מדד השירות: נוסעי אוטובוס חרדים נהנים יותר

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.
ובסקר אחר דירגו את דן במקום לא טוב מבחינת

והסקר רק מוכיח
שמשרד התחבורה מנותק אפילו מעצמו . מצד אחד הוא "בודק ורואה" שדן היא חברה גרועה,ומצד שני היא כל הזמן זוכה במכרזים,איך זה מסתדר אל תשאלו אותי
ובסקר אחר דירגו את דן במקום לא טוב מבחינת
הכריזה חחח תראו לי חברה עם כריזה יותר טובה, ברורה ונפוצה ברוב האוטובוסים מדן
 

amirv

New member
דן לא חברה גרועה

והסקר רק מוכיח
שמשרד התחבורה מנותק אפילו מעצמו . מצד אחד הוא "בודק ורואה" שדן היא חברה גרועה,ומצד שני היא כל הזמן זוכה במכרזים,איך זה מסתדר אל תשאלו אותי
דן לא חברה גרועה
הציון שהם קיבלו הוא די נמוךביחס לענף אבל הוא בהחלט ציון "עובר". (מקביל בערך ל-75).
בהסטוריה של ישראל היתה רק חברה אחת עם ציון "נכשל" ביתר-תור, וטוב שהיא נעלמה מהשוק.
 

אורי404

New member
ביתר-תור לא ממש נעלמה

דן לא חברה גרועה
הציון שהם קיבלו הוא די נמוךביחס לענף אבל הוא בהחלט ציון "עובר". (מקביל בערך ל-75).
בהסטוריה של ישראל היתה רק חברה אחת עם ציון "נכשל" ביתר-תור, וטוב שהיא נעלמה מהשוק.
ביתר-תור לא ממש נעלמה
אחרי, שהיא נמחקה באלעד לטובת "אגד תעבורה", הם הבינו שהם הולכים לאבד גם את אשכול ביתר. אחרי זה כמה חברת "עילית", שהיא באופן מסויים הממשיכה של חברת "ביתר-תור".
 

bangy1

New member
עיתונות גרועה ושיקרית - החרדים הכי סובלים

מדד השירות: נוסעי אוטובוס חרדים נהנים יותר
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4315892,00.html

התפרסמו מדדי השירות - החברות הטובות והגרועות ביותר.

כל המסמך הזה חשוד בעיני, כי קווים בפ"ת מופיעה בעשיריה הראשונה. וגם לא ברור איך משווים חברה קטנה כמו גלים לחברות ענק כמו אגד ודן.
עיתונות גרועה ושיקרית - החרדים הכי סובלים
כולי תקווה שמה שקרה לעיתון "מעריב" יקרה לעיתון ידיעות אחרונות וגם לאתר YNET,
כאשר עיתון הופך לזיבלון פוליטי מכוער, אין לו כל זכות קיום והוא צריך להיסגר.

עיתון צריך לתת מידע לציבור, ומכיון שהאיש האובייקטיבי האבסולוטי עדיין לא נולד,
הרי שלכל עיתון בעולם יש גוון פוליטי מסוים,
מכאן ועד לתת לציבור מידע, שכתוצאה ממנו החשיבה שלהם תהיה מעוותת, זה פשע עיתונאי,
ואני מקווה שציבור הקוראים יבין שזה לא אתר עיתונאי אלא אתר פוליטי מכוער.

ועכשיו לעובדות,
הציבור החרדי שרוב רובו (מעל 80%) נמצא מתחת לקו העוני,
רמת המינוע בתוכו נמוכה והוא נאלץ להסתמך אך ורק על התחבורה הציבורית,
והוא זוכה ברוב המקרים לשירות גרוע מתחת לכל ביקורת, על ידי כל החברות,
בביתר עילית רמת האי-שירות הייתה נוראית, של חברת "ביתר- תור"
ורק בגללה זכתה עילית בחוזה שנפרם באמצע הזמן של החוזה של "ביתר-תור",
בגלל הזלזול התהומי בשירות לציבור הנוסעים,

זו הסיבה שחברת "עילית" נותנת שירות טוב יחסית שכן רק בגלל ההתחייבות לתת שירות טוב היא זכתה בחוזה.

מי שמכם ייכנס לאתר "בחדרי חרדים" ימצא עשרות כתבות על אלפי חרדים שנשארו באמצע הלילה ללא תחבורה,
זה קורה הרבה בקווים בין ירושלים לבני ברק, ולכן יצא קו חדש "422" כדי שתהיה תחרות בין הקווים,
ומאז המצב השתפר.

אני ייתן דוגמה מהתקופה האחרונה,
בסיום מבצע "עמוד ענן" ביקשו המוני חרדים לחזור לביתם באשדוד,
שכן אלה ברחו לגוש דן או לירושלים מהטילים של החמאס,
על אגד וחברת ויאוליה היה להוציא אוטובוסים רבים על מנת לתת לכל הציבור הגדול שרצה לחזור לביתו,
אולם אלפים נשארו ברחוב עם הילדים !!! שכן החברות לא רצו (הם טוענות שלא יכלו , כי הנהגים היו במילואים - לצחוק או לבכות אינני יודע)
לתגבר את הקווים על אף שנציגי הציבור החרדי פנו אליהם והודיעו שבמקרה שהממשלה תודיע על סיום מבצע "עמוד - ענן",
"אגד" ו"ויאוליה" צריכות לתגבר את הקווים משום שכל הציבור שברח יחזור.

משום מה הציבור החילוני שכמות העוזבים ממנו הייתה לא פחותה להערכתי מהציבור החרדי,
לא נשאר ברחוב, ולא היו כותרות עם תמונות של מאות רבות של אנשים בתחנות הרוצים לחזור לביתם.

הדבר הזה קורה לא אחת לאורך כל השנה בכל מיני מקרים,
שאני לא שם אליהם לב,
שכן לי יש מכונית ואינני נזקק לשירותי תחבורה ציבורית.
 

