מדוע הגברים בישראל כל כך חסרי ביטחון?

מישלי12

New member
החרמנות שלי באמת יוצאת דופן

אבל אני חושבת שאתה מזניח הנאה אמיתית של אישה מינית שגדלה בחברה ליברלית (אולי לא ישראל) שם זה מקובל יותר, לגוון מדי פעם. אני מודה שגם בקריטריונים של לוס אנג'לס אני די נימפו, אבל מה שעשיתי, בתדירות נמוכה יותר, זה די נפוץ שם בקרב הנשים, בגלל זה אני בסוג של הלם תרבות פה. ואני יכולה להבטיח לך שהגברים שם במערכות היחסים הללו מזיינים הרבה יותר נשים ממה שגברים נשואים בארץ יכולים לחלום (אלא אם בוגדים כרונים).

אתה טוען שאתה "אסיר תודה על נשים כמוני", אבל אם אתה גבר ישראלי ממוצע בזוגיות, אתה לא יכול להתקרב לנשים כמוני כי אתה בכלוב המונוגמיה, או בוגד (ואני עם בוגדים לא הולכת). ואגיד לך דבר אחרון, שלהנות מאישה כמוני לשעתיים, זה לא כמו להנות ממני לכל החיים
ואני אישה שנותנת טעם של הרבה עוד. אבל את ההרבה הזה מקבל רק בן זוגי הקבוע
 
את מזכירה לי את החברה הראשונה שלי


גם היא היתה וכחנית חסרת תקנה

בסוף תמיד הייתי אומר לה "יש לי הרבה מה לענות לך, אבל את מעייפת אותי, אז בפעם אחרת..."
והיא בהיותה הנודניקית המושלמת, במקום לשתוק היתה אומרת שהיא ניצחה ושאני סתם משחק אותה ואין לי מה להגיד...

עכשיו בשביל לענות לך כמו שצריך, אני קודם כל אלך להחליף ניק
גם כדי להתחדש קצת ולהחליף כוח, וגם כי הניק הזה דפוק ברמות
 

giovanni 1

New member
או קי חזרתי


עכשיו קצת יותר טוב
ג'ובני זה סטייל אחר לגמרי
כמו ז'קט מחוייט תפור היטב
הרבה יותר תואם את מידותיי

אז בקיצור, מאמי, את מבלבלת את המוח
היחס שלך למיניות הוא חסר-ערך לגמרי
זה שאת חרמנית יוצאת מגדר הרגיל, זה נפלא
אבל את נוטה להתייחס למין באופן מאוד שטחי
בזמן שיש לזה רבדים עמוקים ביותר
אין מצב שלא הרגשת קנאה פעם, קנאה אמיתית
כי אז היית יודעת יפה מאוד על מה אני מדבר
בזמן היית בארה"ב מילאו לך את הראש ב-SHIT
ועוד גרמו לך לחשוב שזה ליברלי ומתקדם
ארה"ב החילונית היא התרכיז של המיץ של תחתית הזבל
שום דבר שם לא מתקדם - הכל ברגרסיה
אחרת לא היה יוצא משם הפמיניזם והמגדריזם וכל שאר האשפה הרקובה

יחסים עמוקים בין גבר ואישה זה דבר שיש בו קדושה
אי אפשר לטנף את זה עם הזבל המחליא הפמיניסטי
את בכלל חושבת על משפחה? על ילדים?
את רואה את עצמך עושה חילופי זוגות כשיש לך ילדים? כשאת אמא לילדים?
 

מישלי12

New member
אני מנסה להבין את ראיית העולם שלך

אצל גבר, סקס ורגש מנותקים, ולכן גם אם נשוי ואוהב את אשתו, אין בעיה שיזיין אחרות. האישה שלו לא אמורה לחוש קנאה, כיזה לא אומר שהוא לא אוהב אותה. היא יכולה אפילו לנפח חזה בגאווה על איזה אלפא מייל יש לה.

