מגיע לי

יחיאב

New member
מגיע לי ../images/Emo49.gif

על אף שהדבר אינו נוגע לדיוני הפורום, מוצא אני לנכון לספר לכם כי ביום רביעי בלילה נולד לי בן (וזו הסיבה להעדרותי, למי שתהה). על מנת שההודעה תהיה רלוונטית לפורום אשתף אתכם בהתלבטות בבחירת השם. אני מתלבט בין: ישעיהו, לייב, חובה, ראוי, רצון, אינדי (שם מלא: אינדיפרנטי), תיאו (שם מלא: תיאוצנטרי), דיס (שם מלא: דיסכותל), לשמה, אירלוונטי, אירציונלי. ולהלן שמות שנצטרך למצוא להם ראשי תיבות: ערך עליון, היסטורית-אמפירית, תמים או שמא מיתמם, עולם כמנהגו נוהג, אתה מייחס לי דברים שלא, ההיפך מקלריקלי-אתיאיסטי. אודה לכם אם תעזרו לי , או גם תציעו כמה שמות משלכם, רלוונטים כמובן. למותר לציין מדוע כתבתי שאני מתלבט בין השמות... לצערי, עד עתה זוגתי (שתחיה) פסלה את כולם.
 
../images/Emo49.gif ../images/Emo70.gif

פסלה גם את ישעיהו? איך אפשר?
להלן עוד כמה נסיונות: דת דורשת לא דת נותנת, איוב, הפרדה בין דת ומדינה, טיפש ברשעותו או רשע בטיפשותו, רמב"ם (בקיצור רמבו?), לא אחרי הלב ולא אחר העיניים, דת החיים עצמם, חרות - מולך בן זמננו (חרמבז על משקל חסמב"ה) ואפשר גם מאיר, גם שם יפה וגם על שמו של ר´ מאיר שמחה הכהן. לסיום, אם מותר לאחל ´עד מאה ועשרים´ מותר גם לאחל שיהיה לך לילה שקט?
 

יחיאב

New member
../images/Emo51.gif כן, היא פסלה את ´ישעיהו´

על אף שאמרתי לה שנוכל לקרוא לו בשם החיבה ´שעיה´. היית מאמין?
 

אלול

New member
../images/Emo49.gif גם ממני

אין לי מילים . פשוט אין לי מילים לתאר את השמחה להולדת בנך השני (ה-baby הראשון זה האתר שהקמת שהוא באמת בן מוצלח שכולו ספוג בליבוביצ´יות ,גם אם הוא קצת מופרע ולפעמים משתולל
). שיהיה לכם נחת ושתזכו לגדלו לאמונה ערכים ומדינת ישראל (לא יודע איך המדינה השתרבבה לפה...
) חשבתי לקנות לו ספר ילדים :אולי את "אמונתו של הרמב"ם " או משהו כזה ,או שאולי יתחיל בספר של מיכאל ששר ?!?!?! זה דווקא מתאים!!!
בכל מקרה יחיאב ידידי ,אחי ורעי ,בקשר לאשה , זה לא ילך ככה .אמנם מעמד האשה זה דבר מאוד עקרוני אצל ליבוביץ´ ,אבל גם לזה יש גבול .....
ילא, המון מזל טוב באהבה ולשם שמים אלול נ.ב. הזעטוט נולד בח"י אלול ,אז למה לא לקרוא לו "חי אלול" ?!?!?!?
.
 
../images/Emo49.gif וגם ../images/Emo6.gif

אהבתי ... אבל אני נאלץ לצדד בזוגתך. ילדים לא צריכים לשמש לוח מודעות לרעיונות של אבותיהם. תחשוב כמה אומלל היה מהר-שלל-חש-בז, בנו של הנביא ישעיהו . אגב, גם י"ל לא קרא לילדיו על שמות מוריו ורבותיו.
 

צלף

New member
../images/Emo49.gif וסיפור

בס"ד לאליעזר בן יהודה מחדש הלשון העברית - לבנו הבכור קראו איתמר בן אבי והוא התעקש ללמד אותו כשפת אם רק עברית (למרות מחאות כל הפסיכולוגים דאז) ואני מתאר שלא היתה לו ילדות קלה כאשר לא היו לו ילדים למשחק וזאת נוסף על הרדיפות שסבל אותו אליעזר בן יהודה מהחרדים דאז. מוסר השכל אני משאיר לכולכם. (למי שמעונין היו לאותו בן חיים מרתקים ובסוף הוא ערך עיתון וגם התחתן עם בת למשפחה ספרדית מיוחסת אבל זה כבר סיפור אחר).
 
למעלה