מבקשת להתייעץ

hila163

New member
מבקשת להתייעץ

1-האם מותר לחתול עם תסמונת המעי הרגיז שמקבל ID לאכול KD ומזון יבש רנל?
הוא מנשנש את זה מהצלחת של חתול אחר שצריך KD ורנל.
2-אילו עוד שימורים ניתן לרכוש עבור חתול עם בעייה בכליות?
 

sapirdvm

New member
אני לא יודע

מהי תסמונת המעי הרגיז בחתול, אך העקרון שצריך להנחות הוא, שאם עיקר הדיאטה שהוא אוכל זאת הדיאטה המומלצת ומעט נישנושים שלא גורמים לסימנים קליניים, אז כנראה שזה בסדר.
לגבי אוכל רטוב לחתול עם בעית כליות ממלית לנסות את הרנאל של רויאל קנין. בדר"כ מאד טעים להם.
 
למעלה