אצל אישה, סקס ורגש אמורים להיות מחוברים, ולכן אישה נשואה שאוהבת את בעלה, לא אמורה להרגיש שום משיכה או רצון להיות עם אחרים. לכן, גבר שאשתו מזדיינת עם אחרים, אמור לחוש קנאה נוראית, כי היא כנראה לא אוהבת אותו.

יחסים עמוקים בין גבר לאישה זה דבר שיש בו קדושה. הקדושה מתבטאת בכך שהגבר יכול לזיין אחרות, והאישה לא.

זה העולם שלך?
 

giovanni 1

New member
לא כל כך

אבל זה מאוד קרוב לגרסת-הקומיקס המטומטמת של תפיסת העולם שלי

עם עוד קצת מאמץ, תוכלי בודאי להגיע אליה


"גבר" שמקבל בתחת הוא אפס וכישלון מוחלט
וזה לא משנה אם זה מאשתו או מגבר אחר
גבר הוא בטח לא.

אישה ששמה על עצמה סטרפ-און ומביאה ל"גבר" שאיתה בתחת
ואחר כך לא בא לה להקיא על עצמה, היא עיוות מוחי כל כך דפוק, שמיותר לי לבזבז עליה מילים


בייבי דול, שבי עם עצמך ותעשי חושבים קצת מה נסגר איתך, ולאן אמריקה המזוהמת שלך הביאה אותך
למרות שמדינת ישראל היא אשפה בסך הכל, עדיין יש בה בכל זאת כמה שאריות של שכינה ושל קדושה
רוח הנביאים והרוח של ספר ויקרא - הספר הגדול ביותר שנכתב מאז ומעולם. הספר ב-הא הידיעה - עדיין שורה במקום הארור הזה, גם אם ממש ממש מעט
והמעט מעט מעט הזה מספיק בשביל שבכל זאת יהיה הבדל בינינו לגויים המטונפים, יימח שמם. בינם לבין חיות בטח שאין שום הבדל

זיונים ואורגיות וסיפוק היצר הבהמי זה לא הכל בחיים(גם אם זה הרבה)
יום אחד אולי תביני את זה
ואולי לא...
 
לא הבנת ת'טבע של הגבר...

ובכל מקרה, כשיגיע גבר שימלא אותך גם בפן הזה של היאבקות, כבר לא יהיה כל צורך ליסוע גם לאל איי.
&nbsp
אגב, לא קראתי מילה אחת על 'אהבה' בפוסט שלך.
את מבינה, הרעב שיש לך כעת, יגמר מתישהו, ואז מה?
הגלגל יתהפך ואת תהיי חסרת הביטחון?...אז זה כבר לא מדוייק, המסקנה אליה הגעת שגברי ישראל חסרי ביטחון. אלא, פשוט שמחפשים הם מישהי לאהוב. זה אומר להשקיע בה...ויש כאן ובכלל בארצנו הרבה גברים יהודים שמוכנים להשקעה הזו.
&nbsp
מיושן? ממש לא. דווקא הדר בה את אוחזת, היא המיושנת שהרי ידוע שלפני אלפי שנים פה בישראל הייתה אישה מתחתנת עם כמה גברים...אז מי פה המיושן

&nbsp
נ.ב.
יש צעצועים עם חימום במקום...
&nbsp
 

מישלי12

New member
אם לא קראת מילה אחת על אהבה ורגש בפוסט שלי, סימן שריפרפת

אצטט בשבילך

"משהו שעוד מאוד חשוב לי בחיים זו זוגיות טובה ויציבה עם גבר שאני מאוד נמשכת אליו, מעריכה אותו ואוהבת אותו"

"בלוס אנג'לס הייתי במערכת יחסים במשך 6 שנים עם חתיך הורס ומדהים (לא יהודי), ונאלצנו לפרק לצערי בגלל המעבר לישראל שלא הייתה לי ברירה בשל סיבות פרטיות, וממש נשבר לשנינו הלב ועדיין מתגעגעת"

אנחנו מאוד אהבנו, ומאוד השקענו זה בזה. הזלזול שלך אולי נובע מחוסר היכולת להבין נשים מיניות שאצלן סקס לא מחובר לרגש, שיכולות לאהוב את בן הזוג בטירוף, ועדיין לעשות סקס עם גבר אחר רק בשביל ההנאה (לא מאחורי הגב, ותוך פירגון שלו, כמו שמפרגנים לו הנאה עם אחרות). אני חושבת שבשל התפיסה השמרנית בישראל, נשים כאלו מתחבאות ומתביישות מלהוציא לפועל את הרצונות שלהן. אולי חלקן בוגדות, לא יודעת. בשל התפיסה הזו גם גברים בזוגיות חיים כאן בתסכול מיני, אם יש להם יצר כמו האמריקאים לפחות.
 
