מראש.
 
כמו צו ירושה רגיל ברשם לעניני ירושה

מהי הפרוצדורה ?
מהי הפרוצדורה להגשת צו ירושה עם הסתלקות של יורשים רק מחלק מהעזבון. (אין הסתלקות מלאה מכל העזבון). האם יש צורך לפנות לבימ"ש לענייני משפחה, או שניתן לעשות זאת ברשם הירושות. מהו התהליך שעוברים בכל אחד מהם? האם יש דיון או רק בדיקת מסמכים שהוגשו? תודה מראש.
כמו צו ירושה רגיל ברשם לעניני ירושה
אבל אין הסתלקות מנכסים אלא ממנות או מחלקים בלתי מסוימים. ההמלצה שלי, להעזר בשרותיו של עו"ד המתמצא בנושא.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה