מבחן שלב ב'

roniti171

New member
מבחן שלב ב'

שלום,
בתי אמורה לעשות מבחן שלב ב'. האם לצידה בשעון? האם הבוחנים אומרים כל זמן מסוים לעבור לחלק הבא? האם סימון התשובות הוא בדפי המבחן או בדף נפרד שבו יש רק את מספרי השאלות?
תודה,
 

פולספגן

New member
יש בכל כיתה שעון וגם הוא יכול לענוד שעון

הבוחנים מנחים אותם בדיוק מה לעשות, כך שתסיר דאגה מליבך.
 
התנהלות במבחן שלב ב':

שלום רוניתי,
סימון התשובות לתלמידי כיתות ב' הוא בגוף המבחן, ולתלמידי כיתות ג' ומעלה הוא בדף תשובות נפרד.
לגבי השעון, לדעתי אין זה נכון לצייד את הילדים בשעון, משום שאנו מסיטים את תשומת הלב של הילד הנבחן לחישובי זמן. לחלק משאלות המבחן יש זמן קצוב לכל שאלה ושאלה, ולחלק יש זמן קצוב לכל פרק. הבוחנים אומרים מתי מתחיל/נגמר פרק/שאלה אך הם לא נותנים משוב זמן תוך כדי העבודה.
בהצלחה !
&nbsp
 
למעלה