אוהד11

New member
שמענו די והותר על חרדים שנשארו באישון לילה

עיתונות גרועה ושיקרית - החרדים הכי סובלים
כולי תקווה שמה שקרה לעיתון "מעריב" יקרה לעיתון ידיעות אחרונות וגם לאתר YNET,
כאשר עיתון הופך לזיבלון פוליטי מכוער, אין לו כל זכות קיום והוא צריך להיסגר.

עיתון צריך לתת מידע לציבור, ומכיון שהאיש האובייקטיבי האבסולוטי עדיין לא נולד,
הרי שלכל עיתון בעולם יש גוון פוליטי מסוים,
מכאן ועד לתת לציבור מידע, שכתוצאה ממנו החשיבה שלהם תהיה מעוותת, זה פשע עיתונאי,
ואני מקווה שציבור הקוראים יבין שזה לא אתר עיתונאי אלא אתר פוליטי מכוער.

ועכשיו לעובדות,
הציבור החרדי שרוב רובו (מעל 80%) נמצא מתחת לקו העוני,
רמת המינוע בתוכו נמוכה והוא נאלץ להסתמך אך ורק על התחבורה הציבורית,
והוא זוכה ברוב המקרים לשירות גרוע מתחת לכל ביקורת, על ידי כל החברות,
בביתר עילית רמת האי-שירות הייתה נוראית, של חברת "ביתר- תור"
ורק בגללה זכתה עילית בחוזה שנפרם באמצע הזמן של החוזה של "ביתר-תור",
בגלל הזלזול התהומי בשירות לציבור הנוסעים,

זו הסיבה שחברת "עילית" נותנת שירות טוב יחסית שכן רק בגלל ההתחייבות לתת שירות טוב היא זכתה בחוזה.

מי שמכם ייכנס לאתר "בחדרי חרדים" ימצא עשרות כתבות על אלפי חרדים שנשארו באמצע הלילה ללא תחבורה,
זה קורה הרבה בקווים בין ירושלים לבני ברק, ולכן יצא קו חדש "422" כדי שתהיה תחרות בין הקווים,
ומאז המצב השתפר.

אני ייתן דוגמה מהתקופה האחרונה,
בסיום מבצע "עמוד ענן" ביקשו המוני חרדים לחזור לביתם באשדוד,
שכן אלה ברחו לגוש דן או לירושלים מהטילים של החמאס,
על אגד וחברת ויאוליה היה להוציא אוטובוסים רבים על מנת לתת לכל הציבור הגדול שרצה לחזור לביתו,
אולם אלפים נשארו ברחוב עם הילדים !!! שכן החברות לא רצו (הם טוענות שלא יכלו , כי הנהגים היו במילואים - לצחוק או לבכות אינני יודע)
לתגבר את הקווים על אף שנציגי הציבור החרדי פנו אליהם והודיעו שבמקרה שהממשלה תודיע על סיום מבצע "עמוד - ענן",
"אגד" ו"ויאוליה" צריכות לתגבר את הקווים משום שכל הציבור שברח יחזור.

משום מה הציבור החילוני שכמות העוזבים ממנו הייתה לא פחותה להערכתי מהציבור החרדי,
לא נשאר ברחוב, ולא היו כותרות עם תמונות של מאות רבות של אנשים בתחנות הרוצים לחזור לביתם.

הדבר הזה קורה לא אחת לאורך כל השנה בכל מיני מקרים,
שאני לא שם אליהם לב,
שכן לי יש מכונית ואינני נזקק לשירותי תחבורה ציבורית.
שמענו די והותר על חרדים שנשארו באישון לילה
באמצע שום מקום. משום מה נדמה להם תמיד שמגיעים להם אוטובוסים פנויים בכל שעה משעוטת היממה ובכל מקום שבו הם עומדים, והם אינם מתייחסים ללוחות הזמנים של הקווים השונים. למה לא מגיע אותו שרות גם לנוסעים מנותרים בחצות הלילה ללא אמצעי אחר זולת מונית בנסיעה
מיוחדת ?
 

ארזS

New member
ראה נא בנג'י !

שמענו די והותר על חרדים שנשארו באישון לילה
באמצע שום מקום. משום מה נדמה להם תמיד שמגיעים להם אוטובוסים פנויים בכל שעה משעוטת היממה ובכל מקום שבו הם עומדים, והם אינם מתייחסים ללוחות הזמנים של הקווים השונים. למה לא מגיע אותו שרות גם לנוסעים מנותרים בחצות הלילה ללא אמצעי אחר זולת מונית בנסיעה
מיוחדת ?
ראה נא בנג'י !
ללא כל תיאום עם אוהד, ולפי אורכה של תשובתי אתה יכול להסיק שכתבתי אותה במשך דקות ארוכות מתגובתו של אוהד, ובטרם ראיתי את תגובתו, ראה נא איך גם הוא כתב על אותו הנושא !
מעניין, לא ?
 

bangy1

New member
שעתיים אחרי 10 בלילה מגיע חצות

שמענו די והותר על חרדים שנשארו באישון לילה
באמצע שום מקום. משום מה נדמה להם תמיד שמגיעים להם אוטובוסים פנויים בכל שעה משעוטת היממה ובכל מקום שבו הם עומדים, והם אינם מתייחסים ללוחות הזמנים של הקווים השונים. למה לא מגיע אותו שרות גם לנוסעים מנותרים בחצות הלילה ללא אמצעי אחר זולת מונית בנסיעה
מיוחדת ?
שעתיים אחרי 10 בלילה מגיע חצות
ככל הידוע לי שעתים אחרי 10 בלילה מגיע חצות הלילה,
אף חרדי לא מחכה ב3 לפנות בוקר אולי יבוא אוטובוס,


אישית נחסמתי לפני כמה חודשים עם רכבי ברח' בר אילן בירושלים בשש בערב !
אחרי שמאות חרדים החליטו לאחר שעתיים של המתנה ויותר לאוטובוסים,
שאין עם מי לדבר וחסמו את הכביש,
כדי שהמשטרה תתערב ותפנה לאגד שתשלח אוטובוסים.
 

אוהד11

New member
הסיפור שלך נשמע לא הגיוני, כי אינך מציין

שעתיים אחרי 10 בלילה מגיע חצות
ככל הידוע לי שעתים אחרי 10 בלילה מגיע חצות הלילה,
אף חרדי לא מחכה ב3 לפנות בוקר אולי יבוא אוטובוס,


אישית נחסמתי לפני כמה חודשים עם רכבי ברח' בר אילן בירושלים בשש בערב !
אחרי שמאות חרדים החליטו לאחר שעתיים של המתנה ויותר לאוטובוסים,
שאין עם מי לדבר וחסמו את הכביש,
כדי שהמשטרה תתערב ותפנה לאגד שתשלח אוטובוסים.
הסיפור שלך נשמע לא הגיוני, כי אינך מציין
עובדות חשובות, כמו מה היה יעד נסיעתם, היכן עמדו והאם בכלל עובר שם קו האוטובוס שלו המתינו. די לספר על החרדים המסכנים חסרי הרכב שנזקקים לשרותי התח"צ ואינם נענים בגלל היותם חרדים ועוד סיפורים וגוזמאות
 

bangy1

New member
פרטים

הסיפור שלך נשמע לא הגיוני, כי אינך מציין
עובדות חשובות, כמו מה היה יעד נסיעתם, היכן עמדו והאם בכלל עובר שם קו האוטובוס שלו המתינו. די לספר על החרדים המסכנים חסרי הרכב שנזקקים לשרותי התח"צ ואינם נענים בגלל היותם חרדים ועוד סיפורים וגוזמאות
פרטים
הייתי ברכבי הפרטי ואינני יודע במדויק לאיזה קו אוטובוס חיכו מאות האנשים,
ברח' בר - אילן עוברים כמה קווי אוטובוסים בין עירוניים למספר יעדים,
אני מעריך שמדובר בקו 402 לבני ברק, אולם אינני יודע לומר זאת בוודאות.

האנשים חיכו על המדרכה הרחבה ליד תחנות האוטובוס בתחילת הרחוב , אולם כשעומדים מאות איש הרי שחלקם עמדו על הכביש.
 

אוהד11

New member
אתה מזכיר לי עדות שמיעה שאינה קבילה בבתי משפט

פרטים
הייתי ברכבי הפרטי ואינני יודע במדויק לאיזה קו אוטובוס חיכו מאות האנשים,
ברח' בר - אילן עוברים כמה קווי אוטובוסים בין עירוניים למספר יעדים,
אני מעריך שמדובר בקו 402 לבני ברק, אולם אינני יודע לומר זאת בוודאות.

האנשים חיכו על המדרכה הרחבה ליד תחנות האוטובוס בתחילת הרחוב , אולם כשעומדים מאות איש הרי שחלקם עמדו על הכביש.
אתה מזכיר לי עדות שמיעה שאינה קבילה בבתי משפט
היית במכונית חולפת וראית התגודדות של חרדים שהמתינו, לדבריך, לאוטובוס מסויים. האם ניתנה לך נבואה, בחולפך ברכב פרטי, לדעת לאיזה אוטובוס הם חיכו, כי סביר שלא קו אחד עוצר באותה תחנה, אולי שניים, אולי חמישה, אולי עשרה, כך שאינך יודע מה מגמת פניו של אף אחד. אתה משער ואתה הופך להיות דוברם של אנשים שאינך מכיר. מוטב שלא תעלה טענה כזו, כי היא מגוחכת וחבל על המילים שנשפכו כאן. אתה בא לסנגר על קבוצה מסויימת, שאני מניח כי אתה משתייך אליה, באותה מידה שאתה מניח שהם חיכו לקו אוטובוס מסויים. מי שמך לדברר אותם ?
 

ארזS

New member
בנג'י זה ממש לא מתאים לך

פרטים
הייתי ברכבי הפרטי ואינני יודע במדויק לאיזה קו אוטובוס חיכו מאות האנשים,
ברח' בר - אילן עוברים כמה קווי אוטובוסים בין עירוניים למספר יעדים,
אני מעריך שמדובר בקו 402 לבני ברק, אולם אינני יודע לומר זאת בוודאות.

האנשים חיכו על המדרכה הרחבה ליד תחנות האוטובוס בתחילת הרחוב , אולם כשעומדים מאות איש הרי שחלקם עמדו על הכביש.
בנג'י זה ממש לא מתאים לך
אתה כתבת כאן תגובות מפוצצות כשהכל ממשמע אזניים "יש שניה" ומקריאה בפורומים.

מלבד מה שכתב אוהד שזה לא קביל בבית משפט, "זה לא מחזיק מים" כמאמר הביטוי הידוע.

ואתה עוד בטוח בדברים שאתה כותב...
בוא אגיד לך ככה : זה לא רציני .
 

mister K

New member


שמענו די והותר על חרדים שנשארו באישון לילה
באמצע שום מקום. משום מה נדמה להם תמיד שמגיעים להם אוטובוסים פנויים בכל שעה משעוטת היממה ובכל מקום שבו הם עומדים, והם אינם מתייחסים ללוחות הזמנים של הקווים השונים. למה לא מגיע אותו שרות גם לנוסעים מנותרים בחצות הלילה ללא אמצעי אחר זולת מונית בנסיעה
מיוחדת ?
 

ארזS

New member
מכיוון שגם אני אדם דתי אני מרגיש צורך להגיב

עיתונות גרועה ושיקרית - החרדים הכי סובלים
כולי תקווה שמה שקרה לעיתון "מעריב" יקרה לעיתון ידיעות אחרונות וגם לאתר YNET,
כאשר עיתון הופך לזיבלון פוליטי מכוער, אין לו כל זכות קיום והוא צריך להיסגר.

עיתון צריך לתת מידע לציבור, ומכיון שהאיש האובייקטיבי האבסולוטי עדיין לא נולד,
הרי שלכל עיתון בעולם יש גוון פוליטי מסוים,
מכאן ועד לתת לציבור מידע, שכתוצאה ממנו החשיבה שלהם תהיה מעוותת, זה פשע עיתונאי,
ואני מקווה שציבור הקוראים יבין שזה לא אתר עיתונאי אלא אתר פוליטי מכוער.

ועכשיו לעובדות,
הציבור החרדי שרוב רובו (מעל 80%) נמצא מתחת לקו העוני,
רמת המינוע בתוכו נמוכה והוא נאלץ להסתמך אך ורק על התחבורה הציבורית,
והוא זוכה ברוב המקרים לשירות גרוע מתחת לכל ביקורת, על ידי כל החברות,
בביתר עילית רמת האי-שירות הייתה נוראית, של חברת "ביתר- תור"
ורק בגללה זכתה עילית בחוזה שנפרם באמצע הזמן של החוזה של "ביתר-תור",
בגלל הזלזול התהומי בשירות לציבור הנוסעים,

זו הסיבה שחברת "עילית" נותנת שירות טוב יחסית שכן רק בגלל ההתחייבות לתת שירות טוב היא זכתה בחוזה.

מי שמכם ייכנס לאתר "בחדרי חרדים" ימצא עשרות כתבות על אלפי חרדים שנשארו באמצע הלילה ללא תחבורה,
זה קורה הרבה בקווים בין ירושלים לבני ברק, ולכן יצא קו חדש "422" כדי שתהיה תחרות בין הקווים,
ומאז המצב השתפר.

אני ייתן דוגמה מהתקופה האחרונה,
בסיום מבצע "עמוד ענן" ביקשו המוני חרדים לחזור לביתם באשדוד,
שכן אלה ברחו לגוש דן או לירושלים מהטילים של החמאס,
על אגד וחברת ויאוליה היה להוציא אוטובוסים רבים על מנת לתת לכל הציבור הגדול שרצה לחזור לביתו,
אולם אלפים נשארו ברחוב עם הילדים !!! שכן החברות לא רצו (הם טוענות שלא יכלו , כי הנהגים היו במילואים - לצחוק או לבכות אינני יודע)
לתגבר את הקווים על אף שנציגי הציבור החרדי פנו אליהם והודיעו שבמקרה שהממשלה תודיע על סיום מבצע "עמוד - ענן",
"אגד" ו"ויאוליה" צריכות לתגבר את הקווים משום שכל הציבור שברח יחזור.

משום מה הציבור החילוני שכמות העוזבים ממנו הייתה לא פחותה להערכתי מהציבור החרדי,
לא נשאר ברחוב, ולא היו כותרות עם תמונות של מאות רבות של אנשים בתחנות הרוצים לחזור לביתם.

הדבר הזה קורה לא אחת לאורך כל השנה בכל מיני מקרים,
שאני לא שם אליהם לב,
שכן לי יש מכונית ואינני נזקק לשירותי תחבורה ציבורית.
מכיוון שגם אני אדם דתי אני מרגיש צורך להגיב
פעמים רבות כשהגבתי כאן לטובת החרדים עשו עלי עליהום, מעניין מה היקרה אחרי התגובה הזאת !
אני יודע שאני נוגע בנקודה כואבת, אך אני מרשה לעצמי להכניס כאן פוליטיקה כי זה ממש שייך לנושא שעליו כתבת.
אז קודם כל בנוגע לעוני, מי שאשם בכך אלה מנהיגי הציבור שגורמים לציבור תלות במנהיגים, והציבור עצמו שבבחינת "והיו עיניך וכו' " מוכן להשפיל את עצמו עד עפר.
ותהיה בטוח שאני יודע על מה אני מדבר, כי אחרי 36 שנים של מגורים בבני ברק, ועם עשרות קרובי משפחה חרדים אני יודע את האמת לאמיתה, ואף אחד לא יכול לעבוד עלי...

בעניין קו 400 לדוגמא אני מזמין אותך לראות את התחנות בזמן שהאוטובוסים שלפני האחרונים עוברים.
התחנות ריקות, האוטובוסים ריקים, אבל כפי שהיה בזמנו ברחוב המסגר ליד אולמי תל אביב והיכל הפאר, ובצומת צ"ד ליד אולמי מודיעין, כשהאוטובוס הלפני אחרון נסע ריק ואילו האחרון לא יכל לקלוט נוסעים, [למי שלא מכיר אלה היו מרכזי האירועים של הציבור החרדי] כך גם בקו 400 כשכולם באים לאוטובוס האחרון, תסלח לי אבל למי צריך לבוא בטענות ?
לציבור שכולו בא כאוגדה ענקית לאוטובוס האחרון.

ועם כל הכבוד לכולם, ויש לי המון כבוד לכולם, זה נראה לך הגיוני שמאות אנשים באים דווקא לאוטובוס האחרון בבחינת "מגיע לנו" ???

אם לציבור לא אכפת שהוא פוגע בעצמו, אז בבקשה שלא יבואו בתלונות.

ובעניין עמוד ענן, כן, בניגוד לאותם נוסעים שלא קיבלו צו 8 ורצו לחזור הביתה לקהילה שלהם, עשרות ומאות נהגים גוייסו עם צו 8, אז מאיפה אתה רוצה שיביאו להם נהגים ? מהירח ?
תחשוב קצת ברצינות, עם כל הכבוד, ואתה מכיר אותי לא מהיום ויודע שיש לי הרבה כבוד.
 

bangy1

New member
האוטובוס לשירות הציבור ולא להיפך

מכיוון שגם אני אדם דתי אני מרגיש צורך להגיב
פעמים רבות כשהגבתי כאן לטובת החרדים עשו עלי עליהום, מעניין מה היקרה אחרי התגובה הזאת !
אני יודע שאני נוגע בנקודה כואבת, אך אני מרשה לעצמי להכניס כאן פוליטיקה כי זה ממש שייך לנושא שעליו כתבת.
אז קודם כל בנוגע לעוני, מי שאשם בכך אלה מנהיגי הציבור שגורמים לציבור תלות במנהיגים, והציבור עצמו שבבחינת "והיו עיניך וכו' " מוכן להשפיל את עצמו עד עפר.
ותהיה בטוח שאני יודע על מה אני מדבר, כי אחרי 36 שנים של מגורים בבני ברק, ועם עשרות קרובי משפחה חרדים אני יודע את האמת לאמיתה, ואף אחד לא יכול לעבוד עלי...

בעניין קו 400 לדוגמא אני מזמין אותך לראות את התחנות בזמן שהאוטובוסים שלפני האחרונים עוברים.
התחנות ריקות, האוטובוסים ריקים, אבל כפי שהיה בזמנו ברחוב המסגר ליד אולמי תל אביב והיכל הפאר, ובצומת צ"ד ליד אולמי מודיעין, כשהאוטובוס הלפני אחרון נסע ריק ואילו האחרון לא יכל לקלוט נוסעים, [למי שלא מכיר אלה היו מרכזי האירועים של הציבור החרדי] כך גם בקו 400 כשכולם באים לאוטובוס האחרון, תסלח לי אבל למי צריך לבוא בטענות ?
לציבור שכולו בא כאוגדה ענקית לאוטובוס האחרון.

ועם כל הכבוד לכולם, ויש לי המון כבוד לכולם, זה נראה לך הגיוני שמאות אנשים באים דווקא לאוטובוס האחרון בבחינת "מגיע לנו" ???

אם לציבור לא אכפת שהוא פוגע בעצמו, אז בבקשה שלא יבואו בתלונות.

ובעניין עמוד ענן, כן, בניגוד לאותם נוסעים שלא קיבלו צו 8 ורצו לחזור הביתה לקהילה שלהם, עשרות ומאות נהגים גוייסו עם צו 8, אז מאיפה אתה רוצה שיביאו להם נהגים ? מהירח ?
תחשוב קצת ברצינות, עם כל הכבוד, ואתה מכיר אותי לא מהיום ויודע שיש לי הרבה כבוד.
האוטובוס לשירות הציבור ולא להיפך
אם אתה רואה אוטובוסים ריקים סימן שהם לא צריכים לצאת,
מישהו אידיוט מוציא אותם ריקים כשאין ביקוש,
צריך להוציא אוטובוסים כשיש ביקוש אליהם,
ואם יש ביקוש בחצות הלילה כאשר החתונות מסתיימות,
צריך להוציא באותה השעה חמשה אוטובוסים,
ולפני כן אוטובוס כל שעה.

ואם כבר פוליטיקה אין לי בעיה, רק זה לא המקום,
לידיעתך כדי לעבוד צריך השכלה !
רק היום אחרי 64 שנה נותנים לחרדים ללמוד להיות מהנדסים, ורק באשדוד,
רק לפני 9 שנים נתנו לחרדים להיות הנדסאים,
לפני כן כל מערכת ההשכלה הגבוהה הייתה סגורה דה-פקטו בפני החרדים,
מעטים בשנות השישים הצליחו לקבל תואר,עוד כמה מעטים קיבלו תואר בבר אילן ולא במקצועות יישומיים למעט משפטים.

אני אישית ניסיתי ללמוד באוניברסיטה הפתוחה בסוף שנות השמונים והובהר לי שאין לי מה לחפש שם, שהייתה פתוחה לכוווווולם אבל לא לחרדים - דה יורה היא הייתה פתוחה לכולם אולם "משום - מה" אף חרדי לא הצליח לקבל תואר, רק בתחילת שנות התשעים החלו לתת לחרדים לקבל שם תואר , כיום לומדים שם למעלה מ600 חרדים.

החרדים עניים כי הממשלה "החליטה" שהם יהיו עניים, זו גם המסקנה של חוקרי הOECD , ולכן הם דרשו מהממשלה לפתוח את ההשכלה הגבוהה לחרדים כתנאי לקבלת ישראל לארגון !
 

ארזS

New member
יש לוח זמנים

האוטובוס לשירות הציבור ולא להיפך
אם אתה רואה אוטובוסים ריקים סימן שהם לא צריכים לצאת,
מישהו אידיוט מוציא אותם ריקים כשאין ביקוש,
צריך להוציא אוטובוסים כשיש ביקוש אליהם,
ואם יש ביקוש בחצות הלילה כאשר החתונות מסתיימות,
צריך להוציא באותה השעה חמשה אוטובוסים,
ולפני כן אוטובוס כל שעה.

ואם כבר פוליטיקה אין לי בעיה, רק זה לא המקום,
לידיעתך כדי לעבוד צריך השכלה !
רק היום אחרי 64 שנה נותנים לחרדים ללמוד להיות מהנדסים, ורק באשדוד,
רק לפני 9 שנים נתנו לחרדים להיות הנדסאים,
לפני כן כל מערכת ההשכלה הגבוהה הייתה סגורה דה-פקטו בפני החרדים,
מעטים בשנות השישים הצליחו לקבל תואר,עוד כמה מעטים קיבלו תואר בבר אילן ולא במקצועות יישומיים למעט משפטים.

אני אישית ניסיתי ללמוד באוניברסיטה הפתוחה בסוף שנות השמונים והובהר לי שאין לי מה לחפש שם, שהייתה פתוחה לכוווווולם אבל לא לחרדים - דה יורה היא הייתה פתוחה לכולם אולם "משום - מה" אף חרדי לא הצליח לקבל תואר, רק בתחילת שנות התשעים החלו לתת לחרדים לקבל שם תואר , כיום לומדים שם למעלה מ600 חרדים.

