מדוע העולם נגדנו
אין זה סוד שבעיני רוב העולם המערבי, ישראל נתפסת כ"רעה" ואילו הפלסטינים כאנדרדוג. השאלה היא מדוע. לי נראה שמסע ההסברה הישראלי לוקה בחסר. אילו ישראל תעמוד על כך שארץ ישראל כולה שייכת לעם היהודי אזי מסע ההסברה יהיה טוב יותר מבחינתינו עשרות מונים. כיום המצב הוא שישראל מודה שהארץ הזאת שייכת לשני העמים, ולכן למרות הטרור עדיין האירופאים רואים בנו את הרעים ואת הפלסטינים כטובים. יש לעמוד על כך שהארץ הזאת היא נחלתה הבילעדית של מדינת ישראל.
אין זה סוד שבעיני רוב העולם המערבי, ישראל נתפסת כ"רעה" ואילו הפלסטינים כאנדרדוג. השאלה היא מדוע. לי נראה שמסע ההסברה הישראלי לוקה בחסר. אילו ישראל תעמוד על כך שארץ ישראל כולה שייכת לעם היהודי אזי מסע ההסברה יהיה טוב יותר מבחינתינו עשרות מונים. כיום המצב הוא שישראל מודה שהארץ הזאת שייכת לשני העמים, ולכן למרות הטרור עדיין האירופאים רואים בנו את הרעים ואת הפלסטינים כטובים. יש לעמוד על כך שהארץ הזאת היא נחלתה הבילעדית של מדינת ישראל.