התנהלות במבחן שלב ב':
שלום רוניתי,
סימון התשובות לתלמידי כיתות ב' הוא בגוף המבחן, ולתלמידי כיתות ג' ומעלה הוא בדף תשובות נפרד.
לגבי השעון, לדעתי אין זה נכון לצייד את הילדים בשעון, משום שאנו מסיטים את תשומת הלב של הילד הנבחן לחישובי זמן. לחלק משאלות המבחן יש זמן קצוב לכל שאלה ושאלה, ולחלק יש זמן קצוב לכל פרק. הבוחנים אומרים מתי מתחיל/נגמר פרק/שאלה אך הם לא נותנים משוב זמן תוך כדי העבודה.
בהצלחה !