אין כאן שמרנות.

אלא טבע של גבר. כך הוא בנוי. שרוצה להרגיש בעלות על...כמו "שומר". ואת עדיין לא מפנימה את זה. במקום, את מתרצת לעצמך זאת כשמרנות.
&nbsp
סקס לצורך הנאה אמרת. מצאת בן שאת נהנית איתו מאוד. אז בשביל מה לחפש בחוץ? תהני כפול שתיים עם מה שיש לך ביד. בסופו של דבר, זה מה שעושה היצר - היום את אצל x, מחר אצל y, מחרתיים אצל yz, ואחכ אצל xyz גם יחד, וגם אז זה לא יספיק לך. כי לעולם לא שבעים מזה.
&nbsp
למעשה, את אמורה לשלוט ביצר, אך הוא שולט בך.
&nbsp
עם כל הכבוד למה שעברת. את באמת אוהבת? את לא תוותרי על האהבה שלך לבן הזוג ואף תתחייבי לו ותעשי למענו וכמובן שתרצי שזה יהיה הדדי. אבל אלו מושגים זרים לאדם כשהיצר שולט בו.
&nbsp
אני רואה זאת כחוסר חיבור.
אני מאמין שכשתמצאי באמת מישהו שימלא את הצרכים שלך (שכנראה יוצאים מן הכלל), לא תרצי להביט כלל החוצה ולעשות אהבה בלי רגש (אין חיה כזו, במעשה הזה פועלים כל החושים רוצה או לא רוצה זה משפיע לך על המח והלב גם יחד).
&nbsp
&nbsp
 

מישלי12

New member
אתה מדבר על "טבע של גבר"

שבנוי "להרגיש בעלות על", ו-"לשמור".
&nbsp
זה לא הטבע של הגבר, זו אולי התוצאה של גבר שחי בנורמה שמרנית מסוימת.
&nbsp
הטבע האמיתי של הגבר הוא לזיין הרבה נשים, בלי חיבור רגשי. רוב הגברים יצורים מאוד מיניים וזה בדיוק מה שהם רוצים, בלי קשר לאהבה. גם לזיין מתוך אהבה זה כיף, אבל זה לא תחליף מספק באמת לצורך לזיין יותר מאישה אחת, לכבוש יותר מאישה אחת.
&nbsp
הסקס עם האקס שלי היה נהדר, אבל אני באמת צריכה להסביר לך שמשהו בהתרגשות הולך לאיבוד אחרי כמה שנים עם אותו הפרטנר? אתה מכיר את ההתרגשות והפרפרים לפני או בזמן סקס עם פרטנרית חדשה שממש בא לך עליה? זו התרגשות שהולכת לאיבוד מהר מאוד בזוגיות מונוטונית, ואיני מוצאת כל סיבה לחיות כך כשאפשר אחרת.
&nbsp
אז היצר יגרום לי להיות עם הרבה גברים, אז מה? במה זה שונה מהיצר של אדם שאוהב אוכל, לנסות הרבה דברים חדשים? מדוע ההתנסויות עם דברים חדשים הן רעות?
&nbsp
אולי נראה לך שאיני שולטת ביצר, אך אני בהחלט כן. זו לא התמכרות שפוגעת לי בחיים. עם בן זוגי היו לנו גבולות ברורים, שלא בוגדים (כלומר סקס ללא ידיעת האחר), שעושים הכל ביחד באותו החדר. ברור שקרו מקרים שרציתי לעשות עם גברים כשהוא לא היה, אבל כאן נכנסת השליטה העצמית.
&nbsp
הזוגיות הקודמת שלי היתה מדהימה. זו היתה אינטימיות עם גבר ברמה הכי גבוהה שחוויתי. יכולתי לספר לו הכל כולל הסודות הכי עמוקים, והוא לי.
&nbsp
אני מתקשה להאמין שאי פעם אמצא מישהו שימלא את כל הצרכים שלי. כי שוב, זה לא עניין שבן זוגי הקודם לא היה מיני, עשינו מלא סקס והוא היה מצוין, זה פשוט שאי אפשר לשמור על התרגשות לאורך זמן. הסקס נשאר טוב אבל כבר לא מרגש באותה המידה. אני באמת צריכה להסביר את זה לגבר? זה לא שאני לא יכולה להסתדר בלי סקס בחוץ עם גבר כמו האקס שלי, אבל השאלה למה להסתפק רק בו, ולמה שהוא יסתפק רק בי, כשאפשר להוסיף כזו התרגשות נוספת לחיים?
 

