אני מתכננת לקנות אוזניית בלוטוס לחבר שלי -לקסדת אופנוע. רק אני לא יודעת במה להתחשב, ומה לבדוק לפני הקניה. כמו כן המחירים מגוונים למדי החל מ130 ש"ח ועד 2500. מבקשת את עזרתכם, עצתכם, המלצותכם, או כל דבר הידוע לכם בנושא
הערכה הזו שווה את הסכום הזעום עליך לשלם, במקרה ותרצי לשדרג למשהו יותר משוכלל כגון יכולת אינטרקום עם רוכב אחר במרחק גדול מ300 מטרים או כל דבר אחר, ניתן כמובן לרכוש את הערכות של קארדו. האמת, לדעתי לפחות, אין צורך ביותר מערכה כזו שתעביר את הזמן בניחותא כאשר רוכבים רגוע מדי יום קטע מסויים, כמובן תוך תשומת לב לנעשה בכביש. אני נוהג לשמוע רדיו בערכה דומה לזו, כבר שנה רביעית. ערכה תואמת של חב' קארדו תעלה לא פחות מ700 ש"ח.
תודה רבה רבה, עוד משהו, הקסדה שלו מלאה\או שקוראים לזה שלמה- לא כמו בתמונה של הערכה מEBAY, היא עדיין תתאים? כמו כן כנריאה שהערכה הזו מתחברת מחוץ לקסה- זה בטח מפריעה לאיכות השמיעה כאשר נוסעים בכביש בין עירוני למשל, נכון?
הרמקולים והמקרופון מותקנים בתוך הקסדה, יש גם קסדות שמגיעות עם דיבורית מובנית. דיבורית איכותית בעלת תכונות זהות לחיקוי הסיני המוצע לך תעלה כ 1200₪. החלטה שלך כמה להשקיע.
כי זה בעומד בתקציב? האיכות מזעזעת והיא לא שווה 160 ש"ח כי המטרה היא לדבר בטלפון בזמן הרכיבה והאוזנייה הזאת לא מאפשרת את זה ברכיבה במהירות שדו"ג מגיע אליה (עירונית או בין עירונית) לפותחת השרשור - נסה לחפש משהו אחר (לא אוזנייה)
זה מה שהוא רוצה, ותלכס צריך, אז אני מעדיפה לא לוותר על הרעיון וסתם לקנות שטוט. נשמע הזוי להוציא 1200 ש"ח על אוזניה. לכן אני מנסה להתאים איכות למחיר באופן יחסי. ברור שלא צריך לקנות את הזולה ביותר, אך גם לא להתרפע. מחיר מתאים יחסית לאיכות סבירה שתוכל לשרת אותו. עוד רעיונות, המלצות ודעות? כל דבר באמת יעזור אז תודה מראש
יש לי שתיים כאלו שקניתי בזיל הזול בדיל אקסטרים והאיכות ממש לא מזעזעת: נהפוך הוא האיכות בסדר גומר ושומעים בסדר גמור בכל מצב. אחת בת כמעט שנתיים ואחת בת שנה והכל פועל ועובד ונטען ואין שום בעיה. יתקלקל? נזרוק ונקנה חדש. במחיר הזה אין אפילו מה להתלבט. המשלוח חינם. זה אפילו עובד בסטנדרט A2DP ולכן אפשר לשמוע מוזיקה או שידור מה-GPS דרך ה BT באייפון (למשל דיווחי Waze) חשוב! אני משתדל לא לשמוע מוזיקה או לדבר בטלפון כשאני רוכב, אבל לפעמים שווה לקבל את השיחה לבקש רגע סליחה, לעצור בצד בצורה בטוחה במקום בטוח ולחזור למטלפנים בצורה יזומה, כי לפעמים השיחות חשובות לי. http://www.dealextreme.com/p/bt-int...g-helmet-5-hour-talk-500m-transmission-111396
הסיבה היא שזה מסוכן. איך תרגיש פותחת השרשור אם בן הזוג שרוצה את זה ייפגע כי הוא עסוק בשיחה ולא מרוכז ברכיבה? בכביש הציבורי בישראל הרוכב מוקף בנהגי ישראל שלא רואים טוב אופנוע קטן ואם רואים אז מצפים ממנו שיעצור גם אם יש בדרכם תמרור עצור. לפגוע בריכוז זה מסוכן