מהו האושר וכיצד ניתן להשיגו?

אושר מ

New member
אני מצטרפת לכל המחמאות לדוד ../images/Emo23.gif |נש

כל הכבוד. אגב, יש לי המלצה. קראת את הספר "עולם חדש מופלא"? אם כן, נסה לחשוב על המושג אושר לפי הספר. ואם לא, אז תקרא!!! ושוב - כל המחמאות במקום
 

אושר מ

New member
כן. ראית איך קצת רגישות וניסוח נכון

משפיעים על הבנות? ומה עם הספר? קראת, לא קראת?
 

אושר מ

New member
כמובן

הספר הוא משהו בסגנון של 1984. אתה מכיר? זה עולם אחר בו אין אנשים שווים. יש אלפה, בטא וכו´ כאשר הכי נמוכים אלו אומגה. ככל שהרמה שלהם יורדת, אין להם יכולת חשיבה עצמאית. ומה שמודגש בספר, זה שהם מאושרים. היה לנו דיון נורא מעניין על זה פעם. האם לדעתנו זהו אושר אמיתי. הוא הרי נובע מחוסר ידיעה. אחרי שתקרא (אם), תוכל לכתוב מה דעתך? אני אמשיך להכנס לפורום לבדוק... ובכלל, הספר מומלץ. לכולם
 

~דויד~

New member
לא קראתי

אבל אני יכול לומר לך שיתכן מאוד והם מאושרים. הדבר תלוי לדעתי ביחס שהם מקבלים מהחכמים מהם. קחי לדוגמא כלב ובעליו: הכלב באופן טבעי לא דורש הרבה כדי להיות מאושר. אושרו של הכלב תלוי אך ורק בבעליו. אם הבעלים יתיחס אליו בחום ואהבה, הכלב יהיה מאושר עד הגג.
 

אושר מ

New member
לא מתייחסים אליהם.

אנחנו היינו בקבוצה ורצינו להעביר קצת מהספר לאנשים אחרים, אז העלנו מין הופעה כזו. מערכון ממש קצר. היו שני אלפא ואחד אפסילון (ואגב - סליחה טעות שלי, אפסילון הכי נמוך). הוא יושב על כסא הם באים והוא קושר להם את הנעליים. איך? יש טייפ מאחורי שאומר" להחזיק בחוטים, לעשות לולאה, לעשות עוד לולאה, לקשור את הלולאות בקשר סבתא. ואז כל פעם שהקריין אומר סבתא, הוא אומר סבתא, בקול הכי ילדותי שיש. בזמן הזה שני האלפא בכלל מדברים על להשחיל לאיזה בטא יפה, שלא יכולה להגיד להם לא. כי היא בטא. אוקיי. זה לא מתוך הספר. אבל זה מעביר את רוח הדברים. ואני עדיין מציעה לך לקרוא.
 

deep ocean

New member
קראתי את הספר!

ספר ממש טוב הלדוס הקסלי אם אני לא טועה כתב אותו יש לי אותו בבית באיזשהו מקום.... excellent
 
ב"זן"

שמעתי שב"זן" ניתן להשיג אושר החנות נמצאת ברחוב ברודצקי ברמת אביב ניתן להשיג בטיפות או באבקה אין צורך במרשם רופא.... זהירות ממכר.. אסור לשימוש ל : חיילים, פלשתינים, פוליקאים, אזרחים ישראלים, פליטים אפגנים ועוד (את הרשימה המלאה ניתן לקבל בעת בחנות)
 
למעלה