ה כ ל

New member
לדעתי מה שאת רוצה זה סבבה

מה שאת רוצה עכשיו זה מה שאת רוצה עכשיו וזהו. אולי בעוד עשר או עשרים שנה את תרצי דברים אחרים. השאלה היא מדוע לעשות ממה שאת רוצה עכשיו אידאולוגיה..
זה כבר ״חשוד״.. :)
 

מישלי12

New member
זה לא מה שאני רוצה "עכשיו"

יש לי את הרצון הזה 15 שנים לפחות. זה חלק מהאופי שלי מאז שאני מינית. זה בינתיים לא הולך לשום מקום. אולי בעוד 20 שנה זה יעלם, ואולי לא ישתנה, ואולי יתגבר. מי יכול לחזות את העתיד? אני יודעת מה טוב לי עכשיו, ומה היה טוב לי בשנים האחרונות. אני יודעת שעכשיו להיכנס למערכת יחסים עם סקס מונוגמי זה יהיה ויתור גדול בשבילי, ולא מבינה עבור מה אני צריכה לוותר על הנאה כזו. חיים פעם אחת לא?
 

מישלי12

New member
יש לי שאלה אליך, ותענה לי בבקשה בכנות:

נניח שאתה נמצא בשנים האחרונות בזוגיות המונוגמית שלך עם אישה מינית שאתה אוהב והיא אותך. זוגיות ממש טובה. טוב לך. סקס מדהים, היא לגמרי הזונה שלך. לגבי הרפרטואר המיני שלה, אתה לא שאלת כי אתה מפחד מהתשובה, וגם אם שאלת, אין לך מושג אם היא אומרת את האמת, ובאיזשהו מקום אתה אומר לעצמך שמכיוון שהיא אישה מינית, אולי עדיף שלא לדעת את האמת.

כעת, תענה לי מה היית עושה עם הזוגיות הזו, בסיטואציה הבאה:
אתה פותח את המחשב הנייד שלה יום אחד, מחפש משהו בתקיות, ומגלה שם פתאום תקיה ששמה "סרטונים עם רוני", אתה נכנס פנימה, ומגלה שם קובץ סרטוני וידאו שלה מזדיינת עם האקס (רוני). בחלק מהסרטונים מופיע גבר נוסף עם רוני, והם עושים אותה בדאבל פנטריישן, קורעים לה ת'צורה, מדברים אליה מלוכלך, גומרים לה בפה בתורות ונראה שהאהובה שלך נהנית מכל רגע. ויש כמה וכמה סרטונים כאלו ממגוון תאריכים, כאשר השותף לדאבל פנטריישן מתחלף. מסתבר שאלו סרטונים שהיא ורוני צילמו כשהיו ביחד (כשהיתה בתקופה פרועה יותר בחייה), והיא באמת ובתמים שכחה למחוק כשהם נפרדו, ופשוט שכחה שזה שם. איך אתה מרגיש לגביה ולגבי הזוגיות הזו עכשיו? מה אתה עושה עם הזוגיות? האם תוכל להסתכל עליה שוב באותה הצורה כמו לפני שראית את הסרטים? תענה בכנות.
 