החרדים עניים כי הממשלה "החליטה" שהם יהיו עניים, זו גם המסקנה של חוקרי הOECD , ולכן הם דרשו מהממשלה לפתוח את ההשכלה הגבוהה לחרדים כתנאי לקבלת ישראל לארגון !
יש לוח זמנים
ובכל מקום בעולם הציבור מתאים את עצמו ללוח הזמנים.
אף נוסע אחר, לא אותה "קבוצה" לא צריך לסבול בגלל שאותה "קבוצה" מחליטה לנסוע רק באוטובוס האחרון.
אבל מה לעשות שבאוטובוס האחרון יש רק 50 מקומות ?
בקיצור, אותי לא תצליח לשכנע בטענות שלך שלדעתי הן הזויות ואפילו מקוממות.

בעניין השכלה: שיואילו כבוד הרבנים ויסכימו ללמד את לימודי הליבה בחינוך החרדי, כמובן תוך התאמות שמתאימות לציבור הזה, ולא יטילו וטו שגורם לצאן מרעיתם להיות בורים ועמי ארצות בעניינים מסויימים.
אז בבקשה, טול קורה וכו'...

והחרדים עניים כי אם הם היו משכילים ולא עניים הרי שצאן מרעיתם היה מתחיל להבין את האבסורד שהוא נתון בו.
ראה נא את הפוליטיקאים החרדים שכמעט כולם עשירים כמו קורח.
ולמה זה קורה ?
חבל שגם אתה מאמין לשטויות שבהן מזינים אותך.
אז שוב, טול קורה וכו'...

ובעברית קלה : אולי שווה לך לנסות לשכנע את מי שאולי יאמין לך, אבל לא אותי, כי בתוך עמי אני חי בנג'י ! ואני יודע טוב מאוד את החומר.
 

אוהד11

New member
דבריך אינם ראויים להיכתב, ומוטב שלא תזלזל

האוטובוס לשירות הציבור ולא להיפך
אם אתה רואה אוטובוסים ריקים סימן שהם לא צריכים לצאת,
מישהו אידיוט מוציא אותם ריקים כשאין ביקוש,
צריך להוציא אוטובוסים כשיש ביקוש אליהם,
ואם יש ביקוש בחצות הלילה כאשר החתונות מסתיימות,
צריך להוציא באותה השעה חמשה אוטובוסים,
ולפני כן אוטובוס כל שעה.

ואם כבר פוליטיקה אין לי בעיה, רק זה לא המקום,
לידיעתך כדי לעבוד צריך השכלה !
רק היום אחרי 64 שנה נותנים לחרדים ללמוד להיות מהנדסים, ורק באשדוד,
רק לפני 9 שנים נתנו לחרדים להיות הנדסאים,
לפני כן כל מערכת ההשכלה הגבוהה הייתה סגורה דה-פקטו בפני החרדים,
מעטים בשנות השישים הצליחו לקבל תואר,עוד כמה מעטים קיבלו תואר בבר אילן ולא במקצועות יישומיים למעט משפטים.

אני אישית ניסיתי ללמוד באוניברסיטה הפתוחה בסוף שנות השמונים והובהר לי שאין לי מה לחפש שם, שהייתה פתוחה לכוווווולם אבל לא לחרדים - דה יורה היא הייתה פתוחה לכולם אולם "משום - מה" אף חרדי לא הצליח לקבל תואר, רק בתחילת שנות התשעים החלו לתת לחרדים לקבל שם תואר , כיום לומדים שם למעלה מ600 חרדים.

החרדים עניים כי הממשלה "החליטה" שהם יהיו עניים, זו גם המסקנה של חוקרי הOECD , ולכן הם דרשו מהממשלה לפתוח את ההשכלה הגבוהה לחרדים כתנאי לקבלת ישראל לארגון !
דבריך אינם ראויים להיכתב, ומוטב שלא תזלזל
בהגיון של גולשי הפורום. טענותיך שלא ממין הענין
 

mister K

New member
מסכים עם כל מילה.

מכיוון שגם אני אדם דתי אני מרגיש צורך להגיב
פעמים רבות כשהגבתי כאן לטובת החרדים עשו עלי עליהום, מעניין מה היקרה אחרי התגובה הזאת !
אני יודע שאני נוגע בנקודה כואבת, אך אני מרשה לעצמי להכניס כאן פוליטיקה כי זה ממש שייך לנושא שעליו כתבת.
אז קודם כל בנוגע לעוני, מי שאשם בכך אלה מנהיגי הציבור שגורמים לציבור תלות במנהיגים, והציבור עצמו שבבחינת "והיו עיניך וכו' " מוכן להשפיל את עצמו עד עפר.
ותהיה בטוח שאני יודע על מה אני מדבר, כי אחרי 36 שנים של מגורים בבני ברק, ועם עשרות קרובי משפחה חרדים אני יודע את האמת לאמיתה, ואף אחד לא יכול לעבוד עלי...

בעניין קו 400 לדוגמא אני מזמין אותך לראות את התחנות בזמן שהאוטובוסים שלפני האחרונים עוברים.
התחנות ריקות, האוטובוסים ריקים, אבל כפי שהיה בזמנו ברחוב המסגר ליד אולמי תל אביב והיכל הפאר, ובצומת צ"ד ליד אולמי מודיעין, כשהאוטובוס הלפני אחרון נסע ריק ואילו האחרון לא יכל לקלוט נוסעים, [למי שלא מכיר אלה היו מרכזי האירועים של הציבור החרדי] כך גם בקו 400 כשכולם באים לאוטובוס האחרון, תסלח לי אבל למי צריך לבוא בטענות ?
לציבור שכולו בא כאוגדה ענקית לאוטובוס האחרון.

