מבקש את עצתכם

  • פותח הנושא ori 6
  • פורסם בתאריך

ori 6

New member
מבקש את עצתכם

היי, לצערי נתקלתי באטימות לא קטנה מצד העירייה, הגרסא הקצרה: על שם סבא שלי נחנכה פינת הנצחה בשכונה אותה הקים ועמד בראשה בעיר במשך תקופה ארוכה. סבי זכר למשפחה שלמה שנספתה בשואה, והוא היחיד שעלה לפני פרוץ המלחמה, באחד מהחיפושים שלי בגוגל כדי לנסות לדלות מידע, הופתעתי לגלות שלפי רישומי העירייה הרשמיים יש כיכר ורחוב על שמו. פניתי לפניות הציבור, שקראו את המייל שלי ולא התייחסו, המשכתי לנציב פניות הציבור, שהפנה אותי ליו"ר ועדת שמות והנצחה, היא ענתה אלי במקום לענות אליו. ומאז שקט. ביקרו במקום, אמרו שזה באמת נראה מזעזע וישבדקו מה ניתן לעשות. יש מישהו מחברי הפורום שנתקל בבעיה כזו בעבר? יש דרך מלבד לפנות ללא הרף ולפנות לעיתונות המקומית כדי לטפל בכך? ברשימת האתרים הרשמית של העיר (לפחות לפי האינטרנט) מופיע כי קיים כיכר על שמו, באתר השכונה גם מופיע שהכיכר היא חלק מאתרי השכונה.
 

ori 6

New member
גם, אבל זה לא העיקר.

העיקר הוא - שיש פינת הנצחה הממוקמת בתוך גן בשכונה, שמי שעובר לידה לא ישים לב (סתם לצורך ההדגשה), היא מוזנחת וצדדית. כאשר באתרי העיר והשכונה ורחובות העיר בעצם תועד מסיבה כזו או אחרת (שאני כבר פועל חודשים ליישם אותה, ואם לא אז לקבל לפחות תשובה הגיונית, או איזה "טעינו, סליחה") שיש גם כיכר וגם רחוב על שמו, שכאמור אין בשטח כזה דבר. אני לא אכנס לעובי הקורה למה אני חושב שמגיע או לא, זה סובייקטיבי לגמרי, כל אחד שזה מגיע לקרובים והיקירים שלו מבחינתו יקרא על שמם עיר.
 

ori 6

New member
אני אנסה לקצר בלי 'המסביב'

על שם סבא שלי, לפי רישומי העירייה הרשמיים יש כיכר על שמו ורחוב. בפועל העירייה לא יישמה את ההחלטה, אלא עשתה במקום פינת הנצחה מוזנחת ולא מכבדת. וכל פנייה שלנו אליהם, אפילו כדי לקבל הסבר הגיוני לכך (זה לא משהו טרי, זה כבר כמה שנים), לא קיבל מענה.
 

ori 6

New member
גם אם כן..

שיגידו, שירמזו, שימרחו אותנו בתשובה לא רצינית, אבל החוסר יחס זה מה שמרתיח יותר מהכל.
 
למעלה