giovanni 1

New member
תתפלאי אבל הייתי בקשר עם מופרעת יותר גדולה ממה שאת מתארת פה

אם זה לא היה פורום ציבורי הייתי נכנס לפירוט
תאמיני לי, תיקיה נסתרת עם סרטוני-אקס זה באמת כסף קטן
 

מישלי12

New member
ודבר אחרון, לגבי מה שכתבת כאן

"זה כמו להגיד משהו כמו "ההורים שלך מזדיינים אחד עם השני מדי פעם, אז מה זה משנה אם תציץ להם כשהם עושים את זה?" "

אבל זה הסטנדרט הכפול. אם בת הזוג שלך צופה בך עם בחורה אחרת, אתה לא מצפה שהיא תתייחס לזה כאילו היא צופה בהורים שלה מזדיינים, נכון? אם היא מצטרפת אליכם, היא בטח לא מרגישה שהיא הצטרפה להורים שלה, נכון? מצד שני, אם היא עם גבר אחר ואתה צופה, אתה מרגיש שאתה מציץ להורים שלך וזה לא לרוחך. מה שאתה מצפה ממנה, אתה לא מצפה ממך. עכשיו תגיד לי שגברים נועדו ע"י הטבע לזיין הרבה נשים, ונשים נועדו ע"י הטבע להסתפק בבולבול אחד לאורך כל חייהן. או שאולי נועדנו להסתפק בהרבה בולבולים כל עוד אנחנו לא בזוגיות, אבל כשנכנסות לזוגיות, אז נועדנו להסתפק בבולבול אחד, וכשיוצאות מהזוגיות הזו, שוב נועדנו להסתפק בהרבה בולבולים, וכשחוזרות לזוגיות, שוב באחד. ככה הטבע יצר אותנו לטעמך, משוגעות.
 

giovanni 1

New member
יבוא יום ותצליחי להבין את האמת הפשוטה ש...פמיניזם=כשלון

אין כזה דבר דאבל סטנדארט
אני יודע שבאמריקה(ובמיוחד ב-L.A. המסריחה, מעוז השמאל המצחין) זאת מילת הקסם. כל דבר זה double standard
double standard, double standard, double standard...

למה רק את נחדרת? זה לא דאבל סטנדארט?
אז מה אם את אישה ואני גבר? זה הוגן שאת נחדרת ואני חודר?

פמיניזם זה זבל'ה, בייבי... וגם בתור זבל'ה, זה הדבר הכי מטומטם והכי נחות שבני אדם הצליחו להקיא מתוך המוח הדפוק שלהם

כל נאמנות מלאה לשיט הזה מגיעה לאבסורד, לדרך ללא מוצא
 

מישלי12

New member
אז תחת הניק הזה אתה נותן רק דוגמאות לא ענייניות?

אני נחדרת ואתה חודר, לא בגלל דאבל סטאנדרט, אלא בגלל שככה בא לנו. לכל אחד זכות על גופו לעשות מה שנעים לו. אני יכולה לספר לך סוד,שהגברים שהכרתי בלוס אנג'לס שנחדרו, זה לא היה בגלל פמיניזם או כדי להפוך את העולם לשוויוני יותר, אלא כי זה גרם להם להנאה לקבל בטוסיק (מהאישה שלהם או מגבר אחר).

לך נעים לזיין אחרות כשאתה נשוי. יופי לך. גם לאשתך אולי נעים להזדיין עם אחרים, אבל זה לא מתאים לך, אז אתה מטנף על פמיניזם, מקשקש על קדושה, וכל זה במקום להסתכל פנימה על המקום חסר הבטחון בו אתה נמצא, אותו מקום שלא מאפשר לך להעניק לאישתך את מה שאתה רוצה עבור עצמך, הנאה עם אחר ותו לא.
 

giovanni 1

New member
תהיי לי בריאה

תקראי מה שכתבת פה, אם מתישהו תביני אפילו במעט למה זה שטחי ומטומטם
את מוזמנת בשמחה רבה לכתוב לי על כך
 
למעלה