ועם כל הכבוד לכולם, ויש לי המון כבוד לכולם, זה נראה לך הגיוני שמאות אנשים באים דווקא לאוטובוס האחרון בבחינת "מגיע לנו" ???

אם לציבור לא אכפת שהוא פוגע בעצמו, אז בבקשה שלא יבואו בתלונות.

ובעניין עמוד ענן, כן, בניגוד לאותם נוסעים שלא קיבלו צו 8 ורצו לחזור הביתה לקהילה שלהם, עשרות ומאות נהגים גוייסו עם צו 8, אז מאיפה אתה רוצה שיביאו להם נהגים ? מהירח ?
תחשוב קצת ברצינות, עם כל הכבוד, ואתה מכיר אותי לא מהיום ויודע שיש לי הרבה כבוד.
מסכים עם כל מילה.
אל לחרדים להתלונן על השירות לו הם זוכים. אין כיום אף מגזר אחר בישראל שזוכה לשירות תח"צ ברמה כזאת. לפעמים הדבר ממש מגרד את גבול היכולת התפעולית, אפילו אם מדובר באגד וביכולת הרחבה שלהם. הבעיה היא שזה אף פעם לא מספיק להם ואין גבול לדרישות...
התגובה שלך ממש לא מפתיעה אותי. זו לא הפעם הראשונה שאתה תוקף אותם בנוגע לטענותיהם על "שירות לקוי" ואני כמובן מסכים איתך.

לעניין "התושבים החרדים שרצו לחזור הביתה לאשדוד". אני חושב שזו תגובה חצופה.
החרדים הם לא היחידים שגרים בדרום ומלבדם יש עוד מגזרים שברחו מבתיהם במהלך המבצע. אין שום סיבה לספק לציבור החרדי שירות מיוחד ובטח לא כשמאות אוטובוסים מגויסים לטובת הצבא.
פשוט אין לי כוח להגיב לכל ההודעה של אדון בנג'ו בזמן שאתם כבר אמרתם את עיקר הדברים ואני מסכים איתם.
 

נתנאל531

Well-known member
אין ציבור בארץ שזוכה לשירות טוב כמו הציבור

עיתונות גרועה ושיקרית - החרדים הכי סובלים
כולי תקווה שמה שקרה לעיתון "מעריב" יקרה לעיתון ידיעות אחרונות וגם לאתר YNET,
כאשר עיתון הופך לזיבלון פוליטי מכוער, אין לו כל זכות קיום והוא צריך להיסגר.

עיתון צריך לתת מידע לציבור, ומכיון שהאיש האובייקטיבי האבסולוטי עדיין לא נולד,
הרי שלכל עיתון בעולם יש גוון פוליטי מסוים,
מכאן ועד לתת לציבור מידע, שכתוצאה ממנו החשיבה שלהם תהיה מעוותת, זה פשע עיתונאי,
ואני מקווה שציבור הקוראים יבין שזה לא אתר עיתונאי אלא אתר פוליטי מכוער.

ועכשיו לעובדות,
הציבור החרדי שרוב רובו (מעל 80%) נמצא מתחת לקו העוני,
רמת המינוע בתוכו נמוכה והוא נאלץ להסתמך אך ורק על התחבורה הציבורית,
והוא זוכה ברוב המקרים לשירות גרוע מתחת לכל ביקורת, על ידי כל החברות,
בביתר עילית רמת האי-שירות הייתה נוראית, של חברת "ביתר- תור"
ורק בגללה זכתה עילית בחוזה שנפרם באמצע הזמן של החוזה של "ביתר-תור",
בגלל הזלזול התהומי בשירות לציבור הנוסעים,

זו הסיבה שחברת "עילית" נותנת שירות טוב יחסית שכן רק בגלל ההתחייבות לתת שירות טוב היא זכתה בחוזה.

מי שמכם ייכנס לאתר "בחדרי חרדים" ימצא עשרות כתבות על אלפי חרדים שנשארו באמצע הלילה ללא תחבורה,
זה קורה הרבה בקווים בין ירושלים לבני ברק, ולכן יצא קו חדש "422" כדי שתהיה תחרות בין הקווים,
ומאז המצב השתפר.

אני ייתן דוגמה מהתקופה האחרונה,
בסיום מבצע "עמוד ענן" ביקשו המוני חרדים לחזור לביתם באשדוד,
שכן אלה ברחו לגוש דן או לירושלים מהטילים של החמאס,
על אגד וחברת ויאוליה היה להוציא אוטובוסים רבים על מנת לתת לכל הציבור הגדול שרצה לחזור לביתו,
אולם אלפים נשארו ברחוב עם הילדים !!! שכן החברות לא רצו (הם טוענות שלא יכלו , כי הנהגים היו במילואים - לצחוק או לבכות אינני יודע)
לתגבר את הקווים על אף שנציגי הציבור החרדי פנו אליהם והודיעו שבמקרה שהממשלה תודיע על סיום מבצע "עמוד - ענן",
"אגד" ו"ויאוליה" צריכות לתגבר את הקווים משום שכל הציבור שברח יחזור.

משום מה הציבור החילוני שכמות העוזבים ממנו הייתה לא פחותה להערכתי מהציבור החרדי,
לא נשאר ברחוב, ולא היו כותרות עם תמונות של מאות רבות של אנשים בתחנות הרוצים לחזור לביתם.

הדבר הזה קורה לא אחת לאורך כל השנה בכל מיני מקרים,
שאני לא שם אליהם לב,
שכן לי יש מכונית ואינני נזקק לשירותי תחבורה ציבורית.
אין ציבור בארץ שזוכה לשירות טוב כמו הציבור
החרדי.

דוגמאות: תגבור קווים בהתאם לאירועים שונים (טישים, בר־מצוות, חתונות), פיזור של קווים בין עירוניים בשכונות מגורים בכל שעות היום (אין את זה בשום מקום בארץ!), קווים יעודיים לאוכלוסייה חרדית, שנוסעים במסלולים ישירים ללא תחנות ביניים כמעט, והדבר הכי משמעותי - מחירים זולים באופן משמעותי מהקווים לציבור הכללי!

