מבקש להתייעץ
אני אלמן מס' רב של שנים, הכרתי אשה מקסימה (גרושה) לפני כחצי שנה והדברים נראים נפלא. החלטנו לעבור לגור ביחד בדירתי. לשנינו יש בתים משלנו ושנינו יש ילדים מנישואים קודמים. אני יודע שהדברים נראים נפלא אבל עדיין אני רוצה להגן גם על עצמי וגם על ילדיי. חשבתי לערוך צוואה והילדים לוחצים שנעשה גם הסכם ממון. מה דעתכם?
אני אלמן מס' רב של שנים, הכרתי אשה מקסימה (גרושה) לפני כחצי שנה והדברים נראים נפלא. החלטנו לעבור לגור ביחד בדירתי. לשנינו יש בתים משלנו ושנינו יש ילדים מנישואים קודמים. אני יודע שהדברים נראים נפלא אבל עדיין אני רוצה להגן גם על עצמי וגם על ילדיי. חשבתי לערוך צוואה והילדים לוחצים שנעשה גם הסכם ממון. מה דעתכם?