מדוע העולם נגדנו

אוגי 2000

New member
מדוע העולם נגדנו

אין זה סוד שבעיני רוב העולם המערבי, ישראל נתפסת כ"רעה" ואילו הפלסטינים כאנדרדוג. השאלה היא מדוע. לי נראה שמסע ההסברה הישראלי לוקה בחסר. אילו ישראל תעמוד על כך שארץ ישראל כולה שייכת לעם היהודי אזי מסע ההסברה יהיה טוב יותר מבחינתינו עשרות מונים. כיום המצב הוא שישראל מודה שהארץ הזאת שייכת לשני העמים, ולכן למרות הטרור עדיין האירופאים רואים בנו את הרעים ואת הפלסטינים כטובים. יש לעמוד על כך שהארץ הזאת היא נחלתה הבילעדית של מדינת ישראל.
 

יוֹאב

New member
ואולי זה בגלל

שהפלסטינים הם באמת האנדרדוג? מסע ההסברה אכן לוקה בחסר, אך אין בכך סתירה לעובדה, שאנחנו גם כן לא "צדיקים"
 

אוגי 2000

New member
הפלסטינים הם אנדרדוג?../images/Emo2.gif

הם נמצאים כאן בארץ לא להם! אם ישראל מעוניינת שהאירופאים "יאהבו" אותה , היא חייבת לשנות את מערך ההסברה שלה.
 
העולם בכלל לא נגדנו, השמאל נגדנו

השמאל זה לא העולם, רחוק מזה. השמאל חזק בתקשורת המערבית ובאקדמיה, אבל השפעתו על החיים הממשיים קטנה. וגם בשמאל יש הבדלים. למשל בבבריטניה השמאל הדמוקרטי התחיל להתקומם נגד ההשתלטות מצד השמאל הקיצוני של קומוניסטים, טרוצקיסטים, איסלאמיסטים וכל מיני ליסטים על הזירה הפוליטית ופירסם את 'מניפסט יוסטון' שהוא קריאה חד-משמעית נגד הטרור האיסלאמי ונגד השמאל הקיצוני התומך בו ובעד ערכי החברה המערבית החופשית. בין העניינים המרכזיים: שינוי היחס לישראל שנגדה השמאל הקיצוני והאיסלאמו-פאשיזם מנהלים מלחמת השמד. http://eustonmanifesto.org/joomla/ האמת היא שהאירופים - שלא לדבר על האמריקאים - לא אוהבים את הפלסטינים, בלשון המעטה, וקושרים בינם לבין הטרור האיסלאמי המאיים גם עליהם.
 
למעלה