לחברות תחבורה ציבורית אין אוטובוסים ונהגים מיותרים שניתן לשלוח בכל רגע נתון כדי לסתום חורים, להיפך, בתקופת תחילת מבצע עמוד ענן גויסו לא מעט נהגים, חלק כחיילים רגילים וחלק כנהגים כדי ללוות את הכוחות שגוייסו, וזה בא על חשבון השירות הרגיל שצומצם באותו זמן. בעיני ראיתי נהגי אגד שצוותו לכוחות שגוייסו מיום שישי בבוקר ועד ליל שבת. למה אתה חושב שהחברות ממציאות תירוצים לגבי גיוס נהגים? מי יוביל את הכוחות שגוייסו (מילואים וסדירים שהוזזו) בנסיעות מנהלה לנקודות כינוס אם לא נהגי אוטובוס ציבוריים? בזמן מלחמה, שינוע כוחות צבאיים קודם לתחבורה ציבורית לאזרחים, וזה דבר פשוט.

לגבי קווי ירושלים - בני ברק, כאשר המסלול שלהם כולל סיבוב עירוני ניכר (השכונות הצפוניות בירושלים ובני ברק עצמה), לא סביר לצפות שחברה כל שהיא תצליח תמיד לעמוד בזמנים, כאשר ישנו סיכוי גבוה בכל זמן לעומס תנועה חריג שיגרום עיכוב חריג. צריך להוציא את הקווים הבינעירוניים מהשכונות החרדיות, ויפה שעה אחת קודם.
 

נתנאל531

Well-known member
ובתור דוגמא

אין ציבור בארץ שזוכה לשירות טוב כמו הציבור
החרדי.

דוגמאות: תגבור קווים בהתאם לאירועים שונים (טישים, בר־מצוות, חתונות), פיזור של קווים בין עירוניים בשכונות מגורים בכל שעות היום (אין את זה בשום מקום בארץ!), קווים יעודיים לאוכלוסייה חרדית, שנוסעים במסלולים ישירים ללא תחנות ביניים כמעט, והדבר הכי משמעותי - מחירים זולים באופן משמעותי מהקווים לציבור הכללי!

לחברות תחבורה ציבורית אין אוטובוסים ונהגים מיותרים שניתן לשלוח בכל רגע נתון כדי לסתום חורים, להיפך, בתקופת תחילת מבצע עמוד ענן גויסו לא מעט נהגים, חלק כחיילים רגילים וחלק כנהגים כדי ללוות את הכוחות שגוייסו, וזה בא על חשבון השירות הרגיל שצומצם באותו זמן. בעיני ראיתי נהגי אגד שצוותו לכוחות שגוייסו מיום שישי בבוקר ועד ליל שבת. למה אתה חושב שהחברות ממציאות תירוצים לגבי גיוס נהגים? מי יוביל את הכוחות שגוייסו (מילואים וסדירים שהוזזו) בנסיעות מנהלה לנקודות כינוס אם לא נהגי אוטובוס ציבוריים? בזמן מלחמה, שינוע כוחות צבאיים קודם לתחבורה ציבורית לאזרחים, וזה דבר פשוט.

לגבי קווי ירושלים - בני ברק, כאשר המסלול שלהם כולל סיבוב עירוני ניכר (השכונות הצפוניות בירושלים ובני ברק עצמה), לא סביר לצפות שחברה כל שהיא תצליח תמיד לעמוד בזמנים, כאשר ישנו סיכוי גבוה בכל זמן לעומס תנועה חריג שיגרום עיכוב חריג. צריך להוציא את הקווים הבינעירוניים מהשכונות החרדיות, ויפה שעה אחת קודם.
ובתור דוגמא
שים לב למסמך המפורט הזה, שרובו עוסק בתגבור שירות לאור מאפייני החיים של הציבור החרדי בחנוכה, בירושלים.
http://egged02.co.il/item.aspx?id=1139
 

bangy1

New member
שוב האוטובוס לשירות הציבור

ובתור דוגמא
שים לב למסמך המפורט הזה, שרובו עוסק בתגבור שירות לאור מאפייני החיים של הציבור החרדי בחנוכה, בירושלים.
http://egged02.co.il/item.aspx?id=1139
שוב האוטובוס לשירות הציבור
רוב רובם של נוסעים בתחבורה הציבורית בירושלים הם החרדים,
ולכן אגד פועל לפי הכלל ה"האוטובוס לשירות הנוסעים" ולא להפך,
אוטובוסים צריכים לצאת לפי הצרכים של הציבור שאותו הם משרתים,
כך גם כשיש משחקי כדורגל, מה שונה טיש אצל הרבי ממשחק כדורגל?
בשני המקרים צריך לשנע המון אנשים בזמן קצר ולהיערך בהתאם.

לכן יש קווים עבור החרדים כי הם חיים באזורים מוגדרים, והמחירים זולים כי ההוצאות קטנות יותר.

ולגבי המחסור בנהגים לאחר מבצע "עמוד-ענן", לו היה מחסור בכל הארץ לכולם, הרי שכמובן לא הייתי מלין מאומה, אולם רק החרדים סבלו ממחסור בנהגים והציבור החילוני לא, ועל כך אני מלין.

ואגב החברה החרדית הייתה שמחה לומר תודה רבה ל"אגד" ולכל המפעילים השונים ולהפעיל תחבורה בכוחות עצמה, בעלות הרבה יותר זולה ממה שיש היום, יש בחברה החרדית המון מפעילים פרטיים עם הרבה ניסיון וידע, וניתן לקחת משם מומחים ולהפעיל תחבורה ציבורית וולנטרית ללא כוונות רווח, וזה לא מתאפשר מסיבות פוליטיות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה