מבקש את המלצתכם - אזעקה

ishaysiv

New member
../images/Emo13.gif אם אגיב סעיף סעיף למודעה

זה לא יעשה לך טוב לביזנס. "ווקום", "מיקרוצי'פ". מאוד משעשע על הבוקר. רק על זה אני חייב לך תודה. טיפ נוסף - יש בחורות רזות במקור. לא חייבים פוטושופ.
עזוב, כמו שאמרת בהודעה אחרת, זה עוד מכשול. בסדר. כל מה שאני אומר במקור הוא שאזעקה א' ואזעקה ב' הם דומות מאוד, והמכשול שיצרו יהיה דומה מאוד אם לא זהה. הבדלים זניחים אם בכלל, ולכן אין טעם לשלם נניח 50% יותר על אזעקה ספציפית. לדעתי כמובן.
 

eyaleshet

New member
אני מת על אנשים כמוך ../images/Emo70.gif

אבל אל תשכח דבר אחד חשוב... האזעקה שלי היא האזעקה הזולה ביותר בארץ !!!
 

dedge

New member
לא נכון..

של ג'יקסר יותר זולה. ואם היא עושה אותה עבודה, אז למה לא
 

knightrider

New member
והמחיר?

כי אנחנו חייבים. איכות האזעקה זה דבר אחד אבל מחיר האזעקה זה דבר שני. שתף נא אותנו(if you can)
 

ishaysiv

New member
ואתה מכיר את כל האזעקות בהיסטוריה?

אני מתאר לעצמי שאת הנתונים האלו של האזעקה ימסרו רוב אם לא כל יצרני האזעקות האחרות. יש לך אינטרס. התקנה איכותית - לא ניתקלתי במתקין שיגיד שההתקנה שלו לא איכותית. מיקום צומת החשמל הסטנדרטית - שיעורי בית אלמנטריים של הפורץ. יזהה את ההבדל שהוספת. חיווטים בצבעים משתנים - מולטי טסטר. במידה ותנתק/תחבל האופנוע לא יניע- זה אומר עשית טעות. קיים בכל מקרה לכל אזעקה, אחרת מה הטעם. או שאתה חושב שאזעקה אחרת מרשה לך להניע את האופנוע עם עשית טעות בניתוק. צופר הגיבוי יכנס לפעולה כגדולתה של האזעקה - אהה. שאר יצרני האזעקות לא חשבו על הרעיון של צופר באמת. שוב, אחרי שעשית טעות. חיישן שמכוון לרגישות מקסימלית - מהי רגישות מינימום? מהי מקסימום? לעומת מה בדיוק? מי מודד? נניח לרגע ששאר האזעקות מכוונות למינימום. למה? אולי כדי שטעות מדידה אצל החיישן או רוח או חתול חולף לא ישגעו אותך ואת השכנים? אם האזעקה שלך כל כך טובה ומהפכנית, למה אני צריך 2 מנעולים במשקל קילו ושרשרת של נושאת מטוסים פלוס כיסוי שנקשר למטה עבור הביטוח? אני לא חושב שאל המלחמה היווני שלך (שם האזעקה) יציל אותי.
 

eyaleshet

New member
אם תשים לב לא טענתי מעולם שהגנת

האופנוע תעמוד על האזעקה לבדה ! זהו עוד מכלול שמודיע לך שמישהו מנסה להתעסק או מתעסק באופנוע שלך ! וזוהי מטרת האזעקה - התרעה אם אין לך אזעקה הגנב יכול לעשות ככל העולה על רוחו לאורך זמן ארוך ללא הפרעה ובכך פעולת הגניבה הופכת קלה ביותר.. הרי מה זה מנעול? זהו מכשול אין מנעול לא פריץ מהי אזעקה? גם מכשול שגם מתריע ומודיע לך בעל האופנוע על מגע לא מורשה באופנוע והפעולות המתבקשות ממך היא לפעול בהתאם. מנעול הגה הוא מכשול, סוויץ' הוא מכשול, כיסוי הוא מכשול, מחסן הוא מכשול וכן הלאה... אני למשל עובד בשיטת ה 5 לפחות (מכשולים הכוונה)
 

Shuchman

New member
תיקון קטן: thor אינו אל יווני

זה שייך למיתולוגיה הנורדית, והוא אל הרעם, הגשם והחקלאות. בד"כ נושא פטיש גדול ביד ("פטיש הרעם"). היתה גם דמות קומיקס כזו, בזמנו.
 

dedge

New member
חחח זה לא ריידן?

---------------------------------------------------------------- אני שמשחק יותר מדי בסוני בזמן האחרון..
 
למעלה